Zoekfilters

Verschijningsjaar
2004 (3)
2014 (3)
2007 (2)
2015 (2)
Taal
Nederlands (14)

Studieboeken (15)

64,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 61,28
+
Bestel

Marktgericht strategisch beleid / Druk 6

Paperback || D.A. Aaker || Academic service

De zesde editie bevat vele illustratieve voorbeelden en figuren. Er zijn paragrafen over de economische waardeanalyse, total quality management, de virtuele onderneming, imago en persoonlijkheid van concurrenten, concurreren in vijandige markten, de grenzeloze organisatie en reengineering. Er is een nieuw hoofdstuk over strategische positionering toegevoegd.

32,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Brugboek Personeelsmanagement Opgaven

Paperback || R. van den Berg, J. Ansems & E. Gubbels || Academic service

De serie Brugboeken - www.brugboeken.nl - is bestemd voor het 1ste en 2e jaar van het Hoger Onderwijs.

Het Brugboek Personeelsmanagement bespreekt de basisbeginselen van modern personeelsmanagement en staat stil bij een aantal recente ontwikkelingen en hun gevolgen voor personeelsmanagement. In tien hoofdstukken zetten de auteurs uiteen wat P&O inhoudt en welke eisen er aan de P&O-functionaris worden gesteld.

Het boek heeft vier centrale thema's:

* P&O als een vak in ontwikkeling;

* de omgevingsf...

39,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Fundamenten van Marketing Opgaven

Paperback || E. Huizingh || Academic service

Dit boek is bestemd voor studenten aan hogescholen en universiteiten die in hun

vooropleiding geen of onvoldoende kennis hebben opgedaan van de beginselen

van marketing. Met name voor niet-economische opleidingen in het HBO omvat

het boek de gehele stof die beheerst moet worden.

Fundamenten van marketing - dat deel uitmaakt van de serie Fundamenten -

bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat stil bij recente

ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing. Uitgangspunt is dat studenten

zonder voorkennis vertrouwd raken met het onderwe...

79,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 75,53
+
Bestel

Management 7e editie / Druk 2

Paperback || J.R. Schermerhorn || Academic service

Het boek is bestemd voor alle HBO- en WO-studenten die een managementfunctie ambiƫren.

Het staat vast dat de huidige organisatieomgeving sterk aan verandering onderhevig is. Om de veranderingen bij te benen dient u op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Zorg dat u de aansluiting niet mist

en bestudeer John Schermerhorns boek Management. Dan leert u de kennis en vaardigheden die organisaties nodig hebben om te slagen. Geen enkel ander managementstudieboek sluit beter aan op de h...

32,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Presenteren? Alles mag!

handboek voor boeiende presentaties: van idee tot applaus

Paperback || Derk-Jan de Grood & Jan Iedema || Academic service

Presenteren? Alles Mag! beschrijft op ongedwongen wijze het hele proces van presenteren.

Van idee tot applaus.

Dit boek is een steun in de rug voor iedereen die een presentatie gaat verzorgen. Het gaat niet uit van regeltjes, maar zet de boodschap centraal. Op een logische en overzichtelijke wijze wordt inhoud gegeven aan het voorbereiden, oefenen en geven van presentaties. Maar bovenal gaat dit boek in op het overbrengen van de boodschap. Dit gaat verder dan het delen van feiten, het gaat om h...

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Wiskunde voor de sector HEO / Druk 4

Paperback || D.P.G. van As || Academic service

Wiskunde voor de sector HEO is bestemd voor de propedeuse van economische

hbo-opleidingen en is daarnaast geschikt voor andere hbo-richtingen en universitaire studies waar niet al te veel wiskunde wordt vereist, maar wel economische begrippen aan bod komen. Het boek sluit aan op de kennis van de huidige eerstejaars student. Per hoofdstuk worden eerst de wiskundige inzichten

en technieken geleerd en pas daarna de toepassing in de economie, bedrijfskunde of statistiek. De vele opgaven toetsen en...

48,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 46,50
+
Bestel

Inleiding SPSS 20

voor IBM SPSS statistics

Paperback || Eelko Huizingh || Academic service

Deze druk van Inleiding SPSS is bestemd voor versie IBM SPSS Statistics 20 van dit bekende programma voor het analyseren van statistische gegevens. Dit boek bouwt voort op het succes van de voorgaande drukken voor oudere versies van SPSS en is geheel aangepast aan de nieuwe mogelijkheden en opbouw van versie 20.

De leerboeken Inleiding SPSS van Eelko Huizingh zijn al jaren de meest succesvolle leerboeken over SPSS die worden gebruikt in het hoger onderwijs. De inhoud van deze boeken is gebasee...

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Wft-Schadeverzekeringen Bedrijven en Particulieren

voor financial services management

Paperback || Gerald Huis in 't Veld || Academic service

Dit is het eerste studieboek voor het vak Schadeverzekeringen van de

hbo-opleiding Financial Services Management (FSM). Daarnaast is dit

boek gericht op de financieel adviseur die de Wft-deelmodules Schade Bedrijven of Schade Particulieren moet behalen.

Schadeverzekeringen vormen een belangrijk onderwerp. Bij schade gaat

het immers bijna altijd om geld, soms om veel geld. Lang niet iedereen is zich

bewust van de kostbare risico's die bedrijven of particulieren kunnen lopen:

een bedrijfspand o...

33,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Juridische vaardigheden / Druk 2

Paperback || M.W. Mosselman || Academic service

Professionals op hbo- of universitair niveau moeten juridische problemen

kunnen herkennen en kunnen omgaan met juridische literatuur. Uitgangspunt

van dit boek is dat studenten deze juridische vaardigheden ontwikkelen

door te oefenen. Dus: een korte uitleg en daarna oefenen.

Dit boek hoort thuis aan het begin van de studie en de oefeningen zijn te maken

zonder juridische voorkennis. Op deze manier leren studenten op een heel

praktijkgerichte manier werken met wettenbundels en elektronische br...

46,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 43,70
+
Bestel

Marketing voor facilitaire dienstverleners

Paperback || Herman B. Kok || Academic service

Het Brugboek Marketing voor facilitaire dienstverleners is primair bedoeld voor studenten aan de Hogere FM-opleiding, facility managers binnen bedrijven en instellingen en managers van commerciƫle aanbieders van facilitaire diensten.

De grote meerderheid van facilitaire organisaties staat nu voor de uitdaging zich te ontwikkelen van leverancier van producten en diensten voor anonieme afnemers, naar een leverancier van

klantspecifieke producten en diensten. Dat betekent vooral een ommezwaai i...