Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.

21,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 20,43
+
Bestel

Musiconomie / druk 4

Zelfstandig ondernemen voor musici en artiesten

2012 || Paperback || Ton Lamers e.a. || Coutinho || ook als eBook

Musici en andere artiesten moeten meer in huis hebben dan creativiteit en talent. Voor het succesvol runnen van hun beroepspraktijk is ook bedrijfseconomisch inzicht een vereiste.

Musiconomie bespreekt de economische, fiscale en juridische aspecten van de beroepspraktijk van de artiest, de musicus en de docent. Aan bod komen onder andere belastingzaken, zelfstandigheid, samenwerkingsvormen, auteursrecht, overeenkomsten en administratie. Kortom, alles wat artiesten moeten weten om zelfstandig...

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Strategisch en operationeel salesmanagement / druk 1

Handboek voor het hoger economisch onderwijs

2012 || Paperback || René van Hoften || Coutinho || ook als eBook

Veel studenten van commercieel-economische opleidingen komen na hun opleiding terecht in een salesfunctie. Dit boek biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau.

In deel 1, de analysefase, wordt uitgelegd hoe je kunt vaststellen welke interne sterktes en zwaktes zich op salesterrein voordoen, en welke externe kansen en bedreigingen er bestaan. In deel 2, de beslisfase, komt aan de orde hoe de gegevens van deze...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Overtuigende teksten / Druk 2

Onderzoek en ontwerp

2012 || Paperback || Hans Hoeken e.a. || Coutinho

Hoe komt het dat woorden gedrag kunnen beïnvloeden? En waarom mislukt dat vaak?

Overtuigende teksten biedt een overzicht van theorieën over de invloed van taal, tekst en beeld binnen het overtuigingsproces en van het empirisch onderzoek hiernaar. De auteurs koppelen onderzoek naar de invloed van deze boodschapkenmerken aan verschillende verwerkingsprocessen. Ook besteden zij aandacht aan automatisch en beredeneerd gedrag en de rol van cultuurverschillen in het overtuigingsproces. Tot slot ...