Zoekfilters

Auteur
Geert Speltincx (2)
Igor Nowé (2)
Luk Dewulf (2)
» Toon alle opties (3)
Verschijningsvorm
Paperback (59)
Hardcover (8)

Resultaten (68)

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Verlangzamen

Ideeëngids voor meer tevreden tijd

2025 || Paperback || Elke Gybels || Lannoo Campus

Verlangzamen in de ware zin van het woord betekent meer verbinding met jezelf, met je verlangens, met anderen én met de tijd. Wanneer het leven je overweldigt, nodigt dit boek je uit om stil te staan.

Om rust en reflectietijd te nemen, om tevreden terug te blikken en verwachtingsvol vooruit te kijken. Verlangzamen leert je jezelf speeltijd gunnen en nadenken over wie je bent, wat passend voor je is, waar je naar verlangt en hoe je jezelf in die richting kan ontwikkelen, zelfs in ingewi...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

100 Days to Make Your Mark as a CEO

Essentials for First-Time en Seasoned business-leaders

2025 || Paperback || Hans Smellinckx || Lannoo Campus

Stepping into the CEO role for the first time is a formidable challenge.

With high expectations for transformative leadership, how do you create lasting change? This book serves as your essential guide, offering the tools and insights necessary to succeed. The first 100 days are crucial for analyzing your organization and building a robust growth strategy. Even seasoned CEOs will find valuable insights to inspire new avenues for expansion. Why? Written by a CEO, for CEOs Hands-on advice, imm...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Strategie Shortcut

Waarom sommige strategieën moeiteloos hun doel bereiken en andere niet

2025 || Paperback || Jeroen De Flander || Lannoo Campus

44,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,74
+
Bestel

Consumentenpsychologie

De essentie

2025 || Paperback || Guido Valkeneers e.a. || Lannoo Campus || met inkijkexemplaar

Hoe verloopt het beslissingsproces?

Waarom koop je vaak zonder veel na te denken?

Hoe beïnvloeden marketeers ongemerkt je koopgedrag? Consumenten nemen dagelijks talloze beslissingen, vaak zonder er bewust over na te denken. Terwijl sommige aankopen rationeel worden overwogen, worden de meeste keuzes bepaald door gewoontes, emoties en sociale invloeden. Dit boek biedt een diepgaand inzicht in consumentengedrag en de psychologische processen achter koopbeslissingen. Consumentenpsychologie. De...

23,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 22,79
+
Bestel

Meer zorg voor kleuters via spelbegeleiding

2025 || Paperback || Miet Fournier || Lannoo Campus

Waartoe dient spelen?

Hoe helpen we onze kinderen spelen?

Wat is dat eigenlijk: spelen?

En wat als kinderen niet tot spelen komen? Spelen is dé grootste troef van kinderen. De mogelijkheid om door spelen te leren is hun meest kenmerkende eigenschap. Spelen is dus het 'lange leven' van kinderen. Toch zijn er kinderen die niet uit zichzelf tot spelen komen. Bovendien stimuleert onze prestatiegerichte maatschappij noch de ouders, noch de leerkrachten om kinderen veel en vrij te laten spelen. Me...

34,99
Leverbaar vanaf 19 november
+
Bestel

Visual Instinct

In 4 stappen naar een visuele strategie voor jouw merk

2025 || Paperback || Christoph Ruys e.a. || Lannoo Campus

Waarom grijpt het ene beeld je meteen, terwijl het andere je koud laat? Visual Instinct biedt een strategische kijk op visuele communicatie, met inzichten uit psychologie, branding en media.

Je leert hoe je beelden kiest die emotioneel raken én strategisch kloppen. Geen stijloefeningen, wel tools om merken, campagnes en content visueel sterker en relevanter te maken in een wereld waarin het oog razendsnel beslist. Waarom? Verbindt strategie, cultuur en technologie Biedt visueel denken als s...

27,99
Leverbaar vanaf 5 november
+
Bestel

Hoe praat je met zieke werknemers?

Met menselijke communicatie uitval voorkomen of beperken

2025 || Paperback || Lode Godderis || Lannoo Campus

De missie van je organisatie maak je waar met je mensen. Dus wil je voorkomen dat ze uitvallen en, als het toch gebeurt, hen optimaal helpen bij de terugkeer. Maar hoe pak je dat aan, met respect voor privacy? Hoe praat je met je medewerkers voor, tijdens en na langdurige afwezigheid? Dit boek reikt recepten aan om te praten met medewerkers in goede en minder goede tijden. Je creëert er samen met je team een zorgende context mee, waarin medewerkers voor elkaar zorgen en jij voor hen, waarin ...

35,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 34,19
+
Bestel

Het ABC van motivatie in onderwijs

Een psychologische basis voor elke leerling en leraar

2025 || Hardcover || Maarten Vansteenkiste e.a. || Lannoo Campus || met inkijkexemplaar

Veel leerkrachten en directies worstelen met de vraag hoe ze leerlingen kunnen motiveren. Motiveren wordt dan moetiveren. Volgens de zelfdeterminatietheorie zijn autonomie, verbondenheid en competentie - het ABC van psychologische behoeften - cruciaal voor duurzame motivatie, prestatie en welbevinden. Dit boek licht op een praktijkvriendelijke wijze de basisprincipes van het ABC-model toe en bespreekt aan de hand van het leraarkompas hoe je leerlingen kunt motiveren en een motiverende schoolc...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Motiverend lesgeven. Hoe? Zo!

14 elementen die je als docent moet toepassen

2025 || Paperback || Pepijn Dousi e.a. || Lannoo Campus || met inkijkexemplaar

Gemotiveerde leerlingen verwerken leerstof grondiger, zitten beter in hun vel en hebben een kleinere kans op schooluitval. Leerlingen zijn echter niet altijd gemotiveerd en de redenen hiervoor zijn divers. Het gedrag van docenten tijdens de les blijkt een belangrijke én ontwikkelbare factor te zijn. Dit boek beschrijft hoe je als docent verschillende elementen in de kop, de romp en de staart van je les praktisch en evenwichtig kan inzetten. Met als belangrijkste doel: de kwaliteit van de mot...

39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,99
+
Bestel

Fight The Average

Hoe maak je een merk dat er uitspringt?

2025 || Paperback || Dries Henau e.a. || Lannoo Campus

Stap 1: Neem dit boek vast. Mooi zo. Je bent het beu om te verdwijnen in de massa, of je bent bang om erin te belanden? Awesome. Stap 2: Koop dit boek. Of lees het meteen uit in de winkel, maar dat is misschien niet erg praktisch. In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is een eigen identiteit essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm. Dries & Yuri onthullen hun no-nonsenseaanpak voor het maken van uitzonderlijke merken. Met praktische tips en inspir...