Zoekfilters

Auteur
Marjolein Visser (15)
Tim Gorter (13)
Bronis Verhage (12)
» Toon alle opties (130)
Wil Michels (12)
Berend Sikkenga (11)
Dylan Oemar Said (7)
Karel Jan Alsem (7)
Danny Oosterveer (6)
Gerbrand Rustenburg (6)
Jop Klouwens (6)
Piet Aarts (6)
René Ter Beke (6)
René ter Beke (6)
Frank Wouters (5)
Robin van der Werf (5)
Sandra Derksen (5)
Steven van Belleghem (5)
A.W.W. Heezen (4)
Co Bliekendaal (4)
Fred van Raaij (4)
John Smal (4)
Ko Floor (4)
Marcel Bongers (4)
Philip Kotler (4)
Ton de Gouw (4)
Allert de Geus (3)
André Weber (3)
Andy Mosmans (3)
Barry de Waal (3)
Bart Daems (3)
Bert Thobokholt (3)
David den Besten (3)
Edwin Kooge (3)
Erik Kostelijk (3)
Frank Quix (3)
Gino Van Ossel (3)
Guy van Liemt (3)
Hein van der Hart (3)
Henry Robben (3)
Hermawan Kartajaya (3)
Iwan Setiawan (3)
Joe Rubino (3)
Kees Gelderman (3)
Margot Bouwman (3)
Martin Westbeek (3)
Martin van der Sluis (3)
Mike Berry (3)
Niko van der Sluijs (3)
Patrick Petersen (3)
Paul Postma (3)
Rudy Moenaert (3)
Stefan Renkema (3)
Ad Bone (2)
Albert Zeeman (2)
Antal de Waij (2)
Anton Klop (2)
Arnold Steenbeek (2)
Bart Lombaerts (2)
Bart van Ratingen (2)
Berry Veldhoen (2)
Bert Smit (2)
Bert Van Thilborgh (2)
Cor Hospes (2)
David Snellenberg (2)
Dorothé Gerritsen (2)
Ed Nijssen (2)
Edgar Keehnen (2)
Ellen de Lange-Ros (2)
Ellen van der Aart (2)
Eric Boot (2)
Esther de Berg (2)
Evelien van Damme (2)
Eveline van Zeeland (2)
Frank Hagemans (2)
Frans Reichardt (2)
Gebrand Rustenburg (2)
Gerard Minnaar (2)
Gerard Rathenau (2)
Gert Koot (2)
Grewal (2)
Guido Winckels (2)
Hans Hylkema (2)
Hans Vosmer (2)
Hans Vosner (2)
Herman Koot (2)
Iris van de Graaf (2)
Jan Middelkamp (2)
Jeske Nederstigt (2)
Joep van Rensch (2)
Karen Romme (2)
Karolien van der Ouder... (2)
Katrien Wijnen (2)
Kiki Verbeek (2)
Leon Kruitwagen (2)
Loek ten Berge (2)
Marc van Eck (2)
Maria van Boxtel (2)
Marian Draaisma (2)
Ment Kuiper (2)
Michael Solomon (2)
Natasha Walk (2)
Niels Dekker (2)
Nienke Bloem (2)
Patrick De Pelsmacker (2)
Patrick Van Kenhove (2)
Patrick van Thiel (2)
Paul Riegen (2)
Peter C. Verhoef (2)
R. Stavorinus (2)
Rene van Hoften (2)
René Susan (2)
René van Hoften (2)
Rob Snoeijen (2)
Ronald van Olderen (2)
Rutger Mackenbach (2)
Ruud Frambach (2)
Ruurd Mulder (2)
Sjors van Leeuwen (2)
Solomon (2)
Stephan van Slooten (2)
Steven Van Belleghem (2)
Suzanne de Bakker (2)
Theo Poiesz (2)
Tom Spanjaard (2)
Ton Borchert (2)
Ton van Vugt (2)
Uta Meier (2)
Vincent Vermeulen (2)
Wilfred Achthoven (2)
Wim Biemans (2)
Wim Janssens (2)
Wim van der Mark (2)
Wouter de Vries (2)
Verschijningsjaar
2023 (86)
2022 (69)
2021 (48)
» Toon alle opties (14)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (15)
Haagse Hogeschool (HHS... (6)
Christelijke Hogeschoo... (4)
» Toon alle opties (2)

Marketing (491)

68,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Marketing Research with SPSS

2018 || Paperback || Wim Janssens e.a. || Pearson || ook als eBook

Suitable for undergraduate students studying Marketing Research. Marketing Research provides a step-by-step treatment of the major choices facing Marketing researchers when using SPSS. Although they may have an understanding of how SPSS works, they may not understand the statistics behind the method.

This book bridges the gap. A top author team offer a concise approach to analysing quantitative marketing research data in pracice.

52,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,40
+
Bestel

Social Marketing Casebook

2022 || Paperback || Jeff French e.a. || SAGE

Brings together for the first time a dedicated collection of social marketing case studies and vignettes from around the world.

163,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 154,85
+
Bestel

The SAGE Handbook of Service-Dominant Logic

2023 || Hardcover || Vargo || SAGE

The SAGE Handbook of Service-Dominant Logic, edited by Robert Lusch and Stephen Vargo, is an authoritative guide to scholars across disciplines who are conducting or wish to conduct research on S-D logic.

65,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,75
+
Bestel

Marketing Strategy & Management

2023 || Paperback || Diane M. Phillips || SAGE

Marketing Strategy & Management provides students with a thorough step-by-step exploration and grounding in marketing strategy concepts, processes and models.

41,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

• brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij

• ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek

• handige voorbeeldvideo's van verk...

84,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 80,70
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

63,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 7 (e-book)

theorie, technieken, toepassingen

2017 || E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.

Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?

* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* perfecte combinatie van theorie en praktijk;

* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.

In Strategische marketingp...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

73,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B / Druk 7 (e-book)

2019 || E-book via Bookshelf || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019);

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.

In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de vers...

59,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...