Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (222)
Hardcover (46)
Hardback (3)

Studieboeken (271)

57,95
Levertijd: 4 dagen
+
Bestel

Thermodynamics

Paperback || Y.A. Cengel e.a. || McGraw-Hill

Thermodynamics, An Engineering Approach, covers the basic principles of thermodynamics while presenting a wealth of real-world engineering examples, so students get a feel for how thermodynamics is applied in engineering practice. This text helps students develop an intuitive understanding by emphasizing the physics and physical arguments. Cengel and Boles explore the various facets of thermodynamics through careful explanations of concepts and use of numerous practical examples and figures, ...

15,95
Levertijd: 3 dagen
+
Bestel

Ruslan Russian 2 Workbook / 2th edition

Paperback || John Langran || Ruslan Ltd

96 Pages A4 format. Black and white. 158 exercises linked to the Ruslan 2 Russian course. The exercises include listening exercises with recordings at www.ruslan.co.uk/audio .

An audio CD is available for those who need one.

20,99
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 19,94
+
Bestel

Ontdek je sterke punten 2.0

Hardcover || Tom Rath || Spectrum

Heb jij de kans om dat wat jij het beste kan, elke dag te doen? De kans bestaat dat je dat niet doet, en daarmee worden natuurlijke talenten jammer genoeg niet benut. En dat terwijl het ontwikkelen van sterkte punten van zo'n groot belang is op verschillende vlakken van je leven. Gallup introduceerde de eerste versie van de StrengthsFinder in 2001, met succes. Decennialang heeft het StrengthsFinder-assessment miljoenen mensen geholpen met het ontdekken van hun sterke punten, van managers van ...

51,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 6

Paperback || Bert Tobokholt e.a. || Noordhoff

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

- met cases van topbureaus;

- Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes

Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze...

58,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Fysieke distributie / Druk 3

werken aan toegevoegde waarde

Paperback || Ad van Goor e.a. || Noordhoff

- Gaat uit van het didactische concept van Werken met Logistiek;

- behandelt strategische én operationele thema's;

- bevat een nieuw hoofdstuk over Omni-channel distributie.

Fysieke distributie behandelt zowel de strategische als de operationele onderwerpen binnen de distributielogistiek. Het boek is opgebouwd volgens het succesvolle didactische concept van Werken met Logistiek . Op overzichtelijke wijze komen de drie deelsystemen van de fysieke distributie aan bod: voorraadbeheer en DRP, m...

83,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 79,75
+
Bestel

Basisboek Bedrijfseconomie / Druk 11

Hardcover || W. Koetzier & M.P. Brouwers || Noordhoff || top 10 voorgeschreven ORM

- Al meer dan 25 jaar de meest succesvolle basismethode voor Bedrijfseconomie;

- bevat nieuwe financieringsbronnen, zoals business angel en crowdfunding;

- met Engelstalige equivalent, Basics of Financial Management.

Basisboek Bedrijfseconomie bestaat al ruim een kwart eeuw, maar is nog altijd toonaangevend.

In het eerste hoofdstukken van het boek maken studenten kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, manage...

27,50
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Basisboek Bedrijfseconomie - Studentenuitwerkingen

Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff

- Uitwerkingen bij de succesvolle basismethode voor bedrijfseconomie;

- uitgebreide online ondersteuning.

Basisboek Bedrijfseconomie is al jaren dé methode bedrijfseconomie.

In het eerste hoofdstukken van het boek In deel 1 maken studenten kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting. Deze editie sluit naadloos aan op de Engelstalige equivalent Basics of Financial Ma...

36,00
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 34,20
+
Bestel

Leren in vijf dimensies voor het voortgezet onderwijs / Druk 7

moderne didactiek voor het voortgezet onderwijs

Paperback || Robert Marzano e.a. || Gorcum b.v., Koninklijke Van

De Amerikaanse onderzoeker Robert J. Marzano ontwierp een praktisch model, Dimensions of learning, waarin hij de nieuwe inzichten uit de leertheorie vertaalde naar praktische instrumenten waarmee docent, docent in opleiding en leerling aan de slag kunnen. Het model onderscheidt vijf dimensies, die samen complexe leerprocessen beschrijven:

1. zin in leren krijgen: motivatie;

2. nieuwe kennis verwerven en integreren in wat je al weet;

3. die nieuwe kennis verbreden en verdiepen;

4. met die kenn...

78,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 75,00
+
Bestel

Industriële productie / Druk 6

Het voortbrengen van mechanische producten

Paperback || Huub Kals || Boom

Industriële productie geeft een grondige en brede inleiding op het multidisciplinaire vakgebied van de productietechniek, dat zich bezighoudt met het voortbrengen van mechanische producten. Het behandelt vormgevings- en bewerkingsprocessen, maar ook fundamentele onderwerpen als materiaal, fabricage, assemblage en productiemachines. Daarnaast is er aandacht voor kwaliteit, kosten, de belangrijkste aspecten van product- en productieontwikkeling, waaronder productiegericht ontwerpen, én van d...

20,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Handboek Online Marketing / Druk 6

Hardcover || Patrick Petersen || Boom

Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.

Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zie...