Zoekfilters
Studieboeken (71)
De complete professional / Druk 6
Persoonlijke ontwikkeling, competenties en bildung
2024 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Praktisch handboek voor iedere hbo-student;
- Focust op de beroepscompetenties;
- Draagt bij aan het opleiden van een maatschap bewuste professional.
De complete professional is een praktisch handboek voor iedere hbo-student. Het boek helpt studenten belangrijke beroepscompetenties te verwerven en draagt bij aan het opleiden van een maatschappelijk bewuste professional. Centraal staan persoonlijke ontwikkeling en goed burgerschap. Het gaat dus zowel om de ontwikkeling als professional als o...
Ethiek en economie / Druk 3
Een grensoverschrijdende inleiding
2024 || Paperback || Bart Wernaart || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Kennismaking met ethiek én bedrijfsethiek;
- behandelt ethiek op individueel, bedrijfs- en mondiaal niveau;
- met uitgebreide online ondersteuning voor student en docent.
Economie en ethiek zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden, bedrijven en professionals hebben niet alleen een onderlinge morele verantwoordelijkheid, maar hebben ook een verantwoordelijkheid naar de wereld om zich heen. Toch stroken individuele belangen niet altijd met belangen op bedrijfsniveau en komen deze belangen wee...
Statistiek in 20 stappen / Druk 3
2024 || Paperback || Arie Buijs || Noordhoff
- Volledige inleiding in twintig compacte hoofdstukken;
- leert de basisvaardigheden statistiek;
- met veel praktijkcasussen en weinig formules.
Met Statistiek in 20 stappen lukt het iedere hbo-student om zich de benodigde basiskennis en basisvaardigheden statistiek eigen te maken. Het boek speelt in op de toenemende vraag naar kwalitatief hoogstaande afstudeerwerkstukken van studenten. Dankzij de bijzonder praktische insteek voorziet het boek in een grote behoefte aan een resultaatgerichte i...
Niet beschikbaar
Hoofdstukken Sociaal Recht 2024 / Druk 33
Arbeidsrecht editie 2024
2024 || Paperback || Prof. C. J. Loonstra e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Al 37 jaar hét hbo-boek op het terrein van arbeidsrecht;
- grondig geactualiseerd, boordevol praktijkvoorbeelden en zeer toegankelijk geschreven;
- overzichtelijke en praktijkgerichte introductie tot arbeidsrechtelijke vraagstukken.
Hoofdstukken Sociaal Recht (Arbeidsrecht 2024) is al 37 jaar hét hbo-boek op het terrein van arbeidsrecht. Actueel, boordevol praktijkvoorbeelden en zeer toegankelijk geschreven!
Het boek biedt een overzichtelijke en praktijkgerichte introductie tot arbeidsrec...
maandag verzonden
Grondslagen Ondernemingsrecht / Druk 13
2024 || Paperback || Mr. A. M. M. M. van Zeijl e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Helder en actueel overzicht van ondernemingsrecht;
- legt ondernemingsrecht uit aan de hand van juridische problemen en toetst oplossingen aan de wet;
- houdt (waar mogelijk) rekening met toekomstige wettelijke regelingen, waaronder het wetsvoorstel modernisering personenvennootschappen.
Grondslagen Ondernemingsrecht vormt al meer dan dertig jaar een toonaangevend en sterk juridisch fundament voor studenten van opleidingen in diverse domeinen. Het boek biedt een actueel en toepassingsgerich...
Algemene economie in een duurzame samenleving
2024 || Paperback || Wim Hulleman || Noordhoff || ook als eBook
• Besteedt uitvoerig aandacht aan de ecologische en maatschappelijke uitdagingen van onze tijd;
• stelt niet alleen het denken van (neo)klassieke economen centraal, maar ook dat van hun critici;
• nodigt studenten uit om kritisch na te denken over het type samenleving waarin ze willen leven.
Algemene economie in een duurzame samenleving is een nieuw leerboek voor (economische) hbo-opleidingen, waarin duurzaamheid een prominente rol speelt.
Boeken over algemene economie hebben altijd mee...
Basisboek online marketing / Druk 5
Van strategie tot conversie
2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || ook als eBook
- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te creÃ...
maandag verzonden
Digital Marketing Fundamentals / Druk 3
From strategy to ROI
2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;
• with contributions from more than 20 online marketing specialists
• English edition of the Dutch standard issue Basisboek Online Marketing.
Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamen...
Inleiding tot de marketing / Druk 6
2024 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het k...
Marketing Kernstof / Druk 10
2024 || Paperback || Martin van der Sluis e.a. || Noordhoff || ook als eBook
• Zeer complete introductie op het vakgebied marketing;
• sluit aan bij NIMA-A exameneisen;
• rijke digitale ondersteuning.
Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek.
Deze herziene, tiende editie sluit aan bij de meest actuele N...