Zoekfilters
› Roel Grit (4)
› Ad Bergsma (2)
› Alexander Osterwalder (2)
» Toon alle opties (18)
› Freerk Wortelboer (2)
› Guido van de Wiel (2)
› Hans Veldman (2)
› Hans Vermaak (2)
› Jaap Boonstra (2)
› Jan Jonker (2)
› Jean-Pierre Thomassen (2)
› Jitske Kramer (2)
› Léon de Caluwé (2)
› Manon Ruijters (2)
› Marcel van Assen (2)
› Nick van Dam (2)
› Onno Hamburger (2)
› Patrick van der Pijl (2)
› Peter Thuis (2)
› Rob van Es (2)
› Yves Pigneur (2)
› Technische Bedrijfskun... (21)
› Bedrijfskunde (16)
› Management in de Zorg (15)
» Toon alle opties (58)
› Finance & Control (12)
› Ondernemerschap & Reta... (12)
› Facility Management (11)
› Human Resource Managem... (11)
› Commerciële Economie (10)
› Master Begeleidingskun... (8)
› Ondernemen (7)
› Ad Management in de Zo... (6)
› Ad Ondernemen (6)
› Communicatie (6)
› Marketing of Social Bu... (6)
› Ad Management (5)
› HBO-ICT (5)
› Managing New Retail (5)
› Master Leren en Innove... (5)
› Bouwkunde (4)
› Global Marketing en Sa... (4)
› Integrale Veiligheidsk... (4)
› International Business... (4)
› International Business... (4)
› Logistics Management (4)
› Management (4)
› Sportkunde (4)
› Tourism Management (4)
› Accountancy (3)
› Ad Engineering (3)
› Creative Marketing en ... (3)
› Hotel Management (3)
› Informatica (3)
› International Hotel & ... (3)
› Learning and Developme... (3)
› Logopedie (3)
› Ruimtelijke Ontwikkeli... (3)
› Ad Facility Management (2)
› Ad ICT (2)
› Ad Integraal BouwManag... (2)
› Ad Maintenance & Mecha... (2)
› Ad Pedagogisch Educati... (2)
› Ad Sales & Accountmana... (2)
› Automotive (2)
› Bedrijfsmanagement MKB... (2)
› Bestuurskunde/Overheid... (2)
› Built Environment (2)
› Communication and Mult... (2)
› Crossmediale communica... (2)
› Elektrotechniek (2)
› Farmakunde (2)
› Finance, Tax and Advic... (2)
› Godsdienst & Levensbes... (2)
› Huidtherapie (2)
› Integraal Bouwmanageme... (2)
› Logistiek Management (2)
› Mens en Techniek (2)
› Pedagogisch Educatief ... (2)
› Social Work (2)
› Verpleegkunde (2)
› Werktuigbouwkunde (2)
› Management & bedrijfsk... (7)
› Businessmodel (4)
› Bedrijfskunde & ondern... (3)
» Toon alle opties (4)
Studieboeken (96)
vandaag verzonden
Het sales canvas
Door onderzoek sneller naar de deal
2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiële klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...
vandaag verzonden
CRM in de praktijk / Druk 3
het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen
2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.
In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...
vandaag verzonden
Business Model Shifts / Druk 1
6 wegen naar nieuwe waardecreatie voor klanten
2020 || Hardcover || P. W. van der Pijl || Boom || ook als eBook
‘Business model shifts’ zijn veranderingen in je businessmodel naar meer waarde en relevantie voor klanten. Laat je inspireren door bedrijven als Netflix, Amazon en Alibaba en maak je eigen shift!
Amazon ging van het verkopen van boeken over op het leveren van ‘gemak’. Netflix liet zich leiden door het kijkgedrag van haar klanten en stapte over van het verhuren van dvd’s op online streamen en het produceren van originele televisieseries. Alibaba ging van aparte winkels naar een were...
vandaag verzonden
Automatisering van productieprocessen op basis van ISA-95
praktijkervaringen met ISA-95
2009 || Paperback || A. van Rissewijck e.a. || Van Haren Publishing
Om te voorkomen dat de productiebedrijven vertrekken naar de goedkopere landen, moeten de Nederlandse bedrijven alles op alles zetten om efficiënt en effectief te produceren. Standaardiseren, mechaniseren en automatiseren zijn hoogst noodzakelijk.
Dit praktische handboek legt stap voor stap uit hoe het automatiseren van productieprocessen succesvol opgezet wordt. De theorie is gebaseerd op de internationale standaard ISA-95. Praktijkvoorbeelden van British American Tobacco, Corus, Friesland...
vandaag verzonden
Spel: dialoogkaarten Ons binnenste buiten / druk 1
dialoogkaarten over professionele identiteit in organisaties
2018 || Cards || Tom van Oeffelt e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Dialoogkaarten over professionele identiteit
De professionele werkelijkheid van professionals is zo in beweging dat de noodzaak groot is om te weten waar je houvast hebt, wat je kunt loslaten en waar je je hebt te vernieuwen zonder jezelf kwijt te raken. De dialoogkaarten laten je met enige afstand naar jezelf en je professie kijken. En ze helpen om met collega's of professional friends in gesprek te gaan over wat je professie inhoudt en wat professioneel handelen is.
Ons Binnenste Buiten be...
vandaag verzonden
Perspectieven op veranderen
2018 || Hardcover || Jaap Boonstra e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Er is geen beste manier van veranderen'
Iedereen die werkt, krijgt te maken met verandering. Omgaan met veranderingen heeft daarom veel belangstelling van professionals, leidinggevenden en managers. Toch behalen veel veranderingen in organisaties niet het gewenste resultaat. Dit boek ondersteunt u met praktische inzichten over het veranderen van uw organisatie. Het helpt u met het kiezen van een doordachte veranderaanpak zodat u flexibel kunt inspelen op omgevingseisen en daarmee uw organis...
vandaag verzonden
TopService voor veeleisende klanten
De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving
2021 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom
Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?
Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.
Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat ...
vandaag verzonden
Basisboek Events
2014 || Paperback || Harry Heithuis || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Basisboek Events belicht alle aspecten van het organiseren van een goed (bedrijfs)evenement. Een waardevol handboek compleet met theoretische achtergronden, praktische richtlijnen, direct toepasbare ideeën en praktijkvoorbeelden. Een solide houvast voor studenten en (aankomende) professionals die zich voorbereiden op het organiseren van professionele events.
- Compleet handboek over alle aspecten: theorie en praktijk gecombineerd!
- aantrekkelijke full colour uitgave met actuele foto's en vo...
morgen verzonden
Duurzame bedrijfsvoering
2019 || Paperback || Theo van Houten || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Heldere inleiding in duurzame bedrijfsvoering;
- behandelt bedrijfseconomische modellen die speciaal gericht zijn op duurzaamheid;
- geeft een compleet overzicht van verschillende modellen en soorten rapportages.
In Duurzame bedrijfsvoering staat het duurzame beleid van organisaties centraal. Het boek gaat in op hoe organisaties continuïteit behouden door evenwicht te vinden tussen economische, ecologische en sociale prestaties. Soms moet de bedrijfsvoering van een organisatie worden herzi...
morgen verzonden
Marktonderzoek - design
Door de boom het bos zien
2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar
Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.
Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...