Zoekfilters

Verschijningsjaar
2018 (18)
2017 (17)
2016 (13)
» Toon alle opties (9)
Uitgever
Noordhoff (74)
Pearson Benelux B.V. (6)
Coutinho (3)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsvorm
Paperback (81)
Hardcover (13)

Studieboeken (94)

26,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Zo maak je een marketingcommunicatieplan

Paperback || Daan Dondorp & Niko van der Sluijs || Noordhoff

Zo maak je een marketingcommunicatieplan biedt de student een duidelijk stappenplan voor het zelfstandig ontwikkelen van een communicatieplan. Het boek reikt de student per stap de nodige informatie aan en zet de student vervolgens aan het werk, met als uitgangspunt dat het plan een uitwerking/verdieping is van een marketingplan.

- duidelijk overzicht van traditionele en online marketingcommunicatie;

- compleet met stappenplan en praktijkgerichte cases;

- ideale aanvulling op bestaande litera...

83,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 79,75
+
Bestel

Bedrijfseconomie voor de dienstensector

Paperback || M.P. Brouwers, W.G.H. van Hulst & P.A.M. de Keijzer || Noordhoff

Dienstverlening is de grootste economische sector in Nederland. Veruit de meeste studenten zullen uiteindelijk dan ook een baan vinden in de dienstverlening. Bedrijfseconomie voor de dienstensector is voor deze sector geschreven en dan speciaal gericht op de studenten zonder bedrijfseconomische achtergrond. De nadruk ligt op redeneren; berekeningen zijn tot een minimum beperkt.

79,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketing Communication Strategy

Hardcover || Ko J.M.G. Floor e.a. || Noordhoff

This textbook is designed primarily for students taking introductory courses in marketing and communications as part of their Bachelor or Master degree programmes. However, it can also be greatly advantageous to marketing communications programmes, as well as galvanize the daily activities of marketing and communications managers on the job.

45,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 43,65
+
Bestel

Klantgericht organiseren

Paperback || Els Meertens & Marijn Mulders || Noordhoff

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...

43,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Export, a practical guide / Druk 2

a practical guide

Paperback || Marlies Harlaar, Michiel Oudehand & O. de Leeuw || Noordhoff

Export, a practical guide is intended for students in vocational education as well as for starting exporters—not just those in large companies. Small businesses have export opportunities as well. Companies that are already exporting goods or services can equally benefit from this textbook.

Many entrepreneurs at some point ask themselves the question: ‘Should I go into the export business?’ Or perhaps the question is, ‘I have been exporting for some time now, but have I been doing it a...

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Levensmiddelen Marketing

food for you

Paperback || Emiel Peters || Noordhoff

Een uniek studieboek over eigentijdse levensmiddelenmarketing in de hedendaagse supermarkt. Levensmiddelenmarketing gaat in op de belangrijkste aspecten van marketing en category management in de levensmiddelenbranche. Het biedt de student een kijkje in de keuken en laat zien dat de levensmiddelenbranche op dit gebied ver voorop loopt. Kortom: een uitgave die op geen enkele retail- of commerciële opleiding mag ontbreken. Ook zeer inspirerend voor de professional die up-to-date wil blijven! L...

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

E-business / Druk 1

Paperback || Marjolein Visser & Berend Sikkenga || Noordhoff

E-business is een compact basisboek over het vakgebied e-business. E-business is in een stroomversnelling geraakt door alle technologische evoluties. Deze evoluties maken het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen, maar vragen wel om andere organisatie- en businessmodellen.

24,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 23,70
+
Bestel

SPSS voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van SPSS bij kwantitatief marktonderzoek

Paperback || Rein Memelink || Noordhoff

Bij veel hbo-opleidingen is SPSS de standaard als softwarepakket voor het verwerken van marktonderzoeksgegevens. De organisatie van het onderwijs om SPSS-vaardigheden aan te leren is voor menige opleiding echter een hoofdpijndossier. SPSS voor marktonderzoek biedt hiervoor de oplossing. Het boek bevat (als enige in de markt) een stap-voor-stap-zelfinstructie waardoor studenten individueel, of klasgewijs in hun eigen tempo de stof kunnen doorwerken.

Waarom kiezen voor SPSS voor marktonderzoek?

* Zeer geschikt voor zelfstudi...

43,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Essentie van communicatie / Druk 3

Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Er zijn talloze boeken over wat communicatie is. Essentie van communicatie is echter het enige boek dat gaat over wat jij met communicatie voor een organisatie kunt doen. Het biedt je alle basics en inzichten die je nodig hebt om de communicatie van en in een organisatie succesvol vorm te geven. De ideale inleiding voor de start van je opleiding!

Waarom kiezen voor Essentie van communicatie?

* Zet glashelder het volledige communicatieproces uiteen;

* inspirerend en zeer praktijkgericht;

* met ha...

68,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Digital marketing fundamentals

Hardcover || Marjolein Visser, Berend Sikkenga & Mike Berry || Noordhoff

- First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;

- with contributions from over 30 online marketing specialists;

- scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed.

Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing ...