Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (10)
Ondernemen met een overprikkeld brein
Grip op planning aandacht en resultaat
2026 || Paperback || Marjolijn Wijnants || Lannoo Campus
Voor ondernemers met een neurodivers en vaak overprikkeld brein: dit boek toont hoe je lastige uitdagingen omzet in kracht. Concreet groeiplan van 180 dagen. Met zelfscans en oefeningen. WAAROM? Steeds meer ondernemers lopen vast in overprikkeling, dit boek biedt de ontbrekende handleiding in succesvol ondernemen. Executieve functies zijn de sleutel, maar nog niet eerder gekoppeld aan ondernemerschap. Het verandert de kijk op neurodiversiteit. WAT? Inzicht in de 7 executieve functies en h...
Foodmaker zonder filter
De ondernemer achter 300 miljoen gezonde en betaalbare maaltijden
2026 || Paperback || Lieven Vanlommel || Lannoo Campus
Uniek en persoonlijk levensverhaal. Laagdrempelig geschreven, inspiratie voor iedereen. Verhalen achter de schermen en unieke partnerships belicht. WAAROM? Authentiek ondernemersverhaal met ballen. Pionier in ultraverse voeding. Storytelling is storydoing. WAT? Chronologisch levensverhaal. Inzichten worden geschetst aan de hand van levensechte gebeurtenissen. Ondernemen is niet enkel gelinkt aan cijfers maar ook aan gezondheid. VOOR WIE? Voor iedereen die geïnteresseerd is in gezond et...
Consumentengedrag / Druk 9
2026 || Paperback || Jeske Nederstigt e.a. || Noordhoff
101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur
Praktische handvatten voor alle ondernemers, managers en teamleiders
2026 || Paperback || Steven Van Belleghem || Lannoo Campus
101 praktische tips waar je morgen mee aan de slag kunt. Gebaseerd op 25 jaar customerexperience-ervaring. Toepasbaar in elk type bedrijf, van klein tot groot. WAAROM? Door gedisciplineerd elke dag een aantal kleine stappen voorwaarts te zetten, kan je een sterke klantencultuur bouwen. Pas elke maand 3 van deze tips toe en binnen het jaar heb je een sterke klantencultuur. Omdat bedrijven nog dagelijks worstelen met een klantgerichte organisatie op te zetten. WAT? Begrijp wie je klanten zi...
Strategische marketingplanning / Druk 10
2026 || Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff
Marketing Top Models
De 50 essentiële managementmodellen voormarketingprofessionals
2026 || Paperback || Frederik Picard || Lannoo Campus
Bundeling van de beste marketingmodellen die elke managementprofessional moet kennen, bv. SWOT-analyse, STP-model (Segmentation, Targeting, Positioning), 4P's Marketingmix, AIDA-model, Porter's Five Forces. Gericht op directe toepasbaarheid in een marketingstrategie. Een praktische en visuele aanpak die inspireert en ondersteunt. WAAROM? Of je nu een ervaren marketeer bent, een consultant of net begint in het vak, dit boek biedt structuur en inzichten die je nodig hebt om succesvol te zijn ...
Branding / Druk 2
2026 || Paperback || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff
Merklogica
Handboek om een sterk merk te bouwen
2026 || Paperback || Marc Oosterhout e.a. || Boom
Wil je je organisatie als sterk merk op de kaart zetten? Dan is Merklogica jouw gids.
In de aandachtseconomie waarin wij leven, met de toenemende digitale mogelijkheden van bijvoorbeeld AI, wordt het steeds lastiger voor organisaties om zichtbaar en herkenbaar te blijven. Een sterk merk helpt, maar vraagt om scherpe keuzes: positionering, herkenbare symbolen, een relevante belofte, sterke storytelling en consequente uitvoering. Je moet in seconden kunnen vertellen wie je bent en waarom jij de...
Klanten voor het leven
Echte groei begint met anders kijken naar je bestaand klantenbestand
2026 || Paperback || Elien Defraeije || Lannoo Campus
Focus op wat je al hebt, in plaats van steeds op zoek te gaan naar nieuwe klanten. Concreet stappenplan in plaats van vage strategie of inspiratie alleen. Niet tool-driven, wel mindset-driven: je leert denken in waarde, niet in systemen. WAAROM? Vertrekt vanuit praktijkervaring met tientallen bedrijven, geen theoretisch model. Geen 'sales', wél klantontwikkeling: het boek leert je geen trucjes, maar duurzame relaties bouwen. Resultaatgericht zonder opdringerigheid: je verhoogt klantwaarde ...
Copy & concept / Druk 8
2026 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff