Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (5)

24,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 23,28
+
Bestel

Ruimtelijke economische dynamiek / Druk 3

Kijk op bedrijfslocatie en regionale ontwikkeling

Paperback || Oedzge Atzema e.a. || Coutinho

'Wat gebeurt waar? En waarom daar?' zijn de centrale vragen die een geograaf stelt. De economisch geograaf kijkt bij die vragen vooral naar de locatie en regionale spreiding van bedrijven en consumenten. Van oudsher worden locatievoorkeuren en regionale ontwikkeling verklaard uit ruimtelijke verschillen in kosten en opbrengsten tussen landen, regio's en steden. Maar er zijn ook andere verklaringen te geven zoals de rol van de regionale cultuur, de effectiviteit van planologisch beleid en de e...

28,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Congruente overheidscommunicatie

Aansluiten bij communicatiebehoeften van burgers

Paperback || Hans Siepel, Frank Regtvoort, Gerald Morssinkhof & Floor de Ruiter

Congruente overheidscommunicatie biedt een leidraad voor effectieve overheidscommunicatie die aansluit bij de maatschappelijke communicatiebehoeften van burgers. Eerst beschrijft het de essenties van de overheid en haar communicatie, de turbulentie in onze samenleving en de weerslag daarvan op de overheid. Daarna geeft dit boek een advies over de invulling van de overheidscommunicatie. Kern van dat advies is de keuze voor een nieuw paradigma gebaseerd op twee vertrekpunten: een externe commun...

49,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Strategisch en operationeel salesmanagement / druk 1

Handboek voor het hoger economisch onderwijs

Paperback || René van Hoften

Veel studenten van commercieel-economische opleidingen komen na hun opleiding terecht in een salesfunctie. Dit boek biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau.

In deel 1, de analysefase, wordt uitgelegd hoe je kunt vaststellen welke interne sterktes en zwaktes zich op salesterrein voordoen, en welke externe kansen en bedreigingen er bestaan. In deel 2, de beslisfase, komt aan de orde hoe de gegevens van deze...

30,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 29,40
+
Bestel

Overtuigende teksten / Druk 2

Onderzoek en ontwerp

Paperback || Hans Hoeken, Jos Hornikx & Lettica Hustinx

Hoe komt het dat woorden gedrag kunnen beïnvloeden? En waarom mislukt dat vaak?

Overtuigende teksten biedt een overzicht van theorieën over de invloed van taal, tekst en beeld binnen het overtuigingsproces en van het empirisch onderzoek hiernaar. De auteurs koppelen onderzoek naar de invloed van deze boodschapkenmerken aan verschillende verwerkingsprocessen. Ook besteden zij aandacht aan automatisch en beredeneerd gedrag en de rol van cultuurverschillen in het overtuigingsproces. Tot slot ...

19,00
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 18,05
+
Bestel

Musiconomie / druk 4

Zelfstandig ondernemen voor musici en artiesten

Paperback || Ton Lamers & Rebecca Nagel || Coutinho

Musici en andere artiesten moeten meer in huis hebben dan creativiteit en talent. Voor het succesvol runnen van hun beroepspraktijk is ook bedrijfseconomisch inzicht een vereiste.

Musiconomie bespreekt de economische, fiscale en juridische aspecten van de beroepspraktijk van de artiest, de musicus en de docent. Aan bod komen onder andere belastingzaken, zelfstandigheid, samenwerkingsvormen, auteursrecht, overeenkomsten en administratie. Kortom, alles wat artiesten moeten weten om zelfstandig...