Zoekfilters
› Toegepaste Psychologie (7)
› Bedrijfskunde (5)
› Mechatronica (5)
» Toon alle opties (21)
› Ad Engineering (4)
› Automotive (4)
› Engineering (4)
› Industrieel Product On... (4)
› Social Work (4)
› Human Resource Managem... (3)
› Maritieme Techniek (3)
› Mens en Techniek (3)
› Smart technology (3)
› Technische Bedrijfskun... (3)
› Verpleegkunde (3)
› Ad Maintenance & Mecha... (2)
› Ad Smart technology (2)
› Business IT & Manageme... (2)
› Commerciële Economie (2)
› Elektrotechniek en Tec... (2)
› HBO-ICT (2)
› Maintenance & Mechanic... (2)
› Ondernemerschap & Reta... (2)
› Technische Natuurkunde (2)
Studieboeken (26)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.
vandaag verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
vandaag verzonden
Professionele gespreksvoering met MyLab / Druk 3
2022 || Paperback || Martin Reekers e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Vakkennis alleen is niet meer voldoende als je goed wilt zijn in je vak. Instrueren, coachen, leidinggeven, onderhandelen of een professionele mening uitdragen vragen om goede communicatievaardigheden. Dit boek leert je effectief communiceren aan de hand van relevante theorie en tal van voorbeelden uit de praktijk.
Professionele gespreksvoering bestaat uit drie delen. In het eerste deel worden de basisregels van professionele gespreksvoering uitgelegd. Deel twee gaat in op complexe gespreksva...
vandaag verzonden
Marketingcommunicatie met MyLab / Druk 7
2023 || Paperback || Patrick De Pelsmacker e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.
Opbouw
In Marketingcommunicatie komen alle elementen van het marketingcommunicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, het vaststellen van een doelgroep, het positioneren van een propositie, de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct marketing, tot het berekenen van de camp...
vandaag verzonden
Dynamica met MyLab / Editie 13
2021 || Paperback || Russel C. Hibbeler || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Dynamica is een standaardwerk op het gebied van de mechanica. Het boek behandelt op een grondige en heldere manier zowel de theorie als de toepassingen van mechanica voor techniekstudenten. De tekst is erop gericht de probleemoplossende vaardigheden van studenten te vergroten. De principes van de dynamica worden toegepast op situaties die stijgen in moeilijkheidsgraad.
Dynamica bevat de didactische kwaliteiten die Russel C. Hibbeler beroemd hebben gemaakt op het vakgebied. Zo biedt het boek: *...
maandag verzonden
Handleiding SPSS met MyLab / Druk 2
2016 || Paperback || Johan Smits e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Handleiding SPSS is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die in hun opleiding te maken krijgen met het uitvoeren van onderzoek. De nadruk in dit boek ligt op het verwerken en analyseren van onderzoeksvragen met SPSS. Dat is echt een doe-vak en daarom is het boek geschreven in een practicumvorm, waarin de student zelfstandig aan het werk kan.
De centrale casus met probleemstelling, onderzoeksdeelvragen en enquête is het uitgangspunt voor de aan te leren SPSS-vaardigheden. De stude...
maandag verzonden
Sociale psychologie (met MyLab) / Druk 10
2022 || Paperback || Elliot Aronson e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De sociale psychologie onderzoekt hoe onze gedachten, gevoelens en gedragingen worden beïnvloed door anderen. In een wereld waarin het menselijk gedrag steeds weer blijft verrassen en onderzoeksresultaten totaal anders kunnen uitpakken dan verwacht, biedt dit boek een stevige basis waarop je jouw kennis van het vakgebied verder kunt verbreden. Door de theorie en onderzoeksresultaten in een herkenbare context te plaatsen en in verband te brengen met de dagelijkse werkelijkheid wordt de stof h...
maandag verzonden
Basisboek wiskunde / Druk 2
2009 || Paperback || Jan van de Craats e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Basisboek wiskunde legt de basis voor de wiskunde die op universiteiten en hogescholen gebruikt wordt bij studierichtingen in techniek, informatica, bètavakken, economie, bedrijfskunde, medische vakken en aanverwante disciplines. Centraal staat het aanleren van die wiskundige vaardigheden die studenten in deze disciplines moeten beheersen: rekenvaardigheid, formulevaardigheid, werken met functies en grafieken en vaardigheid in differentiëren en integreren.
In deze nieuwe editie hebben de aut...
maandag verzonden
Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4
2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!
Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...
maandag verzonden
Recruitment met MyLab / Druk 3
Werving, selectie, onboarding
2020 || Paperback || Ardienne Verhoeven || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Recruiters brengen organisaties en mensen bij elkaar, op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is. Dat maakt recruitment tot een prachtig vak, waarover echter veel verschillende meningen bestaan. Er is niet één manier van rekruteren die goed is. Wat vandaag werkt, werkt morgen niet meer. Het vakgebied blijft sterk in ontwikkeling.
Recruitment presenteert een eigentijdse vorm van actieve werving en gaat in op de selectie en begeleiding van nieuwe medewerkers. Het geeft een heldere uit...
maandag verzonden
Psychologie, de essentie met MyLab / Druk 5
2023 || Paperback || Philip G. Zimbardo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Psychologie, de essentie is de compacte uitgave van het succesvolle boek Psychologie, een inleiding van Philip G. Zimbardo. Het boek bevat veel relevante ontwikkelingen uit de praktijk. Daarnaast kun je zelf aan de slag met het ruime aanbod aan didactische elementen, zoals kernvragen, doe-het-zelfopdrachten en herkenbare voorbeelden.
Deze 5e editie is volledig geactualiseerd en bevat veel nieuwe casuïstiek. De kennis is up-to-date met resultaten van recent onderzoek en de auteurs behandelen...