Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (3)
Coutinho (2)
Penguin Books (2)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsjaar
2021 (8)
2018 (3)
2014 (2)
» Toon alle opties (2)
2017 (2)
2022 (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Utrecht (16)
Haagse Hogeschool (HHS... (4)
Hogeschool Rotterdam (4)
» Toon alle opties (3)

Studieboeken (20)

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Value Proposition Design

How to Create Products and Services Customers Want

2014 || Paperback || A Osterwalder || Wiley

The authors of the international bestseller "Business Model Generation" explain how to create value propositions customers can't resist "Value Proposition Design" helps you tackle a core challenge of every business -- creating compelling products and services customers want to buy. This practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools you need to succeed. Using the same stunning visual format as the authors' global bestseller, Business Model Generation,...

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Thinking Through Communication / 9th International Student Edition

An Introduction to the Study of Human Communication

2021 || Paperback || Sarah Trenholm || Taylor & Francis

The 9th edition of this textbook for hybrid introductory communication courses provides a balanced introduction to the fundamental theories and principles of communication. The book explores communication in a variety of contexts-including interpersonal, group, organizational, and mass media-and provides students the theoretical knowledge and the research and critical thinking skills they'll need to succeed in advanced communication courses and communication professions. The first section exp...

16,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Little Red Writing Book

Paperback || Brandon Royal || INGP

Mastering the ins and outs of writing involves more than just learning the rules of grammar. The Little Red Writing Book provides readers with principles to ensure their writing is readable, concise, convincing and grammatically correct. This clever guide is perfect for classrooms, English as a Second Language (ESL) learners and business people seeking to strengthen their writing skills. With The Little Red Writing Book , writers will never need to fear the big, bad world of writing again.

82,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 78,80
+
Bestel

Marketingcommunicatie in 14 stappen / Druk 2

2021 || Paperback || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;

- behandelt nieuwste inzichten en modellen;

- geïntegreerde benadering van on- en offline.

Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspra...

12,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Business Model Generation

A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers

2010 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Wiley || ook als eBook

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation.Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powe...

40,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,48
+
Bestel

Recht in de creatieve industrie / Druk 2

2021 || Paperback || Mr. Ilse van de Laar-Wijdeven || Coutinho || ook als eBook

Kennis van het recht kan een creatieve carrière maken of breken. Bij het ontwikkelen, conceptualiseren en vermarkten van creativiteit speelt het recht een essentiële rol. Recht in de creatieve industrie maakt creatieve professionals (in spe) op een laagdrempelige manier wegwijs in de complexe wereld van het recht.

Recht in de creatieve industrie bespreekt de belangrijkste rechtsgebieden voor de creatieve industrie en gaat in op wet- en regelgeving binnen veelvoorkomende branches zoals recla...

12,65
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Doughnut Economics

Seven Ways to Think Like a 21st Century Economist

Paperback || Kate Raworth || Random House

Remorseless financial crises. Extreme inequalities in wealth. Relentless pressure on the environment. Anyone can see that our economic system is broken. But can it be fixed?In Doughnut Economics, Oxford academic Kate Raworth identifies the seven critical ways in which mainstream economics has led us astray - from selling us the myth of 'rational economic man' to obsessing over growth at all costs - and offers instead an alternative roadmap for bringing humanity into a sweet spot that meets th...

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,69
+
Bestel

De verborgen impact

Alles voor een eco-positief leven

Paperback || Babette Porcelijn || Q || met inkijkexemplaar

Dit boek geeft inzicht in onze impact op de planeet. Die impact vindt grotendeels plaats buiten ons zicht en hij is groter dan we denken. Pas als je weet waar de grootste problemen zitten, kun je echt effectief verduurzamen.

De verborgen impact biedt houvast voor mensen die hun negatieve impact op de planeet willen ombuigen in een positieve.

26,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,18
+
Bestel

Basisboek schrijven voor media / Druk 1

Van journalistieke content tot infotainment

2021 || Paperback || Wouter Janssen || Coutinho || ook als eBook

Voor een goed geschreven boodschap bestaat altijd publiek. Wat een tekst goed maakt, hangt vooral af van de specifieke context waarin en waarvoor de tekst is geschreven. Basisboek schrijven voor media biedt studenten alle nodige handvatten om in elke situatie de juiste keuzes te maken.

Het boek concentreert zich op de belangrijkste vragen die je als schrijver moet stellen en de mogelijkheden die dat oplevert. De auteur behandelt genres als nieuwsberichten, interviews en reportages aan de hand...

57,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Media en publiek / Druk 7

theorieën over media-impact

2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...