Zoekfilters

Voorgeschreven bij
EuroCollege (2)
Hogeschool Rotterdam (2)

Studieboeken (19)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

26,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 25,64
+
Bestel

Startup Lean

Paperback || Ash Maurya || Nubiz || met inkijkexemplaar

We leven in een fantastische tijd om een startup te beginnen of een nieuw product te lanceren. Toch mislukken de meeste nieuwe initiatieven. Dat komt niet omdat we niet doorzetten, maar omdat we tijd, geld en moeite verspillen aan het ontwikkelen van een product waar niemand op zit te wachten.

MET AFSTAND EEN VAN DE BESTE BOEKEN VOOR STARTUPS OOIT. PUNT. Dan Martell.

Ash Maurya vertelt precies hoe je het juiste product voor de juiste markt ontwikkelt. Zijn aanpak is gebaseerd op jarenlange ...

30,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,50
+
Bestel

Rijke pa arme pa

Wat de rijken hun kinderen leren over geld – dat de armen en de middenklasse niet doen!

Paperback || Robert T. Kiyosaki || Succesboeken.nl

De meest recente update van de 2018 uitgave. Het boek is bijna

2 keer zo dik geworden t.o.v. de vorige uitgaven.

Of u uit de schulden wilt komen, of aan het eind van de maand geld

wilt overhouden, of bijzonder welvarend wilt worden, dit boek is een

'must read'. Op een prettig leesbare manier leert Robert Kiyosaki u

onder meer hoe geld verdiend wordt en hoe u uw inkomen kunt laten

toenemen, hoe u niet alleen meer geld kunt verdienen, maar vooral

hoe u het kan behouden en voor u kunt laten...

43,18
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

The Meaning of Luxury in Tourism, Hospitality and Events / 1st edition

2018 || Paperback || John Swarbrooke || Goodfellow Pub Ltd

Examines the concept of luxury and its meaning across tourism, events and hospitality globally. Packed with case studies, it's a challenging and innovative text that investigates how the idea of luxury is changing in response to a variety factors, such as social change, technological innovation and the challenge of sustainability. It covers the following areas, issues and case studies:* Traditional luxury products: the 'golden age' of luxury cruising; the grand old five star hotels and the 'R...

69,95
Levertijd: 11 werkdagen
+
Bestel

Global Brand Strategy

World-wise Marketing in the Age of Branding

2018 || Paperback || Jan-Benedict Steenkamp || Macmillan

Steenkamp introduces the global brand value chain and explains how brand equity factors into shareholder value. The book equips executives with techniques for developing strategy, organizing execution, and measuring results so that your brand will prosper globally. What sets strong global brands apart? First, they generate more than half their revenue and most of their growth outside their home market.

Secondly, their brand equity is responsible for a massive percentage of their firm's market...

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

NU Commercieel profielboek marktonderzoek

2018 || Paperback || Co Bliekendaal e.a. || Noordhoff

22,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Pioniers van de nieuwe welvaart

drijfveren en dilema's van ondernemers in de betekeniseconomie van ondernemers in de betekeniseconomie

2018 || Paperback || Kees Klomp e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

In ‘Pioniers van de nieuwe welvaart’ gaan Kees Klomp en Nadine Maarhuis dieper in op de betekeniseconomie, die alsmaar groeit. Ondernemers als Tony’s Chocolonely, Dopper en De Vegetarische Slager zijn succesvol bij een groot publiek en in alle hoeken van de samenleving is belangstelling voor ondernemers met een maatschappelijke missie.

Maar een financieel gezonde business runnen die tegelijk sociale en ecologische meerwaarde creëert is niet altijd gemakkelijk. Welke dilemma’s ervaren...

50,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,98
+
Bestel

Compendium van de accountantscontrole / Druk 2

2018 || Paperback || B.A.J. Westra || Pentagan Books

Iets voor u, het Compendium?

Bent u een liefhebber van 'echte' studieboeken? Met ingewikkelde volzinnen die pas na herhaalde lezing hun geheim prijsgeven? Met structuur die voor de gemiddelde lezer maar moeilijk te doorgronden is? Theorieën die zonder intensieve en tijdrovende bestudering absoluut onbegrijpelijk zijn? En vindt u dat studieboeken niet gemakkelijk leesbaar mogen zijn omdat dat nioet hoort bij 'wetenschappelijke' literatuur?

Of bent u iemand die weet dat ondoorgrondelijkheid ie...

49,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Supply Chain Strategy and Financial Metrics

The Supply Chain Triangle Of Service, Cost And Cash

2018 || Paperback || Dr Bram DeSmet || Kogan Page Ltd

Supply Chain Strategy and Financial Metrics is a step-by-step guide to balancing the triangle of service, cost and cash which is the essence of supply chain management. Supply chains have become increasingly strategy-driven, and this Supply Chain Triangle approach puts the supply chain at the heart of the strategy discussion instead of seeing it as a result. Supply Chain Strategy and Financial Metrics fully reflects the 'inventory' or 'working capital' angle and examines the optimisation of t...

22,99
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Harvard Business Review Entrepreneur's Handbook

Everything You Need to Launch and Grow Your New Business

2022 || Paperback || Harvard Business Review || Harvard Business Review Press

The one primer you need to develop your entrepreneurial skills. Whether you're imagining your new business to be the next big thing in Silicon Valley, a pivotal B2B provider, or an anchor in your local community, the HBR Entrepreneur's Handbook is your essential resource for getting your company off the ground. Starting an independent new business is rife with both opportunity and risk.

And as an entrepreneur, you're the one in charge: your actions can make or break your business. You need to...

90,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Designing and Managing a Research Project

A Business Student's Guide

2021 || Paperback || Michael J. Polonsky e.a. || SAGE

From choosing the topic to presenting the results, the fourth edition offers a practical step-by-step guide for business students on how to conduct a successful research project.