Zoekfilters

Taal
Nederlands (32)
Verschijningsjaar
2014 (9)
2013 (3)
2001 (2)
» Toon alle opties (3)
2004 (2)
2007 (2)
2010 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (31)
Hardcover (2)

Resultaten (33)

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Communicatie memo Communiceren over fuseren Fusie

2012 || Paperback || Marten Waardenburg || Adfo Groep

Omschrijving

Als twee of meer organisaties besluiten om te fuseren, breken er voor communicatiemensen drukke tijden aan. De fusie moet in- en extern worden aangekondigd en verder begeleid tot deze officieel is. Dat betekent het ontwikkelen van speciale communicatiemiddelen voor de fusie en het organiseren van bijeenkomsten. Om de fusie te laten slagen is draagvlak bij de interne en externe stakeholders een absolute voorwaarde. Ook daaraan moet communicatie een bijdrage leveren. Naast het infor...

40,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Big data marketing

snel - simpel - succesvol

Paperback || Paul Postma || Adfo Groep

Big Data Marketing is een verrassend vak waarmee bedrijven en

organisaties hun commerciële activiteiten aanzienlijk kunnen

verbeteren. Het geeft een scherper beeld van de commerciële

werkelijkheid dan je eigen ogen. Paul Postma maakt Big Data Marketing voor grote en kleine organisaties uitstekend toepasbaar.

Dit boek beschrijft stapsgewijs hoe je van Big Data het meeste

plezier hebt bij het sturen van commerciële processen in marketing

en verkoop. Je kunt klein beginnen. Dan overzie je wat...

32,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Praktisch persbeleid / druk 1

het organiseren van perscontacten

Paperback || M. Waardenburg || Adfo Groep

Praktisch persbeleid:

Het organiseren van perscontacten

Contacten met de pers zijn in iedere onderneming van wezenlijk

belang. Hoe die contacten moeten verlopen, wordt vastgelegd in het

persbeleid van de onderneming. Daarin staat zowel beschreven hoe

gereageerd moet worden als het bedrijf door de pers wordt benaderd,

als wat het bedrijf er zelf aan doet om de pers te halen.

Praktisch persbeleid laat zien hoe dit persbeleid tot stand komt en

hoe het in de praktijk wordt uitgewerkt. Het geeft een algem...

35,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Ongehoord!

waarom goed luisteren uw organisatie beter maakt

Paperback || Rik Siere || Adfo Groep

Goed luisteren maakt uw organisatie beter!

Ongehoord! is een praktisch boek vol inzichten over het belang van goed luisteren in een organisatie. Professioneel leren luisteren verbetert relaties met collega's binnen de organisatie én met klanten en stakeholders daarbuiten. Met behulp van vier simpele luistertesten krijgt u inzicht in uw persoonlijke luisterstijl. Door beter te luisteren, blijft niemand meer ongehoord!

'In iedere organisatie gaat het erom zo veel mogelijk goede ideeën over ...

52,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,88
+
Bestel

IC in 3D (Heruitgave)

interne communicatie in een breed organisatieperspectief

2014 || Paperback || Ilse van Ravenstein e.a. || Adfo Groep

Als alles communicatie is, waar begin je dan? Iedereen in de organisatie is immers een actieve speler in de interne communicatie. Of als interne communicatie wordt gezien als het informeren via één of meer media, hoe draag je dan bij aan het realiseren van de organisatiedoelen? En waarom zoeken we toch steeds naar best practices en kopiëren we van elkaar wat elders goed heeft gewerkt? Wat werkt in de ene context, werkt immers beslist niet in de andere.

In IC in 3D bekijken we interne commu...

32,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Communicatie memo's Evenementen als communicatiemiddel

2011 || Paperback || Marten Waardenburg || Adfo Groep

Omschrijving

Een evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te brengen of zelfs iets te bereiken op het gebied van een verandering in houding en gedrag. En daarmee is een evenement een communicatie-instrument, waarmee het bedrijf een communicatiedoelstelling kan realiseren.

Dit Communicatie Memo laat zien hoe evenementen in elkaar zitten en hoe ze kunnen worden ingezet als...

56,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,91
+
Bestel

Communicatie Dossier Storytelling

de kracht van verhalen in communicatie

2012 || Paperback || G. Rijnja e.a. || Adfo Groep

Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geven aan complexe informatie. Het is dan ook niet verwonderlijk dat het vertellen van verhalen steeds belangrijker wordt als sturingsinstrument in organisaties.

Stel uzelf de volgende vraag: "Gebruik ik droge feiten en cijfers om mensen achter een nieuwe reorganisatie te krijgen? Of vertel ik een verhaal, een metafoor, waaruit iedereen de moraal en ...

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,03
+
Bestel

Corporate Stories

verwoorden, vertellen en verankeren

2013 || Hardcover || Theo Hendriks e.a. || Adfo Groep

Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent.

Goede corporate stories zijn verhalen van vlees en bloed. Rond een held met een streven. Met helpers en tegenslag. En bovenal: met een ommekeer, waardoor begin, midden en einde zichtbaar worden. Goede verhalen worden doorverteld. Veelal omdat de lezer of toehoorder de waarachtigheid ervan herkent en een verbinding aangaat met het v...

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Het succes van internal branding

een sterk merk bouwen en onderhouden

2013 || Hardcover || Marc van Eck e.a. || Adfo Groep

Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze beloftes zijn voorbij. Een merk is aantrekkelijk als het een specifieke verwachting oproept en die altijd waarmaakt. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig.

Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering ...

58,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 55,34
+
Bestel

Werkoverleg als interactief communicatiemiddel bij organisatieverandering / druk 1

2012 || Paperback || Wilmar Zomer e.a. || Adfo Groep

Op welke manier kun je medewerkers actief betrekken bij organisatieveranderingen? En hoe kun je het werkoverleg daarbij inzetten als een interactief communicatiemiddel? Dit boek wil benadrukken en laten zien dat goede informatievoorziening en communicatie een cruciale rol spelen tijdens organisatieveranderingen. Daarnaast wil het managers en communicatieprofessionals overtuigen om écht te communiceren met medewerkers en collega's rond organisatieveranderingen.