Kernbegrippen van professionele communicatie / Druk 2

Voorzijde
41,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 39,66 i
+
Bestel
ISBN: 9789024424894
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Peter 't Lam Paula Zweekhorst
Druk: 2
Pagina's: 144
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2019
NUR: Communicatiekunde algemeen

Kernbegrippen van professionele communicatie bied je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter ’t Lam.

Kernbegrippen van professionele communicatie is de opvolger van Kiezen voor Communicatie.

Uniek aan dit boek

compleet geactualiseerd en nog logischere opbouw;

het onmisbare fundament voor communicatie;

helder en compact.

Inclusief extra studiemateriaal op bijbehorende website!

video’s en links met heldere uitleg over modellen,

begrippen en theorieën;

aanvullende artikelen en literatuur.