Zoekfilters

Taal
Nederlands (18)
Uitgever
Noordhoff (14)
Boom (2)
Verschijningsvorm
Paperback (11)
Hardcover (8)

Studieboeken (19)

29,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Basisboek Customer Journey / Druk 1

Een inleiding in het vakgebied

Paperback || Marian van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit...

71,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 68,35
+
Bestel

Marketingcommunicatie; in 14 stappen

Hardcover || Guy van Liemt & Gert Koot || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018!

Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe wereld van marketingcommunicatie. Met marketing als uitgangspunt komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod. Niet online naast offline, maar een geïntegreerde aanpak, aan de hand van de structuur van een strate...

32,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

79,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketing Fundamentals, An International Perspective / Druk 3

Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Based on the popular Grondslagen van de Marketing;

- Relevant digital marketing topics are included

- European perspective embedded in a global context.

Marketing Fundamentals is the European edition of Grondslagen van de marketing, the market leader in the Netherlands for over 25 years that has created a great deal of enthusiasm for marketing. This bestseller of Dr. Bronis Verhage - Professor of Marketing at Georgia State University in Atlanta - offers a European perspective on marketing, ...

27,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Communicatieplanner / Druk 4

Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;

- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;

- meer aandacht voor social media.

Soms werken organisaties zonder plan. Ze hebben het zo druk dat er geen tijd wordt vrijgemaakt om de aanpak van communicatie op papier op te zetten. Communicatie wordt dan een ad-hoc activiteit, maar het is krachtiger als de middelen elkaar aanvullen en versterken. Een planmatige aanpak schept duidelijkheid over wat er de komende tijd ...

68,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Digital marketing fundamentals

Hardcover || Marjolein Visser, Berend Sikkenga & Mike Berry || Noordhoff

- First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;

- with contributions from over 30 online marketing specialists;

- scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed.

Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing ...

43,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Waarde creëren met BigData-analyses

voor slimmere marketing beslissingen

Paperback || Peter Verhoef e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;

- biedt overzicht en analysemogelijkheden;

- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;

- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.

Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor bedrijfsleven is de explosieve groei in data: Big Data. De maatschappij, het zakenleven, en marketing raken steeds verder gedigitaliseerd. Al die gebruikers van smartphones, tablets en computers zorgen voor digitale sporen en dus potentieel waar...

22,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Handboek Contentstrategie / Druk 4

Paperback || Patrick Petersen || Boom

Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.

Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van h...

44,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Dit is marketing! / Druk 3

Paperback || Loek ten Berge, Ellen van der Aart, Frank Hagemans & Guido Winckels || Coutinho

Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum dat marketing heet. Dit boek behandelt al die facetten en laat studenten op een toegankelijke manier kennismaken met de wereld van marketing.

Dit is marketing! bevat alle verplichte stof voor het NIMA A Marketing examen en is opgedeeld in drie overzichtelijke delen. In deel 1 wordt de marketingfilosofie behandelt met behulp van basisbegrip...

29,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Marketingfacts Jaarboek 2018-2019

Paperback || Jeroen Mirck || Marketingfacts B.V. || met inkijkexemplaar

Marketingfacts Jaarboek 2018-2019

Alweer de dertiende uitgave in een lange traditie. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijkse informatiebron voor marketeers, digitale professionals en studenten. Dit handboek verkent alle actuele onderwerpen in online marketing.

Marketingfacts Jaarboek besteedt dit jaar speciale aandacht aan privacywet AVG, blockchain en strategische inzet van analytics.

Met dit boek ben je in één keer bij als het gaat om relevante statistieken, trends en best practi...