Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (5)
2023 (4)
2024 (4)
» Toon alle opties (3)
2022 (3)
2014 (2)
2015 (2)
Uitgever
Edufocus (6)
Wiley (5)
Noordhoff (3)
» Toon alle opties (2)

Studieboeken (25)

91,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 87,35
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B / Druk 8

2022 || Hardcover || Gebrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen;

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.

In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende th...

49,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Marketing

de nieuwe principes

2014 || Hardcover || Steven van Belleghem || Lannoo

Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam ...

23,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 22,33
+
Bestel

Calimeromarketing 3.0

Dde slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb

2014 || Hardcover || Karen Romme || Scriptum

De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan twaalf jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewikkelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van je eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met jou zaken willen en blijven doen.

Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme onderne...

32,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

De CX Travel Guide / Druk 2 (Heruitgave)

Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience

2024 || Hardcover || Nienke Bloem e.a. || Eburon

ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!

De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousi...

42,80
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Online Marketing voor het MBO

2015 || Hardcover || René ter Beke e.a. || MK Publishing

De lesmethode 'Online Marketing voor het MBO' is een praktisch toepasbare lesmethode voor de middelbare beroepsopleidingen, waaronder de niveau 4 studierichtingen Marketing en Communicatie (onderdeel van het herziene kwalificatiedossier crebo 79090). Bij dit theorieboek hoort het 'Werkboek Online Marketing voor het MBO'. Voor de docent is een docentenversie van het werkboek beschikbaar.Specifieke kenmerken:- Compleet met docentenboek, werkboek, presentaties, toetsen en kwalificatieopdrachten....

41,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 38,95
+
Bestel

Online Marketing voor het MBO - 10e editie

10e editie

2024 || Hardcover || Tim Gorter e.a. || Edufocus

24,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

La Magia Del Marketing

cómo produje 7 mil milliones de vistas, 50 milliones de seguidores en redes sociales y $250,000,000 en ingresos anuales ¡sin publicidad pagada!

2024 || Hardcover || Manuel Suarez || NaturalSlim B.V.

¿Promete este libro convertirte a ti y a tu marca en una sensación de la noche a la mañana con millones de seguidores y una fortuna instantánea?

No.

¿Es una guía que ofrece una ‘fórmula mágica’; que eliminará; todo esfuerzo en tu camino hacia el éxito?

¿Pero proporcionará este libro un plan detallado, paso a paso, diseñado específicamente para ayudar a dueños de negocios, emprendedores y aquellos apasionados por sus artesanías a construir marcas sostenibles y rentables que...

149,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 141,55
+
Bestel

Honshitsu / druk 1

de essentie van marketing de marketing van de essentie

2013 || Hardcover || Frank Wouters || Reality Bites Publishing B.V.

Als je één marketingboek moet overhouden in je boekenkast, dan is het Honshitsu.

29,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

The future of shopping

Golden Edition

2022 || Hardcover || Jorg Snoeck e.a. || Lannoo || met inkijkexemplaar

De bekroonde retailgids The Future of Shopping: Where Everyone is a retailer is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en Chinees, terug met een volledig nieuwe editie The Future of Shopping: re-set re-made re-tail.

Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend. De globalisering laat zich van een onverwachte kant zien. We zitten midden in een wereldwijde transformatie, waarbij machines slimmer worden dan mensen, de wereldbe...

87,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...