Zoekfilters

Uitgever
Boom (4)
Voorgeschreven bij
Christelijke Hogeschoo... (4)

Communicatiekunde algemeen (6)

59,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Interviewen in de praktijk / Druk 3

interviewers, geinterviewden en het interview

2013 || Paperback || Dick van der Lugt || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Interviewen in de praktijk behandelt alle aspecten van een goed interview en de kwaliteiten waarover de interviewer moet beschikken. Interviewen in de praktijk is bestemd voor studenten aan de hbo- en wo- opleidingen voor journalistiek.

57,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Communicatiekaart van Nederland / Druk 10

2019 || Paperback || Piet Bakker e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

COMMUNICATIEKAART VAN NEDERLAND

(TIENDE DRUK)

OVERZICHT VAN MEDIA EN COMMUNICATIE

Piet Bakker, Otto Scholten

april 2019 | ISBN 9789024425884 | 256 blz. | € 42,50

Communicatiekaart van Nederland brengt de mediale ontwikkelingen van de afgelopen decennia in kaart. De belangrijkste vragen daarbij zijn: hoe hebben de verschillende media zich ontwikkeld? Hoe ziet het huidige aanbod eruit? Hoe gebruiken mensen de communicatiemiddelen en

wat zijn de te verwachten ontwikkelingen? Het eerste deel ga...

47,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 45,13
+
Bestel

Radio- en televisiejournalistiek / Druk 1

Paperback || Silvia Simons || Boom

Radio- en televisiejournalistiek is het complete studieboek voor de aankomend rtv-journalist. Het boek behandelt naast algemene journalistieke technieken, het maken van onderwerpen en het presenteren voor radio en televisie. Met tientallen praktijkvoorbeelden ligt de nadruk op de uitvoerende kant van het werk.

Alle denkbare aspecten van het vak komen aan bod, van juridische grenzen en journalistieke ethiek, interviewtechnieken en logistieke planningen, tot microfoongebruik, beeldcompositie, mo...

57,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Media en publiek / Druk 7

theorieën over media-impact

2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...

50,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,98
+
Bestel

Beeldtaal / Druk 3

perspectieven voor makers en gebruikers

2019 || Paperback || Jos van den Broek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Beeldtaal is voor iedereen die beroepsmatig met de publicatie van beeld te maken krijgt. Studenten ontwikkelen vanuit verschillende perspectieven een visie op beeld: de Gestaltpsychologie, semiotiek en visuele retorica. Ook de basiselementen van beeldtaal, compositie, typografie, perspectief en kleur, komen aan bod. Tot slot is er aandacht voor de toepassing in de dagelijkse beeldpraktijk, zoals

foto’s, tabellen, infographics en webpagina’s.

Uniek aan dit boek

• multidisciplinaire benad...

25,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Zelf een podcast maken / Druk 1

In 5 stappen van idee tot aflevering

2021 || Paperback || Eva Moeraert e.a. || Lannoo || met inkijkexemplaar

Met dit boek willen podcastexperts Pieter Blomme en Eva Moeraert zorgen voor meer kwalitatieve podcasts op de Nederlandstalige markt. Stap voor stap bouwen ze samen met jou aan je eerste audioverhaal. Je leert uit hun successen en fouten en je krijgt een inkijk in hun workflow en die van collega's. Ontdek de schoonheid van geluid, de storytellingmogelijkheden van het medium en de emotionele impact die audio heeft op mensen. Want alleen zo maak je het verschil. Deze praktische gids laat je na...