Zoekfilters

Taal
Nederlands (4)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (3)
Fontys Hogescholen (2)
Haagse Hogeschool (HHS... (2)
» Toon alle opties (2)
NUR
Marketing (3)

Studieboeken (5)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

85,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

85,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Marketing Fundamentals / Druk 4

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Based on the popular Grondslagen van de Marketing;

- includes the latest digital marketing topics and trends;

- offers an European perspective, embedded in a global context.

Marketing Fundamentals is the English-language edition of Grondslagen van de marketing, the most influential Dutch book about marketing. Over de last 25 years it has inspired many students in the Netherlands and spiked their enthusiasm for marketing. This bestseller by Dr. Bronis Verhage – Professor of Marketing at Ge...

87,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B / Druk 8

2022 || Hardcover || Gebrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen;

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.

In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende th...

67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Basisboek Ruimtelijke Ordening en Planologie / Druk 3

2022 || Hardcover || Barbara van Schijndel || Noordhoff || ook als eBook

De enige complete inleiding in het vakgebied Ruimtelijke Ordening en Planologie voor het hbo;

stimuleert studenten om zelf na te denken over omgevingsvraagstukken;

bevat veel casussen, opdrachten en oefeningen.

Basisboek Ruimtelijke Ordening en Planologie gaat over onze leefomgeving en hoe deze tot stand komt en tot stand gekomen is. Het boek geeft uitleg over de veel voorkomende typen ruimtegebruik in verschillende omgevingsgebieden en is bedoeld als inleiding op het vakgebied. De belangrijk...

65,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 62,65
+
Bestel

Handboek Leren & Ontwikkelen in organisaties / Druk 6

2022 || Hardcover || Eric Mooijman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compleet overzicht van de kennis op het gebied van leren en ontwikkelen binnen organisaties;

- focust op de maatschappelijke veranderingen in de 21e eeuw;

- veel aandacht voor digitaal leren en leertechnologie.

Het Handboek Leren en Ontwikkelen in Organisaties beschrijft alle aspecten van leren en ontwikkelen in organisaties: van het ontwikkelen van L&D-beleid of opleidingsjaarplannen, tot het ontwerpen en/of inkopen van allerlei leeroplossingen en het inrichten en leiden van een opleidings...