Zoekfilters
› Tim Gorter (14)
› René Ter Beke (10)
› Marjolein Visser (9)
» Toon alle opties (40)
› Wil Michels (5)
› Berend Sikkenga (4)
› Bronis Verhage (4)
› Gerbrand Rustenburg (4)
› Patrick Petersen (4)
› Andy Mosmans (3)
› Danny Oosterveer (3)
› Eveline van Zeeland (3)
› Hermawan Kartajaya (3)
› Iwan Setiawan (3)
› Karel Jan Alsem (3)
› Philip Kotler (3)
› René ter Beke (3)
› Stefan Renkema (3)
› Barry de Waal (2)
› Bert Thobokholt (2)
› Bert Van Thilborgh (2)
› Co Bliekendaal (2)
› Corinne Keijzer (2)
› David den Besten (2)
› Erik Kostelijk (2)
› Frank Quix (2)
› Gert Koot (2)
› Guy van Liemt (2)
› Igor Nowé (2)
› Jean-Pierre Thomassen (2)
› Jeske Nederstigt (2)
› Jörg Henseler (2)
› Martin Westbeek (2)
› Ment Kuiper (2)
› Michael Beverland (2)
› Mike Berry (2)
› Nicol Tadema (2)
› Patrick van Thiel (2)
› Pinar Cankurtaran (2)
› Steven van Belleghem (2)
› Theo Poiesz (2)
› Ton de Gouw (2)
› Tracy L. Tuten (2)
› Communicatie (13)
› Commerciële Economie (11)
› Ondernemerschap & Reta... (8)
» Toon alle opties (28)
› Ad Ondernemen (6)
› Ad Ondernemerschap & R... (6)
› Global Marketing en Sa... (5)
› International Business... (5)
› Ad Sales & Accountmana... (4)
› Creative Business (4)
› International Business... (4)
› International Event Ma... (4)
› Marketing of Social Bu... (4)
› Technische Bedrijfskun... (4)
› Ad Commerciële Econom... (3)
› Ad Eventmanager (3)
› Finance & Control (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Hotel & ... (3)
› International Tourism ... (3)
› Ad Crossmediale commun... (2)
› Bedrijfskunde (2)
› Commercieel Management (2)
› Crossmediale communica... (2)
› Facility Management (2)
› Internationale Communi... (2)
› Journalistiek (2)
› Ondernemen (2)
› Sales & Accountmanagem... (2)
› Sportcommunicatie (2)
› Hogeschool Rotterdam (22)
› Hogeschool Utrecht (17)
› EuroCollege (11)
» Toon alle opties (9)
› Noordhoff (57)
› Boom (19)
› Edufocus (14)
» Toon alle opties (21)
› SAGE (8)
› Coutinho (6)
› Duuren Media, Van (6)
› Pelckmans (6)
› Wiley (6)
› Reality Bites Publishi... (5)
› Acco (4)
› Lannoo (4)
› Pearson (4)
› Lannoo Campus (3)
› Owl Press (3)
› Taylor & Francis (3)
› Van Duuren Management (3)
› Arko Sports Media BV (2)
› Concept uitgeefgroep (2)
› FLOOT (2)
› S2 Uitgevers (2)
› Some Books Uitgeverij (2)
› Vakmedianet (2)
› Van Duuren Media (2)
› Marketing (15)
› Economie & management (5)
› Marketingcommunicatie ... (4)
» Toon alle opties (3)
Studieboeken (198)
Consumentengedrag / Druk 9
2026 || Paperback || Jeske Nederstigt e.a. || Noordhoff
Strategische marketingplanning / Druk 10
2026 || Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff
Branding / Druk 2
2026 || Paperback || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff
Copy & concept / Druk 8
2026 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff
Principles of Marketing for a Digital Age / 3rd edition
2025 || Paperback || Tracy L. Tuten || SAGE
Unlock the essential concepts, theories, and frameworks for marketing in the digital age with this award-winning textbook. Fully updated, it explores the skills needed to thrive as an ethical, socially-conscious marketer in today’s ever-evolving digital landscape. This third edition brings you:Brand-new case studies from global companies across a variety of industries, including Bang & Olufsen, Oatly, Tesla and CarrefourNew and updated Sustainability Spotlight boxes, which align with the UN...
Marketing 6.0
The Future Is Immersive
2023 || Hardcover || Philip Kotler e.a. || Wiley
Praise for Marketing 6.0 "Immersive marketing is intended to transport the customer into a story until she is convinced that she is there herself. In the process, real and illusory stimuli mix to form a new kind of perceived reality. This book guides us into this futuristic marketing world. Truly enlightening and thought-provoking."
--HERMANN SIMON, Founder and Chairman, Simon-Kucher "Virtual, immersive worlds are rising fast. Old models won't work in these new realities. Marketing 6.0...
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
- state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren v...
Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B / Druk 8
2022 || Hardcover || Gebrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;
- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen;
- veel praktijkvoorbeelden en cases.
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.
In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende th...
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
Customer Experience, van cult naar cultuur
Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed
2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom
Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.
Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...