Zoekfilters

Verschijningsjaar
2018 (36)
2017 (34)
2019 (18)
» Toon alle opties (8)
Verschijningsvorm
Paperback (141)
E-book via Bookshelf (45)
Hardcover (27)
» Toon alle opties (2)

Marketing (224)

68,95
Levertijd: 5 dagen
+
Bestel

Strategic Brand Management / 5th Global Edition

Building, Measuring, and Managing Brand Equity

Paperback || Keller, Kevin Lane & Swaminathan, Vanitha || Pearson

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For courses in brand management. Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity looks at branding from the perspective of the consumer, and provides a framework that identifie...

80,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 76,90
+
Bestel

Business administration

Hardcover || Peter Thuis & Rienk Stuive || Noordhoff

Business Administration offers an integrated, practical approach to all key aspects of business administration and to how business processes are managed. Business Administration distinguishes itself from similar textbooks by incorporating examples from modern business practices and by its accessible writing style. It also highlights the function and relevance of business management in day-to-day business operations.

32,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

67,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Exportmanagement / Druk 7 (e-book)

E-book via Bookshelf || Hans Veldman || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Exportmanagement geeft een compleet overzicht van het multidisciplinaire vakgebied export. Het boek heeft veel diepgang, maar is dankzij de praktijkgerichte insteek toch toegankelijk.

Waarom kiezen voor Exportmanagement?

• standaardwerk op het gebied van exportmanagement;

• ondersteunende website met veel extra oefenmateriaal;

• toegankelijk en overzichtelijk.

De Nederlandse economie heeft een heel open karakter: ons economische lot is onlosmakelijk verbonden met de wereldeconomie in he...

40,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2

Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

36,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Basiskennis marketing / Druk 5 (e-book)

E-book via Bookshelf || Co Bliekendaal & Ton van Vught || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten.

Waarom kiezen voor Basiskennis marketing?

* Sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis Marketing;

* focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;

* met handige online ondersteuning.

Het NIMA Basiskennis Marketing-examen biedt een voortreffelijke basis voor he...

28,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 26,60
+
Bestel

Het succes van internal branding

een sterk merk bouwen en onderhouden

Hardcover || Marc van Eck, Ellen Leenhouts & Linda Ruten || Adfo Groep

Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze beloftes zijn voorbij. Een merk is aantrekkelijk als het een specifieke verwachting oproept en die altijd waarmaakt. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig.

Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering ...

32,67
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 31,04
+
Bestel

Hoe schrijf ik mijn bedrijfsplan voor netwerk marketing?

met een simpele methode en het gebruik van mijn complete brein!

Paperback || Marcel Bongers || Fountain of Inspiration

Dit is waarschijnlijk het eerste boek over het schrijven van een bedrijfsplan voor jouw eigen netwerk marketingbedrijf, waarbij jij gebruik gaat maken van jouw linker- en rechter hersenhelft. Niet alleen ga jij op een analytische wijze aan de slag, maar zal jij ook werken met een schaar, lijm, post-it briefjes en een grote poster om visueel weer te geven wat jij wilt opbouwen en hoe de toekomst eruit zal zien. Door zo te werken zal jij in staat zijn om jouw doelen met meer gemak en minder fru...

24,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Marketingfacts Jaarboek 2013-2014

Paperback || Marco Derksen, Danny Oosterveer, Marloes van Willigenburg & Anne Jacobsen || Marketingfacts B.V.

Sinds 2006 publiceert Marketingfacts (hét online platform voor interactieve marketing) jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek. Het Jaarboek biedt ieder jaar een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Het is een onmisbare uitgave voor iedereen die zich begeeft (of wil begeven) op het vlak van online marketing.

Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer...

22,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 21,38
+
Bestel

De strijd om talent

employer branding in theorie en praktijk

Paperback || Eveline Schollaert, Greet Van Hoye, Bart Van Theemsche & Gerd Jacobs || Academia Press || met inkijkexemplaar

Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de praktijk nemen organisaties hierover vaak beslissingen uit de losse pols en op basis van intuïtie. Nochtans reikt het wetenschappelijk onderzoek over employer branding heel wat bruikbare tips aan. De auteurs bieden met dit boek een inzic...