Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (8)
2022 (7)
2016 (3)
» Toon alle opties (2)
2023 (3)
2019 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (22)
Hardcover (5)
Categorie
Businessmodel (2)
Marketing (2)

Studieboeken (27)

49,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Business Model Generatie / Druk 1

Een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers

2010 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.

Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen...

49,90
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

87,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

56,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 53,68
+
Bestel

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...

74,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Strategie en Management / Druk 2

2015 || Paperback || Hans Veldman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het vakgebied strategisch management heeft betrekking op de vraag hoe een organisatie bepaalde doelen kan bereiken. Strategie en management laat studenten kennismaken met dit vakgebied en behandelt de verkenning, bepaling, formulering, realisatie en het onderhouden van een strategie.

77,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 74,05
+
Bestel

Inkoop / Druk 4

Werken vanuit een ketenbenadering

2023 || Paperback || Brigitte Faber-de Lange e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt de basistheorie van inkoop op toegankelijke wijze;

- stelt samenwerken in de keten centraal;

- met aansprekende praktijkvoorbeelden en cases.

Goed inkopen begint met een stevige kennis van het inkoopvak. Inkoop - Werken vanuit een ketenbenadering behandelt op toegankelijke wijze alle aspecten die daarvoor van belang zijn. Hierbij staat de gedachte centraal dat een goede samenwerking met andere afdelingen in een bedrijf, leveranciers en eindafnemers cruciaal is voor een succesvolle...

69,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 66,03
+
Bestel

Leren veranderen / Druk 3

Kennis voor veranderaars in opleiding en praktijk

2021 || Hardcover || Hans Vermaak e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Leren veranderen - Kennis voor veranderaars in opleiding en praktijk

'Leren veranderen' is al twintig jaar hét handboek voor de veranderkundige. Deze derde geheel herziene editie bestaat uit zowel het fysieke handboek als de kennissite www.lerenveranderen.nl. Het boek biedt een actueel, compact en samenhangend overzicht van belangrijke veranderlessen. Op de kennissite doen we recht aan alle extra materialen die in twintig jaar tijd zijn ontwikkeld door ons en anderen: oefeningen, cases, vide...

91,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 87,35
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B / Druk 8

2022 || Hardcover || Gebrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen;

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.

In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende th...

47,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 45,13
+
Bestel

Van idee naar IE

Kennismaking met het intellectuele eigendomsrecht

2019 || Paperback || R.W. Holzhauer e.a. || Wolters Kluwer Nederland B.V.

Deze uitgave vormt een eerste kennismaking met het vakgebied van de intellectuele eigendom (IE). Binnen de IE-rechten ligt de focus op het auteursrecht, het octrooirecht en het merkenrecht. De uitgave valt op door de combinatie van een wetenschappelijke ondergrond met een sterke focus op praktijk. Wat is IE? Waarom bestaat het en wat kun je er mee? In Van Idee naar IE maak je op een toegankelijke # en toch wetenschappelijk gefundeerde # wijze kennis met de IE-rechten. Er is geen andere uitga...

37,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 36,05
+
Bestel

Handleiding SPSS met MyLab / Druk 2

2016 || Paperback || Johan Smits e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Handleiding SPSS is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die in hun opleiding te maken krijgen met het uitvoeren van onderzoek. De nadruk in dit boek ligt op het verwerken en analyseren van onderzoeksvragen met SPSS. Dat is echt een doe-vak en daarom is het boek geschreven in een practicumvorm, waarin de student zelfstandig aan het werk kan.

De centrale casus met probleemstelling, onderzoeksdeelvragen en enquête is het uitgangspunt voor de aan te leren SPSS-vaardigheden. De stude...