Zoekfilters

Verschijningsjaar
2018 (8)
Taal
Nederlands (8)
Engels (4)
Uitgever
Noordhoff (10)

Studieboeken (12)

47,50
Levertijd: 48 uur
+
Bestel

The Pyramid Principle: Logic in Writing and Thinking

Hardcover || Barbara Minto || Pearson

How many times have you written an email at work, read it back and found that it didn't make as much sense as you'd hoped? or worse, someone else has told you that they can't follow it. The Pyramid Principle will show you how to communicate your ideas clearly and succinctly. Barbara Minto reveals that the mind automatically sorts information into distinctive pyramidal groupings.

However, if any group of ideas are arranged into a pyramid structure in the first place, not only will it save valu...

79,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketing Communication Strategy

Hardcover || Ko J.M.G. Floor e.a. || Noordhoff

This textbook is designed primarily for students taking introductory courses in marketing and communications as part of their Bachelor or Master degree programmes. However, it can also be greatly advantageous to marketing communications programmes, as well as galvanize the daily activities of marketing and communications managers on the job.

80,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 76,90
+
Bestel

Business administration

Hardcover || Peter Thuis & Rienk Stuive || Noordhoff

Business Administration offers an integrated, practical approach to all key aspects of business administration and to how business processes are managed. Business Administration distinguishes itself from similar textbooks by incorporating examples from modern business practices and by its accessible writing style. It also highlights the function and relevance of business management in day-to-day business operations.

71,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 68,35
+
Bestel

Marketingcommunicatie; in 14 stappen

Hardcover || Guy van Liemt & Gert Koot || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018!

Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe wereld van marketingcommunicatie. Met marketing als uitgangspunt komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod. Niet online naast offline, maar een geïntegreerde aanpak, aan de hand van de structuur van een strate...

79,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 7

Hardcover || J.M.G. Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde marketingcommunicatieplan staat centraal in het boek.

Waarom kiezen voor Marketingcommunicatiestrategie?

- ijzersterke methode met zeer goede positie in de hbo-/wo-markt;

- geschreven door gerenommeerde auteurs;

- veel extrastudie-, oefen- en toetsmater...

79,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketing Fundamentals, An International Perspective / Druk 3

Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Based on the popular Grondslagen van de Marketing;

- Relevant digital marketing topics are included

- European perspective embedded in a global context.

Marketing Fundamentals is the European edition of Grondslagen van de marketing, the market leader in the Netherlands for over 25 years that has created a great deal of enthusiasm for marketing. This bestseller of Dr. Bronis Verhage - Professor of Marketing at Georgia State University in Atlanta - offers a European perspective on marketing, ...

58,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Basisboek Sales / Druk 2

Hardcover || Robin van der Werf || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;

- sluit volledig aan op het examen NIMA Sales A;

- meer aandacht voor de salesvaardigheden, social selling en nieuwe technologie.

Basisboek Sales, de opvolger van Verkoper en Verkoop, biedt een complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied sales. Alle belangrijke thema's van de salesdiscipline, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagement. Studenten leren hoe moderne organisa...

68,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Digital marketing fundamentals

Hardcover || Marjolein Visser, Berend Sikkenga & Mike Berry || Noordhoff

- First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;

- with contributions from over 30 online marketing specialists;

- scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed.

Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing ...

68,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Basisboek online marketing / Druk 3

van strategie tot conversie

Hardcover || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Doorloopt het hele marketingproces;

- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;

- standaardwerk voor het vakgebied

Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle releva...

34,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Handboek Online Marketing / Druk 6

Hardcover || Patrick Petersen || Boom || met inkijkexemplaar

Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.

Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zie...