Nieuwe titels (107)

34,95
Levertijd: 6 dagen
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Maatwerkeditie Boekhouden voor het hbo deel 2: theorie en opgaven

HAN - TCA-ACS

Paperback || Boom

Dit is een maatwerkeditie samengesteld voor de HAN met delen uit Boekhouden voor het hbo deel 2 Theorie en opgavenboek (derde druk) en geeft ook toegang tot de bijbehorende website.

Boekhouden voor het hbo is een serie boeken voor het economische onderwijs in het hbo. Dit tweede deel behandelt twee grote onderdelen van het vak: boekhouden voor industriële ondernemingen (deel A) en fiscale verslaggeving, deelnemingen en consolidatie, fusies en overname (deel B).

Boekhouden voor het hbo is ee...

24,95
Leverbaar vanaf 7 februari
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Betekeniseconomie / druk 1

Paperback || Kees Klomp || Noordhoff || ook als eBook

We hebben in de afgelopen eeuwen de vruchten van het huidige economische systeem kunnen plukken.

De wereldwijde ontwikkeling van welvaart is gepaard gegaan met ontegenzeggelijk positieve ontwikkelingen: de levensverwachting is hoger dan ooit, het percentage mensen dat leeft in armoede is lager dan ooit, meer mensen dan ooit hebben toegang tot schoon drinkwater en onderwijs en het gemiddelde inkomen is hoger dan ooit.

Economische groei lijkt het ultieme recept voor een florerende wereld. Maar ...

44,95
Leverbaar vanaf 1 april
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Handboek strategisch eventmarketing

Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff

De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.

De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegerichte en org...

34,50
Vóór 16 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Ethiek in het sociaal domein

Paperback || Rutger van Eijken || Boom || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met o.a. het online boek

‘Ethiek in het sociaal domein’ neemt je mee op een reis door je ethisch bewustzijn. Jouw persoonlijke zoektocht als toekomstig sociaal werker staat centraal. Je maakt kennis met ethiek, van klassieke theorieën tot hedendaagse ethische vraagstukken, en leert dit direct toepassen op casussen uit het sociaal werk. Door deze focus op het werkveld en de hedendaagse wereld, zonder daarbij de filosofische theorie teveel...

32,95
Vóór 16 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Lean Productie Systeem

Hoe Toyota productie en logistiek succesvol maakt

Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Toyota staat bekend als één van de meest succesvolle autoproducenten ter wereld. De Lean productiewijze wordt door menig producent gekopieerd om zo de effectiviteit en efficiëntie van Toyota te evenaren. Het Toyota Productie Systeem (TPS) heeft als doel het leveren van de juiste klantwaarde in de juiste hoeveelheid op het juiste moment. Toyota doet dit door voortdurend verbeteringen en innovaties in de dage...

30,95
Vóór 16 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 29,40
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

Paperback || Iris van Hest || Boom

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

44,95
Leverbaar vanaf 19 april
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Algemene economie voor het bedrijf / Druk 1

Macro-, meso- en micro-economie voor de onderneming

Paperback || H.J.M. van Sassen || Boom

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Economische kennis speelt een hoofdrol bij het opzetten en voortbestaan van iedere commerciële organisatie. De methode Algemene economie voor het bedrijf geeft een integraal beeld van het samenspel tussen economie in het groot, economie in de directe omgeving van het bedrijf en de economie in de onderneming zelf.

De samenhang die deze methode zo aanbrengt tussen de macro-, meso- en micro-economie, maakt dat s...

86,95
Vóór 16 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 82,60
+
Bestel

Pathologie voor verpleegkundigen met MyLab

Paperback || Aline Bouwes e.a. || Pearson Benelux B.V.

Pathologie voor verpleegkundigen geeft een overzicht van de meest voorkomende en meest relevante aandoeningen bij de mens waarmee verpleegkundigen te maken zullen krijgen in het verpleegkundig proces. De behandelde aandoeningen sluiten zeer goed aan bij het curriculum van de bachelor verpleegkunde in Nederland en België. Het boek is ook goed te gebruiken voor andere verpleegkundige en paramedische opleidingen.

Het boek bestaat uit 3 delen:

Deel 1 behandelt algemene informatie over het ontsta...

27,95
Vóór 16 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Legal Design Thinking

Ontwerpen voor toegankelijk recht

Paperback || Ineke van den Berg & Peter van den Heuvel || Coutinho

Legal design is een interdisciplinaire ontwerpaanpak om juridische problemen te voorkomen of op te lossen. Voorbeelden van ontwerpen zijn toegankelijke documenten, laagdrempelige dienstverlening, gebruiksvriendelijke apps en toegankelijke rechtspleging. Het sluit aan bij de rechtsbehoeften van mensen, en het doel is dat de toegang tot recht voor iedereen mogelijk wordt.

Basisboek legal design beschrijft de kernconcepten die van belang zijn bij legal design, zoals inleven in de ander, met ande...

24,95
Vóór 16 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Storytelling in de praktijk

Creatief schrijven voor een merk

Paperback || Maarten van der Meulen || Coutinho

Verwonder klanten, medewerkers en leveranciers. Tover een glimlach op hun gezichten. Laat zien voor welke dilemma’s een organisatie komt te staan. Merken onderscheiden zich door verhalen. Creatief schrijven is daarom een belangrijke vaardigheid voor communicatieprofessionals en marketeers. Storytelling in de praktijk helpt je om verhalen uit de organisatie te verzamelen, om ze op te schrijven en om ze te vertalen naar creatieve communicatie-uitingen.

Storytelling in de praktijk leert je om ...