Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)
Uitgever
Noordhoff (2)
Categorie
Communicatie & Talen (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.

49,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 46,79
+
Bestel

Basisboek crossmedia concepting / Druk 2

2012 || Paperback || Indira Reynaert e.a. || Boom

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.

Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt ondersch...

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Corporate communication worldwide / Druk 2

an introduction

2012 || Paperback || Mariet Herle e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Corporate Communication Worldwide covers a wide range of corporate communication aspects and prepares those who aim to be active in the communication field in an international context. In today’s world, the meaning of worldwide is truly dynamic and this book reflects such new reality.

109,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 104,45
+
Bestel

Zakelijke communicatie voor professionals / Druk 6

2012 || Paperback || Daniel Janssen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Zakelijke communicatie voor professionals integreert en presenteert deze kennis en inzichten in een relevante context voor elke professional zoals adviseren, presenteren, samenwerken, overtuigen, verkopen en communiceren bij een crisis. Op deze manier werken studenten (en andere gebruikers) gericht aan essentiële competenties. Niet langer staan teksten en gesprekken centraal, maar concrete taken in hun context.