Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (11)
Verschijningsvorm
Paperback (8)
Hardcover (3)
Studiemeister (2)

Nieuwe drukken (13)

Een overzicht met nieuwe drukken van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.

24,35
Levertijd: 7 dagen
+
Bestel

Marketing 5.0

Technology for Humanity

2021 || Hardcover || Philip Kotler e.a. || John Wiley

Rediscover the fundamentals of marketing from the best in the business

In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world.

In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

46,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Ondernemerschap in Hoofdlijnen / Druk 5

2022 || Paperback || Peter O. van der Meer || Noordhoff || ook als eBook

Neemt een multidisciplinaire benadering bij het schrijven van een ondernemingsplan;

met ruime aandacht voor actuele thema’s als duurzaamheid en sociaal ondernemerschap;

het ondernemingsplan en moderne business canvassen komen uitgebreid aan bod.

Ondernemerschap in hoofdlijnen benadert het schrijven van een ondernemingsplan vanuit een unieke multidisciplinaire benadering en biedt een overzicht van de (bedrijfs-)economische kennis en vaardigheden die daarvoor nodig zijn. Gedurende het opzette...

53,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 7

2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || ook als eBook

Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;

schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Sinds het verschijnen van de eerste e...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Business marketing / Druk 7

2022 || Paperback || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || ook als eBook

- Combineert traditionele kennis van business marketing met nieuwe trends en ontwikkelingen in o.a. online marketing;

- uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;

- met veel extra online ondersteuning.

Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Thema’s die daarbij worden behandeld ...

79,95
Leverbaar vanaf 15 augustus
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketing Fundamentals / Druk 4

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff

- Based on the popular Grondslagen van de Marketing;

- includes the latest digital marketing topics and trends;

- offers an European perspective, embedded in a global context.

Marketing Fundamentals is the English-language edition of Grondslagen van de marketing, the most influential Dutch book about marketing. Over de last 25 years it has inspired many students in the Netherlands and spiked their enthusiasm for marketing. This bestseller by Dr. Bronis Verhage – Professor of Marketing at Ge...

58,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Communicatie handboek / Druk 7

2022 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || ook als eBook

- Het standaardwerk voor het communicatievak;

- biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied communicatie;

- marketingcommunicatie, corporate- en interne communicatie komen uitgebreid aan bod.

Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk dankzij het he...

68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Financieel management voor het MKB / Druk 4

2022 || Paperback || A.W.W. Heezen || Noordhoff || ook als eBook

- Gedetailleerde beschrijving van de financiële besturing van het mkb;

- behandelt een groot aantal bedrijfseconomische, juridische en fiscale onderwerpen;

- zeer praktijkgericht en sluit aan bij nieuwe ontwikkelingen in het mkb.

In Financieel management voor het MKB staat de financieel-economische besturing van micro- en kleine ondernemingen centraal: eenmanszaken, vennootschappen onder firma en besloten vennootschappen. Aan de hand van een fictieve onderneming behandelt het een groot aanta...

52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Marketingstrategie / Druk 7

Praktische inzichten voor een succesvol marketingplan

2022 || Paperback || Ruud Frambach e.a. || Noordhoff || ook als eBook

- Onmisbaar handvat bij het opstellen van een marketingplan;

- het strategische keuzeproces staat centraal, op basis daarvan wordt het marketingplan uitgezet;

- vertaalt de nieuwste wetenschappelijke inzichten op toegankelijke wijze naar de praktijk.

Om succesvol te zijn en te blijven moeten organisaties in staat zijn om hun klanten een unieke waarde te bieden. Daarom moeten bedrijven vaststellen welke waarde ze willen en kunnen leveren. In Marketingstrategie staat daarom dit strategische keu...

35,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Positioneren / Druk 5

Stappenplan voor een scherpe positionering

2022 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.

Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.

Deze vijfde druk is op tal van ...