Zoekfilters
Nieuwe drukken (17)
Een overzicht met nieuwe drukken van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.
morgen verzonden
Basisboek online marketing / Druk 5
Van strategie tot conversie
2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || ook als eBook
- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te creÃ...
morgen verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 6
2024 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het k...
morgen verzonden
Communicatie handboek / Druk 8
2025 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Het praktijkgerichte standaardwerk voor het communicatievak;
• biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied;
• optimale aansluiting bij de actuele onderwijs- en beroepspraktijk.
Het Communicatie Handboek is het praktijkgerichte standaardwerk voor het communicatievak. Het biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van marketingcommunicatie, corporate communicatie en interne communicatie, met optimale aansluiting bij de onderwijs- en beroepspraktijk. Ben jij...
Consumentengedrag / Druk 9
2026 || Paperback || Jeske Nederstigt e.a. || Noordhoff
Strategische marketingplanning / Druk 10
2026 || Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff
Branding / Druk 2
2026 || Paperback || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff
Copy & concept / Druk 8
2026 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff
maandag verzonden
Digital Marketing Fundamentals / Druk 3
From strategy to ROI
2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;
• with contributions from more than 20 online marketing specialists
• English edition of the Dutch standard issue Basisboek Online Marketing.
Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamen...
maandag verzonden
Marketing Kernstof / Druk 10
2024 || Paperback || Martin van der Sluis e.a. || Noordhoff || ook als eBook
• Zeer complete introductie op het vakgebied marketing;
• sluit aan bij NIMA-A exameneisen;
• rijke digitale ondersteuning.
Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek.
Deze herziene, tiende editie sluit aan bij de meest actuele N...
maandag verzonden
E-commerce & e-business / Druk 3
2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Grondige inleiding in e-commerce en e-business;
• praktijkgerichte modellen en onderzoeksresultaten;
• bevat recente ontwikkelingen in AI, AR en VR.
De ontwikkelingen binnen e-commerce en e-business zijn enorm ingrijpend en voltrekken zich in rap tempo. Dankzij nieuwe technologieën zoals AI en machine learning kunnen bedrijven klantgegevens efficiënter analyseren en hun diensten optimaal afstemmen op de wensen van de klant. Dit resulteert in verbeterde klantbeleving, nauwkeurige be...