Zoekfilters

Taal
Engels (5)
Nederlands (4)
Categorie
Marketing (2)

Studieboeken (9)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

55,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

2018 || Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

9,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

How to Research Trends Workbook

2018 || Paperback || Els Dragt || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

Have you ever wondered how you can research the future? Trend research is a powerful method to detect and recognise change at an early stage. This DIY guide has been developed to show you the way in the trend research cycle. It will help you to find direction and which corners to take when you are scanning, analysing and applying the trends for any type of challenge or topic. This guide is to be used in combination with the book 'How to Research Trends'.

You can use it to challenge yourself o...

36,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 34,68
+
Bestel

Contentbijbel (Heruitgave)

2018 || Paperback || Cor Hospes || Boom

Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De Contentbijbel leert je hoe.'Een uitweg in het contentcircus. In klare en kleurrijke taal. Hospes maakt je gedachten los en helpt je nieuwe wegen te ...

52,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,11
+
Bestel

Dit is marketing! / Druk 3

2018 || Paperback || Loek ten Berge e.a. || Coutinho || ook als eBook

Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum dat marketing heet. Dit boek behandelt al die facetten en laat studenten op een toegankelijke manier kennismaken met de wereld van marketing.

Dit is marketing! bevat alle verplichte stof voor het NIMA A Marketing examen en is opgedeeld in drie overzichtelijke delen. In deel 1 wordt de marketingfilosofie behandelt met behulp van basisbegrip...

21,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 20,89
+
Bestel

Pitching Ideas (Heruitgave)

Make People Fall in Love With Your Ideas

2023 || Paperback || Jeroen van Geel || BIS Publishers

We are good at designing beautiful products and we offer good services. We always know exactly what the user wants and we know dozens of methodologies. However, if we have to convince our customers and colleagues, we find it to be rather difficult.

For one reason or another, pitching ideas is one of the most undervalued practices in the creative field. From convincing a colleague to opt for a certain methodology to persuading a customer to go for a certain concept. You can have the best ideas...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Communicatieplanner / Druk 4

2018 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;

- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;

- meer aandacht voor social media.

Soms werken organisaties zonder plan. Ze hebben het zo druk dat er geen tijd wordt vrijgemaakt om de aanpak van communicatie op papier op te zetten. Communicatie wordt dan een ad-hoc activiteit, maar het is krachtiger als de middelen elkaar aanvullen en versterken. Een planmatige aanpak schept duidelijkheid over wat er de komende tijd ...

39,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

WOW Worlds of Wonder

Experience Design for Curious People

2018 || Paperback || Erik Bär e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

This book is about immersive experience design, the art of creating spaces that tell a story. lt's the result of 25 years of work by one of Europe's first specialised XD agencies. Starting in 1991, the authors witnessed the rise of a completely new industry, mixing graphic, spatial and theatrical arts with interaction design and personal growth. 'Worlds of Wonder' is the illustrated summary of that ongoing journey. lt is intended for everyone in the process of revealing their brand, art, hist...

68,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Marketing Research with SPSS

2018 || Paperback || Wim Janssens e.a. || Pearson || ook als eBook

Suitable for undergraduate students studying Marketing Research. Marketing Research provides a step-by-step treatment of the major choices facing Marketing researchers when using SPSS. Although they may have an understanding of how SPSS works, they may not understand the statistics behind the method.

This book bridges the gap. A top author team offer a concise approach to analysing quantitative marketing research data in pracice.

49,99
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

The Influence of Values on Consumer Behaviour

The value compass

2018 || Paperback || Erik Kostelijk || Taylor & Francis

Substantial progress has been made in the conceptualization of values within psychology. The importance of values is also acknowledged in marketing, and companies use values to describe the core associations of their brand. Yet despite this, the values concept has received limited attention in marketing theory.

The Influence of Values on Consumer Behaviour aims to bridge the gap between the conceptual progress of values in psychology, and the current practice in marketing and branding literat...