Zoekfilters

Uitgever
Taylor & Francis (4)
Pearson (3)
Springer (3)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsvorm
Paperback (20)
Hardcover (9)

Studieboeken (29)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.

26,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,64
+
Bestel

Startup Lean

Paperback || Ash Maurya || Nubiz || met inkijkexemplaar

We leven in een fantastische tijd om een startup te beginnen of een nieuw product te lanceren. Toch mislukken de meeste nieuwe initiatieven. Dat komt niet omdat we niet doorzetten, maar omdat we tijd, geld en moeite verspillen aan het ontwikkelen van een product waar niemand op zit te wachten.

MET AFSTAND EEN VAN DE BESTE BOEKEN VOOR STARTUPS OOIT. PUNT. Dan Martell.

Ash Maurya vertelt precies hoe je het juiste product voor de juiste markt ontwikkelt. Zijn aanpak is gebaseerd op jarenlange ...

30,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,50
+
Bestel

Rijke pa arme pa

Wat de rijken hun kinderen leren over geld – dat de armen en de middenklasse niet doen!

Paperback || Robert T. Kiyosaki || Succesboeken.nl

De meest recente update van de 2018 uitgave. Het boek is bijna

2 keer zo dik geworden t.o.v. de vorige uitgaven.

Of u uit de schulden wilt komen, of aan het eind van de maand geld

wilt overhouden, of bijzonder welvarend wilt worden, dit boek is een

'must read'. Op een prettig leesbare manier leert Robert Kiyosaki u

onder meer hoe geld verdiend wordt en hoe u uw inkomen kunt laten

toenemen, hoe u niet alleen meer geld kunt verdienen, maar vooral

hoe u het kan behouden en voor u kunt laten...

47,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Problem Solving in Organizations / 3th edition

A Methodological Handbook for Business and Management Students

Paperback || Joan van Aken e.a. || Cambridge University Press || met inkijkexemplaar

An indispensable guide enabling business and management students to develop their professional competences in real organizational settings, this new and fully updated edition of Problem Solving in Organizations equips the reader with the necessary toolkit to apply the theory to practical business problems. By encouraging the reader to use the theory and showing them how to do so in a fuzzy, ambiguous and politically charged, real-life organizational context, this book offers a concise introdu...

43,18
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

The Meaning of Luxury in Tourism, Hospitality and Events / 1st edition

2018 || Paperback || John Swarbrooke || Goodfellow Pub Ltd

Examines the concept of luxury and its meaning across tourism, events and hospitality globally. Packed with case studies, it's a challenging and innovative text that investigates how the idea of luxury is changing in response to a variety factors, such as social change, technological innovation and the challenge of sustainability. It covers the following areas, issues and case studies:* Traditional luxury products: the 'golden age' of luxury cruising; the grand old five star hotels and the 'R...

66,95
Levertijd: 7 werkdagen
+
Bestel

Risk Communication / 1st edition

A Handbook for Communicating Environmental, Safety, and Health Risks

2018 || Hardcover || Andrea H. McMakin e.a. || Wiley

THE ESSENTIAL HANDBOOK FOR EFFECTIVELY COMMUNICATING ENVIRONMENTAL, SAFETY, AND HEALTH RISKS, FULLY REVISED AND UPDATED

Now in its sixth edition, Risk Communication has proven to be a valuable resource for people who are tasked with the responsibility of understanding how to apply the most current approaches to care, consensus, and crisis communication. The sixth edition updates the text with fresh and illustrative examples, lessons learned, and recent research as well as provides advice and ...

69,95
Levertijd: 10 werkdagen
+
Bestel

Global Brand Strategy

World-wise Marketing in the Age of Branding

2018 || Paperback || Jan-Benedict Steenkamp || Macmillan

Steenkamp introduces the global brand value chain and explains how brand equity factors into shareholder value. The book equips executives with techniques for developing strategy, organizing execution, and measuring results so that your brand will prosper globally. What sets strong global brands apart? First, they generate more than half their revenue and most of their growth outside their home market.

Secondly, their brand equity is responsible for a massive percentage of their firm's market...

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

NU Commercieel profielboek marktonderzoek

2018 || Paperback || Co Bliekendaal e.a. || Noordhoff

22,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Pioniers van de nieuwe welvaart

drijfveren en dilema's van ondernemers in de betekeniseconomie van ondernemers in de betekeniseconomie

2018 || Paperback || Kees Klomp e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

In ‘Pioniers van de nieuwe welvaart’ gaan Kees Klomp en Nadine Maarhuis dieper in op de betekeniseconomie, die alsmaar groeit. Ondernemers als Tony’s Chocolonely, Dopper en De Vegetarische Slager zijn succesvol bij een groot publiek en in alle hoeken van de samenleving is belangstelling voor ondernemers met een maatschappelijke missie.

Maar een financieel gezonde business runnen die tegelijk sociale en ecologische meerwaarde creëert is niet altijd gemakkelijk. Welke dilemma’s ervaren...

50,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,98
+
Bestel

Compendium van de accountantscontrole / Druk 2

2018 || Paperback || B.A.J. Westra || Pentagan Books

Iets voor u, het Compendium?

Bent u een liefhebber van 'echte' studieboeken? Met ingewikkelde volzinnen die pas na herhaalde lezing hun geheim prijsgeven? Met structuur die voor de gemiddelde lezer maar moeilijk te doorgronden is? Theorieën die zonder intensieve en tijdrovende bestudering absoluut onbegrijpelijk zijn? En vindt u dat studieboeken niet gemakkelijk leesbaar mogen zijn omdat dat nioet hoort bij 'wetenschappelijke' literatuur?

Of bent u iemand die weet dat ondoorgrondelijkheid ie...

24,50
Levertijd: 14 werkdagen
+
Bestel

Superconnector

Stop Networking and Start Building Business Relationships that Matter

2019 || Hardcover || Scott Gerber e.a. || Hachette

Superconnectors are a new category of tradespeople born out of the social media era. They are highly valuable community-builders who make things happen through their keen understanding and utilization of social capital. They don't just meet people for business-card collection's sake; they understand the power of relationship-building, problem-solve by connecting the dots at high levels, and purposefully cause different worlds and communities to interact with the intention of creating mutual v...