Zoekfilters

Verschijningsjaar
2017 (52)
2018 (46)
2020 (35)
» Toon alle opties (12)

Marketing (360)

33,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Operationele Verkoopcyclus / Druk 2

Paperback || René van Hoften || Noordhoff

Operationele Verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesmanagement. Het richt zich op de individuele verkoopmedewerker van de binnen- en buitendienst. Operationele Verkoopcyclus maakt het verkoopproces inzichtelijk en leert studenten om zelf een operationeel verkoopplan op te stellen.

Waarom kiezen voor Operationele Verkoopcyclus?

* Focust op het operationele vlak van sales;

* toegankelijk en helder geschreven;

* geschreven voor de individuele ve...

31,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || René Susan || Noordhoff

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

• brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij

• ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek

• handige voorbeeldvideo's van verk...

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Marketingstrategie / Druk 6

praktische inzichten voor een succesvol marketingplan

Paperback || Ruud Frambach & Edwin Nijssen || Noordhoff

Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.

Waarom kiezen voor Marketingstrategie?

* Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;

* centrale rol voor het strategische keuzeproces;

* toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd.

Om succesvol te zijn en te blijven mo...

64,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

53,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 7 (e-book)

theorie, technieken, toepassingen

E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem & E.J. Kostelijk || Noordhoff

Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.

Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?

* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* perfecte combinatie van theorie en praktijk;

* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.

In Strategische marketingp...

51,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 6

Paperback || Bert Tobokholt e.a. || Noordhoff

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

- met cases van topbureaus;

- Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes

Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze...

63,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

39,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Communicatiestrategie / Druk 3

Paperback || Wil MIchels || Noordhoff

- Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;

- geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;

- sterke balans tussen theorie en praktijk.

Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederl...

57,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B / Druk 7 (e-book)

E-book via Bookshelf || Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus || Noordhoff

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019);

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.

In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de vers...

50,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || André Weber || Noordhoff

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...