Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (17)
2019 (12)
2020 (12)
» Toon alle opties (9)
Verschijningsvorm
Paperback (75)
Hardcover (20)
Opleiding
Technische Bedrijfskun... (21)
Bedrijfskunde (16)
Management in de Zorg (15)
» Toon alle opties (58)
Business IT & Manageme... (12)
Finance & Control (12)
Ondernemerschap & Reta... (12)
Facility Management (11)
Human Resource Managem... (11)
Commerciële Economie (10)
Master Begeleidingskun... (8)
Ondernemen (7)
Ad Management in de Zo... (6)
Ad Ondernemen (6)
Communicatie (6)
Marketing of Social Bu... (6)
Ad Management (5)
HBO-ICT (5)
Managing New Retail (5)
Master Leren en Innove... (5)
Bouwkunde (4)
Global Marketing en Sa... (4)
Integrale Veiligheidsk... (4)
International Business... (4)
International Business... (4)
Logistics Management (4)
Management (4)
Sportkunde (4)
Tourism Management (4)
Accountancy (3)
Ad Engineering (3)
Creative Marketing en ... (3)
Hotel Management (3)
Informatica (3)
International Hotel & ... (3)
Learning and Developme... (3)
Logopedie (3)
Ruimtelijke Ontwikkeli... (3)
Ad Facility Management (2)
Ad ICT (2)
Ad Integraal BouwManag... (2)
Ad Maintenance & Mecha... (2)
Ad Pedagogisch Educati... (2)
Ad Sales & Accountmana... (2)
Automotive (2)
Bedrijfsmanagement MKB... (2)
Bestuurskunde/Overheid... (2)
Built Environment (2)
Communication and Mult... (2)
Crossmediale communica... (2)
Elektrotechniek (2)
Farmakunde (2)
Finance, Tax and Advic... (2)
Godsdienst & Levensbes... (2)
Huidtherapie (2)
Integraal Bouwmanageme... (2)
Logistiek Management (2)
Mens en Techniek (2)
Pedagogisch Educatief ... (2)
Social Work (2)
Verpleegkunde (2)
Werktuigbouwkunde (2)

Studieboeken (96)

29,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Leer als een speer / Druk 1

Leer sneller, beter en leuker

2020 || Paperback || Jan-Willem van den Brandhof || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wie slim is leest dit boek..............

wie niet slim is moet het zéker lezen.

Leer als een speer

Leven is leren. Alles wat je kunt, heb je moeten leren. Er zijn technieken waarmee je beter leert leren en die het ook leuker en sneller maken.

Dit boek geeft een overzicht van deze technieken. Het is geschreven voor jonge mensen, en voor ieder ander die zijn hersens beter wil gebruiken.

De technieken zijn simpel en voor iedereen toepasbaar. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je ze dage...

49,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Operational excellence

van industrie tot dienstverlening

2016 || Paperback || Marcel van Assen || Boom || met inkijkexemplaar

Je hoort het bijna in alle organisaties. En dat maakt Operational Excellence (OpX) nu belangrijker dan ooit. In veel organisaties is OpX zelfs opgenomen in de strategie. Maar wat is het precies en hoe voer je het effectief in?

OpX gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van de operationele organisatie, die daardoor steeds weer in staat is de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Hiervoor zijn vaak technieken zoals Lean en Six Sigma geschikt, maar ook de ...

39,90
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,91
+
Bestel

Procescanvas

Samen werken aan betere processen

2020 || Hardcover || Renco Bakker || Boom

Het procescanvas is een krachtig instrument voor het werken aan een betere organisatie. Het helpt je processen sneller, beter, goedkoper en verantwoorder te maken en te houden.

Steeds meer organisaties beseffen dat ze op een heel andere, veel horizontalere manier moeten gaan organiseren. Ze zien in dat het proces van waardecreatie de motor van hun bedrijf is, en dat daarbij zelfsturing te verkiezen is boven hiërarchie en controle.

Processen vormen het hart van de organisatie, ze leveren imm...

69,90
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 66,41
+
Bestel

Supervisiekunde

meerperspectivisch

2015 || Paperback || Marjo Boer e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Supervisie is een vak in ontwikkeling. Het boek werkt de competentieaspecten van een supervisor uit, beschrijft contexten waarin supervisie een rol speelt, verheldert wat mensen doen die met leren bezig zijn (leeractiviteiten) en wat een begeleider van leerprocessen kan bieden (krachtige leeromgevingen). Supervisie wordt gepositioneerd ten opzichte van andere begeleidingsvormen in termen van keuzes op een reeks van spanningsvelden.

Ook supervisoren onderling verschillen in hun keuzes die zij...

31,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Het sales canvas

Door onderzoek sneller naar de deal

2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiële klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...

26,75
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 25,41
+
Bestel

Inleiding risicomanagement

2019 || Paperback || Dennis van der Waal || Coutinho || ook als eBook

De wereld is meer dan in het verleden aan veranderingen onderhevig. Vooral het tempo van de veranderingen en daarmee de potentiële risico's vormen een belangrijk element hierbij. Organisaties moeten goed kunnen inspelen op die risico's. Inleiding risicomanagement beschrijft op een toegankelijke manier de basisprincipes van risicomanagement. Door de diverse stappen van het risicomanagementproces te doorlopen, worden studenten zich bewust van de risico's waaraan organisaties blootgesteld worde...

52,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Management: Oriëntatie en inleiding / Druk 3

2015 || Paperback || Doede Keuning e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Management, oriëntatie en inleidingbiedt een overzicht van de belangrijkste thema's binnen het vakgebied management en organisatie, zonder daarbij naar volledigheid en diepgang te streven. De uitgave is daardoor zeer bruikbaar als inleiding op het vak Management en Organisatie.

37,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 36,05
+
Bestel

CRM in de praktijk / Druk 3

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...

49,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Hoe ik verander

Anders interveniëren in organisaties en maatschappelijke vraagstukken

2024 || Paperback || Shirine Moerkerken || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Stel je eens voor: Je hebt een boek in handen met daarin alle antwoorden op complexe organisatie- en maatschappelijke vraagstukken.

Geloof jij dat het bestaat? Ik niet. De antwoorden zouden immers geen recht doen aan de complexiteit van de vraagstukken en al helemaal niet aan de vraagstukken die in jouw specifieke en unieke context spelen.

'Hoe ik verander' schotelt je dan ook geen pasklare antwoorden voor. Het is een boek dat je helpt te zoeken maar behulpzame interventies. Interventies die ...

Niet beschikbaar

Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van pr...