Calimeromarketing 3.0

Dde slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb

Voorzijde
Achterzijde
23,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 22,33 i
+
Bestel
ISBN: 9789055949175
Uitgever: Scriptum
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Karen Romme
Druk: 1
Pagina's: 192
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
NUR: Marketing

De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan twaalf jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewikkelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van je eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met jou zaken willen en blijven doen.

Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme ondernemers (en werknemers die zich ondernemer voelen) enorme kansen biedt. Maar ook een tijd waarin internet steeds belangrijker is geworden in de strijd om de klant. Wil jij weten hoe je met eenvoudige marketing, en met een Calimerobudget, ervoor zorgt dat klanten zelf bedenken dat ze juist met jouw bedrijf zaken willen doen? Dan gaat de tijd die je stopt in dit boek lezen je geld opleveren.

Karen Romme werd in 1991 ondernemer en werkt vanuit een eigen crossmediabedrijf aan het ondernemender maken van Nederland. Sinds begin deze eeuw schreef ze meer dan vijftien boeken voor ondernemers én voor mensen die ondernemer willen worden. De afgelopen tien jaar inspireerde ze meer dan 100.000 ondernemers met haar boeken, presentaties en workshops over Calimeromarketing.

Calimeromarketing 3.0 laat je ontdekken hoe eenvoudig marketing kan zijn.