Zoekfilters

Auteur
Roel Grit (4)
Ad Bergsma (2)
Guido van de Wiel (2)
» Toon alle opties (5)
Verschijningsjaar
2021 (15)
2019 (13)
2017 (8)
» Toon alle opties (8)
Opleiding
Technische Bedrijfskun... (19)
Management in de Zorg (13)
Bedrijfskunde (11)
» Toon alle opties (54)
Ondernemerschap & Reta... (10)
Business IT & Manageme... (8)
Finance & Control (8)
Facility Management (7)
Commerciële Economie (6)
Human Resource Managem... (6)
Marketing of Social Bu... (6)
Master Begeleidingskun... (6)
Ondernemen (6)
Ad Management (5)
Ad Management in de Zo... (5)
Ad Ondernemen (5)
Communicatie (5)
HBO-ICT (5)
Managing New Retail (5)
Bouwkunde (4)
Management (4)
Accountancy (3)
Ad Engineering (3)
Global Marketing en Sa... (3)
Integrale Veiligheidsk... (3)
International Business... (3)
International Business... (3)
Logistics Management (3)
Master Leren en Innove... (3)
Master in Internationa... (3)
Ruimtelijke Ontwikkeli... (3)
Sportkunde (3)
Ad Facility Management (2)
Ad Integraal BouwManag... (2)
Ad Maintenance & Mecha... (2)
Ad Pedagogisch Educati... (2)
Ad Sales & Accountmana... (2)
Built Environment (2)
Communication and Mult... (2)
Creative Marketing en ... (2)
Crossmediale communica... (2)
Elektrotechniek (2)
Farmakunde (2)
Godsdienst & Levensbes... (2)
Hotel Management (2)
Informatica (2)
Integraal Bouwmanageme... (2)
International Business (2)
International Hotel & ... (2)
Learning and Developme... (2)
Logistiek Management (2)
Logopedie (2)
Mens en Techniek (2)
Pedagogisch Educatief ... (2)
Social Work (2)
Tourism Management (2)
Verpleegkunde (2)
Werktuigbouwkunde (2)

Studieboeken (84)

28,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

31,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Het sales canvas

Door onderzoek sneller naar de deal

2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiële klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...

49,90
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

41,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 39,85
+
Bestel

Handboek Lean Management

Aanpak, concepten en modellen voor het succesvol toepassen van Lean

2018 || Paperback || Marcel van Assen || Boom

Talloze organisaties zijn met Lean aan de slag gegaan. Ze geven aan dat ze goed in staat zijn het laaghangende fruit te plukken: verbeterworkshops zijn succesvol uitgevoerd, zichtbare verspillingen geëlimineerd. En in veel gevallen hebben ze kostenbesparingen gerealiseerd terwijl ze de klant sneller en beter kunnen helpen. Maar tegelijkertijd geven deze organisaties aan dat ze niet goed weten hoe ze verder moeten, hoe ze de grote besparingen moeten realiseren, laat staan dat ze precies weten...

37,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 36,05
+
Bestel

CRM in de praktijk / Druk 3

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...

32,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Stakeholdermanagement - Start met wie

start met wie

2016 || Paperback || Paul Stamsnijder || Boom || met inkijkexemplaar

Stakeholder management - het omgaan met netwerken - is tegenwoordig een belangrijk onderwerp in de bestuurskamer. Organisaties die aandacht besteden aan al hun stakeholders, presteren aantoonbaar beter dan organisaties die dat niet doen. Maar pas op: als dat gedaan wordt met een verkeerd motief, dan is het slechts window dressing. En dat is dodelijk voor de reputatie. In Stakeholder management worden de geheimen van netwerken uit de doeken gedaan. Met dit boek leren CEO's, ondernemers, toezic...

19,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Not Invented Here / Druk 1

cross-industry innovation

2015 || Paperback || Ramon Vullings e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

Where can a hospital apply principles from the airline sector?

How can a car manufacturer use tools from the video game industry?

What can an event organiser learn from the railways?

Cross-industry innovation is a clever way to jump-start your innovation efforts by drawing analogies and transferring approaches between contexts, beyond the borders of your own industry, sector, area or domain.

Not invented here refers to the phenomenon of people blocking out ideas from the outside, it also indicate...

50,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Engaged Scholarship

A Guide for Organizational and Social Research

2007 || Paperback || Andrew H. Van de Ven || Oxford University Press

A guide for organizational and social research in business studies and the social sciences, providing a clear framework for research design and methodology. It will be an invaluable tool for academics, researchers, and graduate students across the social sciences concerned with rigorous and relevant research in the contemporary world.

29,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,03
+
Bestel

TopService voor veeleisende klanten

De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

2021 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?

Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.

Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat ...

15,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 14,96
+
Bestel

Coachen in 90 minuten

2013 || Paperback || Silvia Blankestijn || Boom || met inkijkexemplaar

In dit praktisch boekje wordt de basis van het coachen overzichtelijk uitgelegd. De beginnende coach krijgt inzicht in de belangrijkste coachingsprincipes.

Onderwerpen die aan bod komen zijn:

- Wat coachen is

- Basisprincipes en valkuilen bij coachen

- Doelgericht begeleiden van persoonlijke ontwikkeling

- Belangrijke coachingsvaardigheden

- Effectieve interventies

- Tien krachtige werkvormen

Zowel geschikt voor mensen die een collega gaan coachen, als voor 'de gesprekken aan de k...