Zoekfilters

Taal
Nederlands (15)
Verschijningsjaar
2023 (5)
2020 (3)
2014 (2)
2024 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (10)
Hardcover (5)

Marketing (16)

49,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Marketing

de nieuwe principes

Hardcover || Steven van Belleghem || Lannoo

Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam ...

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Wat als de klant nee zegt?

Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren

2023 || Paperback || Geert Delobelle || Lannoo

'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER',

'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM',

'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE',

'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN PRIORITEIT',

'IK VERDIEN TE WEINIG OP UW PRODUCT'. In gesprekken met klanten kan je steeds weer op nieuwe bezwaren botsen. Je zou eigenlijk iemand anders moeten spreken, of een andere keer terugkomen, of je product is toch net niet wat de klant zoekt. Hoe ga je met dergelijke situaties positief om? En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt toch de be...

34,99
Leverbaar vanaf 27 november
+
Bestel

Talk the walk

Een stappenplan voor duurzaamheidscommunicatie als opportuniteit

2023 || Paperback || Bart Lombaerts e.a. || Lannoo

Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen? Hoe de marketing en communicatie rondom duurzaamheid aan te pakken, is een groot vraagteken bij professionals. In Do tell geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts antwoord op deze vragen. Met hun ...

34,99
Leverbaar vanaf 10 juli
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Sustainable Storytelling

Van zuivere intenties naar een geloofwaardig verhaal met impact

2024 || Paperback || Talita Kalloe || Lannoo

Hoe communiceer je als ondernemer of organisatie authentiek, helder en geloofwaardig over duurzaamheid? In dit boek lees je waar de bewuste en onbewuste patronen en uitdagingen kunnen liggen in het zichtbaar maken van duurzame ambities.

En waarom het zo belangrijk is om eerst de intrinsieke motivatie en purpose te verkennen, voordat je een geloofwaardig verhaal over duurzaamheid naar buiten kunt brengen. Zodat je vanuit zuivere intenties een verhaal kunt uitdragen waar je op kunt bouwen. Niet...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Own your story. Or someone else will.

Personal branding en thought leadership voor professionals met een reputatie

2023 || Paperback || ianka fleerackers || Lannoo

Als ondernemer of professional wil je een sterke reputatie opbouwen, waardoor je bedrijf groeit en bloeit. Maar als die reputatie binnenskamers blijft en bepaald wordt door wat anderen over jou zeggen wanneer je de kamer hebt verlaten, dan zou je wel eens een zware ontgoocheling kunnen oplopen. Wat jij als professional nodig hebt, is dat je de conversatie kan sturen in een richting die jij wil. Precies daarvoor heb je personal branding (PB) nodig. Personal branding is het sturingssysteem van ...

39,99
Leverbaar vanaf 23 april
+
Bestel

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Paperback || Bert Van Wassenhove || Lannoo || met inkijkexemplaar

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?

WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?

HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?

Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.

De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belan...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Customers the day after tomorrow

Hoe in een wereld van AI, bots en automatisering

Hardcover || Steven Van Belleghem || Lannoo || met inkijkexemplaar

We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiƫle intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieƫn.

Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest bril...

39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Dit is contentmarketing

Hoe met straffe content je business doen groeien

2020 || Hardcover || Bart Lombaerts e.a. || Lannoo || met inkijkexemplaar

Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. De oplossing heet content marketing. Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft.

Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaa...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

The offer you can't refuse

Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?

Hardcover || Steven Van Belleghem || Lannoo

39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Marketing (herwerking)

Go with the flow

2023 || Paperback || Philip De Cleen || Lannoo

Door de steeds snellere technologische veranderingen die onze tijd kenmerken, is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'Flowing Consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen en naar merken die zijn behoeften (instant) bevredigen. Daarbij maakt hij gebruik van verscheidene realiteiten, door zowel fysiek als via desktop en mobiel te kopen en gebruiken. Vertrekkend vanuit dat veranderde consumentengedrag reikt dit handboek een volledig n...