Content! Zuurstof voor je klanten / Derde herziene editie

Derde herziene editie

Voorzijde
Achterzijde
44,99
Levertijd: 3 werkdagen
Met 5% studentenkorting
voor 42,74 i
+
Bestel
ISBN: 9789089657282
Uitgever: Van Duuren Management
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Antal de Waij
Druk: 3
Pagina's: 432
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
Vervanger van: 9789089656285
NUR: Marketing

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Het belang van echt goede content kun je dan ook niet onderschatten. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Helaas doen veel organisaties maar wat als het hierop aankomt en veel te weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het boek biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Het geeft antwoord op alle relevante vragen, zoals: Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe kan AI het contentproces ondersteunen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Hoe kies je het format dat bij jou past? Wat voor hulpmiddelen zijn er en hoe betrek je de organisatie bij het ontwikkelen en verspreiden van content?

Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die de relatie met zijn (potentiële) klanten wil versterken en behouden.