Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (39)
2019 (22)
2013 (11)
» Toon alle opties (13)
Verschijningsvorm
Paperback (144)
Hardcover (6)

Studieboeken (151)

83,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 79,75
+
Bestel

Taxatieleer Vastgoed 1 / Druk 6

Hardcover || Peter van Arnhem e.a. || Noordhoff

De laatste decennia is de Nederlandse vastgoedbranche sterk geprofessionaliseerd en is de uitdaging van de taxateurs van onroerende zaken groter dan ooit tevoren. Was het vroeger nog mogelijk voor de taxateur zich te beroepen op ervaring en kennis, tegenwoordig vraagt de klant om uitgebreide analyse en onderbouwing. De taxatieleer is dan ook sterk in ontwikkeling. Taxatierichtlijnen en- technieken ontwikkelen zich in hoog tempo. Deze nieuwe editie van 'Taxatieleer vastgoed' beschrijft alle be...

30,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 29,40
+
Bestel

Lean Management Systeem

Hoe Toyota de organisatie succesvol maakt

Paperback || Jan Wijnand Hoek, Mariël Koopmans, Tim Wolput & Toshio Horikiri || Boom

In Lean Management Systeem worden de filosofie en methodiek van de managementstijl (Shokuba Kasseika) van Toyota, het zogenoemde TMS, uitvoerig beschreven.

Centraal staat de supportive managementstijl die gericht is op het ontwikkelen van een lerende organisatie, op teamontwikkeling en op persoonlijke groei van medewerkers.

Deze managementstijl stelt organisaties in staat een competitieve voorsprong te ontwikkelen via het toepassen van het verbetersysteem (Lean). Achtereenvolgens wordt aandac...

86,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 82,18
+
Bestel

Kernbegrippen van economie

Paperback || N.G. Mankiw || Academic service

Kernbegrippen van economie is de bewerkte vertaling van N. Gregory

Mankiws vermaarde titel Essentials of Economics. Het boek is wereldwijd

marktleider en is in zestien talen vertaald.

Mankiw verklaart de essentie van economie aan de hand van tien principes.

Deze principes zijn:

1. mensen moeten keuzes maken

2. de kosten van iets worden bepaald door datgene wat we willen opgeven om het te krijgen

3. rationele mensen denken in de marge

4. mensen reageren op prikkels

5. handel kan in ieders belang zijn

6....

58,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 55,58
+
Bestel

Internationale marketing

Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V.

In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:

* de beslissing tot internationaliseren

* welke markten te betreden

* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden

* het ontwerpen van het exportplan

* de toepassing van dit plan

Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...

40,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Sportmarketing met XTRA / Druk 3

Paperback || Robert Kok & Hugo Gruijters

Sportmarketing is een relatief jong vakgebied dat een steeds grotere rol speelt in de sportwereld. Het marketingperspectief is goed toepasbaar op de specifieke cultuur, structuur en dynamiek van de sportmarkt. Sportmarketing is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief dat als basis dient voor een strategisch marketingplan. In drie delen komen achtereenvolgens de sportmarkt, de strategische analyse en het tactische plan aan bod.

In deze derde editie zijn alle voorbeelden en het on...

46,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Economie van Experiences / Druk 4

Paperback || Albert Boswijk, Ed Peelen & Steven Olthof || Pearson Benelux B.V.

"Albert Boswijk and his colleagues are the pre-eminent experts in Experience Management in Europe. This book brings all of their knowledge and wisdom together and is vital reading for anyone seeking to create value from experience."

- Prof. Chris Voss. London Business School

"Economy of Experiences_is_a great book that extends our ideas -- disagreeing with us on occasion! It pushes forward what we know about today's Experience Economy, focusing on those that are meaningful and co-created. (In f...

61,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 58,43
+
Bestel

Principes van marktonderzoek / Druk 7

met MyLab NL toegangscode

Paperback || Alvin C. Burns & Ronald F. Bush || Pearson

Principes van marktonderzoek, 7e editie

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

Elk hoofdstuk begint met de belang...

40,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Principes van bedrijfseconomie / Druk 3

Paperback || Clarence van der Putte e.a. || Pearson

Principes van bedrijfseconomie behandelt bedrijfseconomie in de breedte én in de diepte. Niet alleen de oorsprong en de betekenis van bedrijfseconomie worden besproken, maar ook de financiële kant van de onderneming komt uitgebreid aan de orde met onderwerpen als management accounting, cost accounting en investeringsvraagstukken.

Aan de hand van actuele voorbeelden uit het MKB en het internationaal bedrijfsleven leren studenten wat bedrijfseconomie in de praktijk inhoudt. Deze benadering zor...

61,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 58,43
+
Bestel

Marketing, de essentie met MyLab NL / Druk 14

Paperback || Philip Kotler & Gary Armstrong || Pearson Benelux B.V.

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren. Al...

42,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Informatiebeveiliging onder controle met MyLab NL / Druk 4

Grondslagen, management, organisatie en techniek

Paperback || Pieter van Houten, Koos Wolters & Marcel Spruit || Pearson Benelux B.V.

Zonder informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. De technologie is echter kwetsbaar en de mensen die ermee werken maken fouten. De risico's zijn talrijk. Informatiebeveiliging onder controle stelt het inrichten van informatiebeveiliging als een beheerst proces centraal. Managementgerelateerde onderwerpen als beveiligingsstrategie en -beleid, beveiligingsplannen, risicoanalyse, juridische aspecten en raamwerken komen aan de orde.

Aan de menselijke factor is een a...