Zoekfilters

Verschijningsjaar
2024 (35)
2022 (26)
2025 (26)
» Toon alle opties (11)
Verschijningsvorm
Paperback (171)
Hardcover (24)

Studieboeken (198)

82,95
Leverbaar vanaf 15 april 2026
met 5% korting 78,80
+
Bestel

Consumentengedrag / Druk 9

2026 || Paperback || Jeske Nederstigt e.a. || Noordhoff

83,95
Leverbaar vanaf 1 mei 2026
met 5% korting 79,75
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 10

2026 || Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff

59,95
Leverbaar vanaf 16 maart 2026
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Branding / Druk 2

2026 || Paperback || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff

59,95
Leverbaar vanaf 16 maart 2026
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Copy & concept / Druk 8

2026 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff

60,95
Levertijd: 23 werkdagen
+
Bestel

Principles of Marketing for a Digital Age / 3rd edition

2025 || Paperback || Tracy L. Tuten || SAGE

Unlock the essential concepts, theories, and frameworks for marketing in the digital age with this award-winning textbook. Fully updated, it explores the skills needed to thrive as an ethical, socially-conscious marketer in today’s ever-evolving digital landscape. This third edition brings you:Brand-new case studies from global companies across a variety of industries, including Bang & Olufsen, Oatly, Tesla and CarrefourNew and updated Sustainability Spotlight boxes, which align with the UN...

27,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Marketing 6.0

The Future Is Immersive

2023 || Hardcover || Philip Kotler e.a. || Wiley

Praise for Marketing 6.0 "Immersive marketing is intended to transport the customer into a story until she is convinced that she is there herself. In the process, real and illusory stimuli mix to form a new kind of perceived reality. This book guides us into this futuristic marketing world. Truly enlightening and thought-provoking."


--HERMANN SIMON, Founder and Chairman, Simon-Kucher "Virtual, immersive worlds are rising fast. Old models won't work in these new realities. Marketing 6.0...

89,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9

2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;

- state of the art kennis over digitale communicatie;

- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren v...

91,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 87,35
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B / Druk 8

2022 || Hardcover || Gebrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen;

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.

In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende th...

88,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 84,50
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

29,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Customer Experience, van cult naar cultuur

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.

Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...