Zoekfilters

Verschijningsjaar
2018 (18)
2017 (17)
2016 (13)
» Toon alle opties (9)
Uitgever
Noordhoff (73)
Pearson Benelux B.V. (6)
Coutinho (3)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsvorm
Paperback (81)
Hardcover (12)

Studieboeken (93)

43,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Media / Druk 2

Paperback || Rob Leurs, Vincent Crone, Marleen Boer, Philip Corsius, Bas den Herder, Gyurka Jansen, Nico Kussendrager & Laura van der Vlies || Noordhoff

De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?

Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.

Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...

51,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 49,35
+
Bestel

101 Management Models

Paperback || Marijn Mulders || Noordhoff

Management models: many students will come across them in their studies, yet it is only when actually working with them that the function and benefit of management models are revealed. Students often find it hard to select and apply management models. This textbook will assist them to do so. 101 Management Models is aimed particularly at students of economic and technical studies and social sciences in higher education.

66,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Sales management (English edition)

Hardcover || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff

The first four editions of the Dutch edition of Sales Management have been received with great enthusiasm both in higher education and in industry. There seems to be a great need for a complete and practical textbook, tailored to the sales practice. The international edition of this popular book is now available, edited with a European perspective.

33,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Operationele Verkoopcyclus / Druk 2

Paperback || René van Hoften || Noordhoff

Operationele Verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesmanagement. Het richt zich op de individuele verkoopmedewerker van de binnen- en buitendienst. Operationele Verkoopcyclus maakt het verkoopproces inzichtelijk en leert studenten om zelf een operationeel verkoopplan op te stellen.

Waarom kiezen voor Operationele Verkoopcyclus?

* Focust op het operationele vlak van sales;

* toegankelijk en helder geschreven;

* geschreven voor de individuele ve...

49,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Marketingstrategie / Druk 6

praktische inzichten voor een succesvol marketingplan

Paperback || Ruud Frambach & Edwin Nijssen || Noordhoff

Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.

Waarom kiezen voor Marketingstrategie?

* Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;

* centrale rol voor het strategische keuzeproces;

* toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd.

Om succesvol te zijn en te blijven mo...

64,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

51,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 6

Paperback || Bert Tobokholt e.a. || Noordhoff

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

- met cases van topbureaus;

- Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes

Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze...

63,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

39,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Communicatiestrategie / Druk 3

Paperback || Wil MIchels || Noordhoff

- Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;

- geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;

- sterke balans tussen theorie en praktijk.

Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederl...

58,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 55,58
+
Bestel

Internationale marketing

Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V.

In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:

* de beslissing tot internationaliseren

* welke markten te betreden

* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden

* het ontwerpen van het exportplan

* de toepassing van dit plan

Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...