Zoekfilters
› Gerard van Heeswijk (6)
› Jan Buist (4)
› Sascha Nieuwboer (4)
» Toon alle opties (30)
› Ad Bakker (3)
› Arco Verolme (3)
› Edward van Balen (3)
› Fred Rorink (3)
› Gary Armstrong (3)
› Philip Kotler (3)
› A. Blijlevens (2)
› A.G.M. van den Bosch (2)
› A.J. van Aken (2)
› Adrian Thornhill (2)
› Burcu Öztürk (2)
› Chris Wijnen (2)
› Eelko Huizingh (2)
› Gijs Hiltermann (2)
› Hans Geurts (2)
› Henk Fuchs (2)
› Irma Machielse (2)
› J.C. Bast (2)
› Joris Leeman (2)
› Karen Knispel (2)
› Max Wildschut (2)
› Patrick De Pelsmacker (2)
› Philip Lewis (2)
› R. Nijland (2)
› Rolf Bruins (2)
› Sarina van Vlimmeren (2)
› Stef Stienstra (2)
› Stephen P. Robbins (2)
› Wim Hulleman (2)
› Bedrijfskunde (9)
› Technische Bedrijfskun... (8)
› Vastgoed en Makelaardi... (6)
» Toon alle opties (26)
› Commercieel Management (5)
› Commerciële Economie (5)
› International Business... (5)
› Ondernemerschap & Reta... (5)
› Vastgoedkunde (5)
› Accountancy (4)
› Facility Management (4)
› Finance & Control (4)
› Human Resource Managem... (4)
› International Business... (4)
› Ad Human Resource Mana... (3)
› Basistheorie Vastgoedd... (3)
› Finance, Tax and Advic... (3)
› Hotel Management (3)
› International Event Ma... (3)
› International Hotel & ... (3)
› Ad Commercieel Managem... (2)
› Ad Ondernemen (2)
› Ad Sales & Accountmana... (2)
› Algemene- en Bedrijfse... (2)
› Finance Tax and Advice (2)
› Integrale Veiligheidsk... (2)
› Managing New Retail (2)
› Praktijkleer Makelaar (2)
› Sportkunde (2)
› Hogeschool Rotterdam (28)
› Hogeschool Utrecht (13)
› Haagse Hogeschool (HHS... (12)
» Toon alle opties (8)
Studieboeken (134)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.
vandaag verzonden
Lean Management Systeem
Hoe Toyota de organisatie succesvol maakt
2019 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom
In Lean Management Systeem worden de filosofie en methodiek van de managementstijl (Shokuba Kasseika) van Toyota, het zogenoemde TMS, uitvoerig beschreven.
Centraal staat de supportive managementstijl die gericht is op het ontwikkelen van een lerende organisatie, op teamontwikkeling en op persoonlijke groei van medewerkers.
Deze managementstijl stelt organisaties in staat een competitieve voorsprong te ontwikkelen via het toepassen van het verbetersysteem (Lean). Achtereenvolgens wordt aandac...
vandaag verzonden
Principes van marktonderzoek met MyLab NL / Druk 7
met MyLab NL toegangscode
2016 || Paperback || Alvin C. Burns e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.
Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met een sa...
vandaag verzonden
Sportsponsoring met XTRA / druk 2
2013 || Paperback || Robert Kok e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Sponsoring wordt steeds professioneler en is niet meer weg te denken uit de moderne sportwereld. Sportsponsoring bekijkt sponsoring vanuit het perspectief van zowel de sponsor als het sponsorobject.
In vier delen behandelt dit boek:
* de sponsor, het sponsorobject, het sponsorproces en het sponsorplan;
* merkwaarde en relatiemarketingdoelstellingen;
* activering en effectmeting van sportsponsoring;
* juridische aspecten van sportsponsoring;
* ambushmarketing en risico's van sportsponsoring.
De theo...
vandaag verzonden
Privaatrecht voor Vastgoed - Theorieboek (editie 2023/2024)
Paperback || mr. Norbert Telders e.a. || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083285917: Privaatrecht voor Vastgoed-Werkboek (editie 2023 / 2024).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2023 / 2024 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assiste...
vandaag verzonden
Bedrijfsinformatiesystemen met MyLab / Druk 17
2023 || Paperback || Kenneth C. Laudon e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Informatiesystemen behoren tot de belangrijkste middelen die bedrijfsmanagers tot hun beschikking hebben voor het bereiken van operationele excellentie, het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten, het verbeteren van de besluitvorming en het behalen van concurrentievoordeel.
Bedrijfsinformatiesystemen legt een uitgebreide theoretische basis voor het vakgebied en splitst de kennis op in vier delen: (1) organisaties, management en de netwerkonderneming; (2) IT-infrastructuur; (3) kerntoepa...
vandaag verzonden
Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022/2023)
Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083241678: Marketing Vastgoed - Werkboek (editie 2022 / 2023)).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022 / 2023 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-M...
dinsdag verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
vandaag verzonden
Het nieuwe sales- en accountplan
Paperback || Jan de Wilde de Ligny || Intunet
Dit boek leidt de sales- of key-accountmanager door het proces van het maken van een verkoop- of key-accountplan dat aansluit bij de eisen en mogelijkheden van het tweede decennium van deze eeuw.
vandaag verzonden
Vastgoedeconomie Theorieboek (editie 2022/2023)
Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083241654: Vastgoedeconomie - Werkboek (editie 2022 / 2023)).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022 / 2023 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-Mak...
vandaag verzonden
Marketing Vastgoed-Werkboek (editie 2022/2023)
Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.
(Zie ISBN 9789083241661: Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022 / 2023)).
Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022-2023.
Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.
Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor...