Zoekfilters

Verschijningsjaar
2017 (17)
2018 (17)
2016 (12)
» Toon alle opties (9)
Uitgever
Noordhoff (66)
Pearson Benelux B.V. (6)
Coutinho (3)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsvorm
Paperback (76)
Hardcover (11)

Studieboeken (87)

26,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Zo maak je een marketingcommunicatieplan

Paperback || Daan Dondorp & Niko van der Sluijs || Noordhoff

Zo maak je een marketingcommunicatieplan biedt de student een duidelijk stappenplan voor het zelfstandig ontwikkelen van een communicatieplan. Het boek reikt de student per stap de nodige informatie aan en zet de student vervolgens aan het werk, met als uitgangspunt dat het plan een uitwerking/verdieping is van een marketingplan.

- duidelijk overzicht van traditionele en online marketingcommunicatie;

- compleet met stappenplan en praktijkgerichte cases;

- ideale aanvulling op bestaande litera...

83,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 79,75
+
Bestel

Bedrijfseconomie voor de dienstensector

Paperback || M.P. Brouwers, W.G.H. van Hulst & P.A.M. de Keijzer || Noordhoff

Dienstverlening is de grootste economische sector in Nederland. Veruit de meeste studenten zullen uiteindelijk dan ook een baan vinden in de dienstverlening. Bedrijfseconomie voor de dienstensector is voor deze sector geschreven en dan speciaal gericht op de studenten zonder bedrijfseconomische achtergrond. De nadruk ligt op redeneren; berekeningen zijn tot een minimum beperkt.

45,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 43,65
+
Bestel

Klantgericht organiseren

Paperback || Els Meertens & Marijn Mulders || Noordhoff

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Levensmiddelen Marketing

food for you

Paperback || Emiel Peters || Noordhoff

Een uniek studieboek over eigentijdse levensmiddelenmarketing in de hedendaagse supermarkt. Levensmiddelenmarketing gaat in op de belangrijkste aspecten van marketing en category management in de levensmiddelenbranche. Het biedt de student een kijkje in de keuken en laat zien dat de levensmiddelenbranche op dit gebied ver voorop loopt. Kortom: een uitgave die op geen enkele retail- of commerciële opleiding mag ontbreken. Ook zeer inspirerend voor de professional die up-to-date wil blijven! L...

33,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Enquête research / Druk 3

Paperback || K.A.R. Markus, Anne Marie Oudmans & A.M. Oudemans || Noordhoff

Het deel Enquête Research gaat in op de vraag hoe een goede vragenlijst te maken. Het geeft een stappenplan om duidelijke, eerlijke, objectieve vragen te stellen en heldere antwoorden te verkrijgen. Het is daarmee ook een handig middel voor een opdrachtgever om een vragenlijst te beoordelen.

45,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 43,65
+
Bestel

101 Managementkengetallen / Druk 2

Paperback || Peter Thuis & Marijn Mulders || Noordhoff

101 Managementkengetallen biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, waarmee inzicht wordt verkregen in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Het biedt een beknopt en toegankelijk hulpmiddel bij het eigen maken van leerstof over prestatie-indicatoren en bij het maken van analyses voor praktijkopdrachten en scripties.

De kengetallen worden vanuit herkenbare praktijksituaties beschreven en toegelicht. Vervolgens wordt de berekening uitge...

24,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 23,70
+
Bestel

SPSS voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van SPSS bij kwantitatief marktonderzoek

Paperback || Rein Memelink || Noordhoff

Bij veel hbo-opleidingen is SPSS de standaard als softwarepakket voor het verwerken van marktonderzoeksgegevens. De organisatie van het onderwijs om SPSS-vaardigheden aan te leren is voor menige opleiding echter een hoofdpijndossier. SPSS voor marktonderzoek biedt hiervoor de oplossing. Het boek bevat (als enige in de markt) een stap-voor-stap-zelfinstructie waardoor studenten individueel, of klasgewijs in hun eigen tempo de stof kunnen doorwerken.

Waarom kiezen voor SPSS voor marktonderzoek?

* Zeer geschikt voor zelfstudi...

74,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Business marketing management / Druk 7

creëren van superieure klantwaarde

Paperback || Wim Biemans || Noordhoff

Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden.

Waarom kiezen voor Business Marketing Management?

* helder en toegankelijk geschreven;

* aansprekende praktijkvoorbeelden;

* handige ondersteunde website met extra studiemateriaal.

Dit boek geeft je inzicht in zakelijke markten en leert je onder andere hoe j...

43,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Essentie van communicatie / Druk 3

Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Er zijn talloze boeken over wat communicatie is. Essentie van communicatie is echter het enige boek dat gaat over wat jij met communicatie voor een organisatie kunt doen. Het biedt je alle basics en inzichten die je nodig hebt om de communicatie van en in een organisatie succesvol vorm te geven. De ideale inleiding voor de start van je opleiding!

Waarom kiezen voor Essentie van communicatie?

* Zet glashelder het volledige communicatieproces uiteen;

* inspirerend en zeer praktijkgericht;

* met ha...

44,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Social Media Management

vanuit commercieel perspectief

Paperback || Marjolein Visser & Berend Sikkenga || Noordhoff || met inkijkexemplaar

De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.

Waarom kiezen voor Social Media Management?

*...