Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (25)
2017 (23)
2018 (20)
» Toon alle opties (17)

Communicatiekunde algemeen (260)

43,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Media / Druk 2

Paperback || Rob Leurs, Vincent Crone, Marleen Boer, Philip Corsius, Bas den Herder, Gyurka Jansen, Nico Kussendrager & Laura van der Vlies || Noordhoff

De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?

Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.

Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...

33,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Schrijfcodes / Druk 3

schrijf beter, corrigeer sneller

Paperback || Aad Lohman || Noordhoff

Schrijfcodes is een praktische hulp voor studenten bij het schrijven van zakelijke teksten. Het is een handig gebruiksboek zonder al te langdradige theorieën.

Schrijfcodes biedt hulp op twee niveaus: op micro- en macroniveau. Op microniveau worden vrijwel alle schrijfproblemen behandeld volgens het systeem: uitleg, voorbeeld en advies. Ieder probleem heeft een eigen code en is ingedeeld in een categorie als Helderheid, Gepastheid of Correctheid. Alle problemen staan overzichtelijk bij elkaar...

41,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 39,85
+
Bestel

Interviewen in de praktijk / Druk 3

interviewers, geinterviewden en het interview

Paperback || Dick van der Lugt || Noordhoff

Interviewen in de praktijk behandelt alle aspecten van een goed interview en de kwaliteiten waarover de interviewer moet beschikken. Interviewen in de praktijk is bestemd voor studenten aan de hbo- en wo- opleidingen voor journalistiek.

23,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Effectief en motiverend leidinggeven (e-book)

E-book via Bookshelf || Susanne Brakkee || Noordhoff

Je hoeft geen eindeloze hoeveelheid managementliteratuur door te nemen om een goede start te maken. Aan de hand van de theorie en oefeningen uit dit basisboek kun je (blijven) werken aan diverse competenties die je nodig hebt om jezelf en anderen succesvol aan te sturen.

In Effectief en Motiverend Leidinggeven komen de volgende onderwerpen aan de orde: taakgericht managen en mensgericht leidinggeven combineren, zelfbewustzijn ontwikkelen, communiceren met verstand en gevoel, omgaan met diver...

16,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Rapport over rapporteren (e-book) / Druk 7

op papier en digitaal

E-book via Bookshelf || Wim Hoogland, Roel Dik & Ingrid Brandts || Noordhoff

- Voor allerlei opleidingen in het hoger onderwijs;

- geschikt voor zelfstudie;

- ondersteunende website.

Rapport over rapporteren is een al jaren zeer gewaardeerde methode waarmee studenten geheel zelfstandig professionele verslagen en (digitale) rapporten leren vervaardigen. Het is het enige boek over rapporteren in de vorm van een rapport.

Studenten in het hoger onderwijs kunnen zelf aan de slag met het boek (of e-book) en de bijbehorende website www.rapportoverrapporteren.noordhoff.nl. De...

25,47
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 24,20
+
Bestel
19,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek Interne communicatie / Druk 8 (e-book)

E-book via Bookshelf || Eric Reijnders, Marius Hoogendoorn, Arnold Koning, Conny de Laat & Lysbeth van Silfhout || Gorcum b.v., Koninklijke Van

In het Basisboek Interne Communicatie maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren.

Deze geheel herziene achtste editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen.

Dee...

31,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Kernbegrippen van professionele communicatie / Druk 2

Paperback / softback || Paula Zweekhorst & Peter 't Lam || Boom

Kernbegrippen van professionele communicatie bied je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter ’t Lam.

Kernbegrippen van prof...

37,95
Leverbaar vanaf 28 januari
met 5% korting 36,05
+
Bestel

Communiceren / Druk 4

Contact maken, houden en verdiepen

Paperback / softback || Frank Oomkes, Alan Garner & Robin Oomkes || Boom

28,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 27,50
+
Bestel

Skills - Argumenteren

Paperback / softback || Jessica Rijnboutt & Marcel Heerink || Pearson Benelux B.V.

Argumenteren is overal. Bij de student die verslag moet doen van een project met een overtuigende presentatie, bij de verkoopster die je helpt bij het uitzoeken van een nieuw shirt, bij de onderzoeker die een advies moet opstellen. Je wordt ermee overspoeld als je tv kijkt - met reclames, documentaires en natuurlijk discussieprogramma's. En de overgrote meerderheid van de weblogs staat vol met argumentatie.

Dit boek gaat over hoe argumentatie gebruikt en misbruikt kan worden in al die verschil...