Marketing Top Models

De 50 essentiƫle managementmodellen voormarketingprofessionals

Voorzijde
29,99
Leverbaar vanaf 2 april 2026
+
Bestel
ISBN: 9789059964099
Uitgever: Lannoo Campus
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Frederik Picard
Druk: 1
Pagina's: 160
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2026
NUR: Marketing

Bundeling van de beste marketingmodellen die elke managementprofessional moet kennen, bv. SWOT-analyse, STP-model (Segmentation, Targeting, Positioning), 4P's Marketingmix, AIDA-model, Porter's Five Forces. Gericht op directe toepasbaarheid in een marketingstrategie. Een praktische en visuele aanpak die inspireert en ondersteunt. WAAROM? Of je nu een ervaren marketeer bent, een consultant of net begint in het vak, dit boek biedt structuur en inzichten die je nodig hebt om succesvol te zijn in marketing. Om als student alle modellen op dit vlak te leren kennen alvorens je start met je baan. Scanbaar en visueel: ideaal om snel te leren. WAT? Kort en krachtig format per model: wat, waar, wanneer, hoe, visueel schema, sterktes/zwaktes, toepassing. Flowcharts leiden de lezer snel naar de juiste modellen. Uiterst bruikbaar in advies, onderwijs of zelfstudie. VOOR WIE? Studenten en docenten. Managers en consultants.