Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (96)
Hardcover (10)

Studieboeken (108)

60,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 57,90
+
Bestel

Basisboek Informatie & Control / Druk 2

Paperback || Eddy Vaassen, Laury Bollen, Roger Meuwissen, Mark Vluggen & Frank Hartmann || Noordhoff

In de, volledig herziene, tweede editie van Basisboek Informatie & Control wordt allereerst ingegaan op de problemen waar organisaties tegen aanlopen m.b.t. Informatie & Control en de oplossingen die kunnen worden aangedragen. Vervolgens worden de grondslagen besproken van Interne Beheersing en Administratieve Organisatie, Informatiemanagement en Management Control. Tot slot alles samen met als centraal thema: het oplossen van afstemmingsproblemen vanuit een integrale aanpak.

40,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Media-Ethiek / Druk 4

morele dilemma's in journalistiek, communicatie en reclame

Paperback || Huub Evers || Noordhoff

Media-ethiek biedt een helder en toegankelijk overzicht van de belangrijkste onderwerpen op dit terrein. Dit boek is bedoeld voor studenten journalistiek en communicatie(wetenschap), maar ook voor anderen met belangstelling voor ethische vragen op het terrein van media, communicatie en reclame.

80,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 76,90
+
Bestel

Business administration

Hardcover || Peter Thuis & Rienk Stuive || Noordhoff

Business Administration offers an integrated, practical approach to all key aspects of business administration and to how business processes are managed. Business Administration distinguishes itself from similar textbooks by incorporating examples from modern business practices and by its accessible writing style. It also highlights the function and relevance of business management in day-to-day business operations.

87,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Zakelijke communicatie voor professionals

Paperback || Daniel Janssen, Mirjam van der Loo, Jan van den Hurk & Frank Jansen || Noordhoff

Zakelijke communicatie voor professionals integreert en presenteert deze kennis en inzichten in een relevante context voor elke professional zoals adviseren, presenteren, samenwerken, overtuigen, verkopen en communiceren bij een crisis. Op deze manier werken studenten (en andere gebruikers) gericht aan essentiële competenties. Niet langer staan teksten en gesprekken centraal, maar concrete taken in hun context.

72,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 69,30
+
Bestel

Publiekrecht Vastgoed / Druk 10

Paperback || Peter Bakker & Jos Gisberts || Noordhoff

Het publiekrecht dat betrekking heeft op de vastgoedsector is bij uitstek een deel van de wetgeving die regelmatig verandert. Deze herziening van Publiekrecht Vastgoed behandelt de actuele stand van zaken. De meest recente wetswijzigingen zijn in deze uitgave verwerkt. Na een introductie in het recht, het staatsrecht en het bestuursrecht, gaat het boek in op zaken als ruimtelijke ordening, de woningwet en de wet milieubeheer. Uiteraard is het boek ook op het gebied van de Wabo weer helemaal u...

55,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Methoden & technieken van onderzoek / Druk 3

principes en praktijk

Paperback || Richard P.I.J. Schreuder Peters || Academic service

Dit boek behandelt de basisbeginselen en de praktische aspecten van het opzetten en uitvoeren van een onderzoek. Daarbij komen vragen aan de orde als:

* Hoe formuleer ik mijn onderzoeksvraag?

* Welke valkuilen kent het onderzoeksproces?

* Wat is het verschil tussen kwantitatief en kwalitatief onderzoek?

* Hoe sluit ik vooroordelen uit?

* Hoe communiceer ik met de opdrachtgever over mijn onderzoek?

Centraal staat in dit boek het onderzoeksproces. Elk onderzoek brengt vele keuzen, problemen en valkui...

48,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 46,50
+
Bestel

Inleiding SPSS 20

voor IBM SPSS statistics

Paperback || Eelko Huizingh || Academic service

Deze druk van Inleiding SPSS is bestemd voor versie IBM SPSS Statistics 20 van dit bekende programma voor het analyseren van statistische gegevens. Dit boek bouwt voort op het succes van de voorgaande drukken voor oudere versies van SPSS en is geheel aangepast aan de nieuwe mogelijkheden en opbouw van versie 20.

De leerboeken Inleiding SPSS van Eelko Huizingh zijn al jaren de meest succesvolle leerboeken over SPSS die worden gebruikt in het hoger onderwijs. De inhoud van deze boeken is gebasee...

37,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 36,05
+
Bestel

Basisboek biologie

Paperback || Anja Ridder & Karin van der Borght || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Basisboek biologie is hét boek waarmee je je basiskennis van de biologie kunt opfrissen en verdiepen. Stap voor stap komen in een heldere structuur alle belangrijke thema's uit de examenstof van het voortgezet onderwijs aan bod. Aan het begin van ieder hoofdstuk geven leerdoelen aan wat je na

bestudering van de stof moet weten. De onderwerpen worden beknopt

besproken en inzichtelijk gemaakt aan de hand van voorbeelden en

kleurenillustraties. Ieder hoofdstuk sluit af met een serie kennisvragen

en...

31,00
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 29,45
+
Bestel

Psychologie van de adolescentie met XTRA

Paperback || Martine Delfos || SWP

Pubers zijn de thermometer van de maatschappij. Door hen in beeld te brengen, krijg je inzicht in de mens en de maatschappij. Psychologie van de adolescentie is gebaseerd op nieuwe inzichten – biologisch, psychologisch, pedagogisch – die uit wetenschappelijk onderzoek naar voren zijn gekomen, zonder de bestaande kennis te verwaarlozen. In dit boek komt de normale psychologische ontwikkeling tijdens de prepuberteit, puberteit en adolescentie aan de orde, maar er is ook aandacht voor scheid...

49,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Strategisch en operationeel salesmanagement / druk 1

Handboek voor het hoger economisch onderwijs

Paperback || René van Hoften

Veel studenten van commercieel-economische opleidingen komen na hun opleiding terecht in een salesfunctie. Dit boek biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau.

In deel 1, de analysefase, wordt uitgelegd hoe je kunt vaststellen welke interne sterktes en zwaktes zich op salesterrein voordoen, en welke externe kansen en bedreigingen er bestaan. In deel 2, de beslisfase, komt aan de orde hoe de gegevens van deze...