Zoekfilters

Auteur
René Ter Beke (4)
Tim Gorter (4)
Corinne Keijzer (2)
» Toon alle opties (3)
Verschijningsvorm
Paperback (31)
Hardcover (3)
Uitgever
Noordhoff (8)
Edufocus (4)
Owl Press (3)
» Toon alle opties (3)

Studieboeken (35)

69,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 6

2024 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het k...

33,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Basis marketing voor het MBO 2e editie

MBO student op niveau 3 en 4

2024 || Hardcover || Tim Gorter e.a. || Edufocus

De lesmethode “Basis Marketing voor het MBO, 2e editie” behandelt alle belangrijke aspecten van de moderne marketing zoals deze zich vanaf de jaren 60 heeft ontwikkeld. De methode is sterk praktijkgericht en zeer toegankelijk voor de MBO student op niveau 3 en 4. De verworven kennis uit dit lesmateriaal kan direct worden ingezet!

13,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 12,83
+
Bestel

Werkboek Basis marketing voor het MBO 2e editie

MBO student op niveau 3 en 4

2024 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus

De lesmethode “Basis Marketing voor het MBO” behandelt alle belangrijke aspecten van de moderne marketing zoals deze zich vanaf de jaren 60 heeft ontwikkeld. Dit betreft het werkboek waarin de bijbehorende opdrachten zijn opgenomen. De methode is sterk praktijkgericht en zeer toegankelijk voor de MBO student op niveau 3 en 4. De verworven kennis uit dit lesmateriaal kan direct worden ingezet!

44,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 42,74
+
Bestel

Content! Zuurstof voor je klanten / Derde herziene editie

Derde herziene editie

2024 || Paperback || Antal de Waij || Van Duuren Management || met inkijkexemplaar

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Het belang van echt goede content kun je dan ook niet onderschatten. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Helaas doen veel organisaties maar wat als het hierop aankomt en veel te weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketin...

55,95
Levertijd: 8 werkdagen
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Bridging Intention to Impact

Transforming Digital Product Development through Evidence-Based Decision-Making

2024 || Paperback || Connor Joyce || Pearson Education (US)

60,00
Levertijd: 8 werkdagen
met 5% korting 57,00
+
Bestel

Brand Management

Co-creating Meaningful Brands

2024 || Paperback || Michael Beverland e.a. || SAGE

This popular textbook introduces students to contemporary brand management and innovation with a focus on how companies and consumers are interacting and co-creating brands today.

110,00
Levertijd: 8 werkdagen
met 5% korting 104,50
+
Bestel

Organizational Behavior in Health Care

2024 || Paperback || Nancy Borkowski e.a. || Jones and Bartlett Publishers, Inc

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Customer Experience, van cult naar cultuur

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.

Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...

79,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Basisboek online marketing / Druk 5

Van strategie tot conversie

2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || ook als eBook

- Behandelt het volledige online marketingproces;

- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;

- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.

Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!

Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te cre...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Digital Marketing Fundamentals / Druk 3

From strategy to ROI

2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;

• with contributions from more than 20 online marketing specialists

• English edition of the Dutch standard issue Basisboek Online Marketing.

Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamen...