Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (2)
Verschijningsvorm
E-book via Bookshelf (2)

Marketing (3)

47,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketingstrategie / Druk 6 (e-book)

praktische inzichten voor een succesvol marketingplan

2017 || E-book via Bookshelf || Ruud Frambach e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.

Waarom kiezen voor Marketingstrategie?

* Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;

* centrale rol voor het strategische keuzeproces;

* toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd.

Om succesvol te zijn en te blijven mo...

47,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketingstrategie / Druk 7 (e-book)

Praktische inzichten voor een succesvol marketingplan

2022 || E-book via Bookshelf || Ruud Frambach e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

• Onmisbaar handvat bij het opstellen van een marketingplan;

• het strategische keuzeproces staat centraal, op basis daarvan wordt het marketingplan uitgezet;

• vertaalt de nieuwste wetenschappelijke inzichten op toegankelijke wijze naar de praktijk.

Om succesvol te zijn en te blijven moeten organisaties in staat zijn om hun klanten een unieke waarde te bieden. Daarom moeten bedrijven vaststellen welke waarde ze willen en kunnen leveren. In Marketingstrategie staat daarom dit strategis...

59,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,53
+
Bestel

Marketingstrategie / Druk 7

Praktische inzichten voor een succesvol marketingplan

2022 || Paperback || Ruud Frambach e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Onmisbaar handvat bij het opstellen van een marketingplan;

- het strategische keuzeproces staat centraal, op basis daarvan wordt het marketingplan uitgezet;

- vertaalt de nieuwste wetenschappelijke inzichten op toegankelijke wijze naar de praktijk.

Om succesvol te zijn en te blijven moeten organisaties in staat zijn om hun klanten een unieke waarde te bieden. Daarom moeten bedrijven vaststellen welke waarde ze willen en kunnen leveren. In Marketingstrategie staat daarom dit strategische keu...