Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (2)

33,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Personeelsmanagement nader becijferd / Druk 4

Paperback || Karin Potting || Coutinho

'Harde' financiële gegevens kunnen de HR manager helpen beslissingen te nemen die de organisatie versterken. Ook wordt het steeds belangrijker om te weten welk effect het menselijk gedrag kan hebben op de performance van een organisatie.

In Personeelsmanagement nader becijferd wordt aan de hand van vele voorbeelden geïllustreerd hoe inzichtelijk gemaakt kan worden wat de toegevoegde waarde is van een goed HR beleid. Het boek laat zien hoe organisaties de financiële consequenties van hun pe...

44,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 42,70
+
Bestel

De Servicedesk, spin in het facilitaire web / Druk 3

Paperback || Léon-Paul de Rouw || Vakmedianet

Aan de hand van een logisch stappenplan gaat dit boek in op het ontwerp, de bouw en de verbetering van een facilitaire servicedesk in brede zin. Aan bod komen de uitgangspunten van een servicedesk binnen het 'frontoffice-backoffice'-principe, typering van de facilitaire producten en diensten, de invloed van klanten op de dienstverlening en het ontwerp en de realisatie van een servicedesk. Er is ook ruim aandacht voor het functioneren en competentieontwikkeling van medewerkers in de servicedesk.

Er zijn complete beschrijvingen met praktische tips en trucs opgenomen van het FMIS, de servicesite, selfservice, callcenterfunctionaliteit, de servicebalie, accountmanagement, de processen tussen servicedesk en backoffice, kwaliteitsmanagement, sturing en beheersing, competentiemanagement, de producten- en dienstencatalogus, servicedesk en contract- en informatiemanagement en management en organisatie. Ook wordt aandacht besteed aan de invloed van het internet of things op de evolutie van de servicedesk als onderdeel van het integrale management van de werkomgevin...