Zoekfilters

Auteur
Corporatie (3)
Nel Verhoeven (3)
Christina Irún Chavar... (2)
» Toon alle opties (3)
Verschijningsjaar
2021 (29)
2020 (14)
2022 (13)
» Toon alle opties (9)
Opleiding
Verpleegkunde (23)
Logopedie (16)
Hotel Management (13)
» Toon alle opties (56)
Categorie
Economie (3)
NT2 (3)
Sociaal onderwijs (3)
» Toon alle opties (3)

Studieboeken (104)

50,40
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,88
+
Bestel

Stemstoornissen: Handboek voor de klinische praktijk / Druk 6

handboek voor de klinische praktijk

2019 || Paperback || Marc De Bodt e.a. || Maklu, Uitgever

Deze herwerkte editie van het boek 'Stemstoornissen' is bedoeld voor logopedisten en NKO-artsen met bijzondere interesse voor het onderzoek en de behandeling van stemstoornissen. Voor studenten biedt dit boek een volledig referentiekader van alle relevante aspecten van de stemzorg. Voor professionelen is het een handig naslagwerk waarvan de volledige inhoud aangepast werd aan het ICF-referentiekader, de actueel geldende internationale richtlijnen en 'best clinical practices'. Een trefwoordreg...

51,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Psychologische gespreksvoering / Druk 18

Een basis voor hulpverlening

2021 || Paperback || Gerrit Lang e.a. || Boom

Psychologische gespreksvoering combineert een toegankelijk geschreven overzicht van relevante theorie met concrete gespreksvaardigheden, die worden verduidelijkt met vele praktijkvoorbeelden. Na een bespreking van de algemene gezindheid van de hulpverlener tegenover de cliënt worden aspecten van de cliëntgerichte, de cognitief-psychologische en de sociaal-leertheoretische benadering van de persoon belicht. Vervolgens worden de vier rollen voor de hulpverlener verder uitgewerkt: vertrouwensf...

62,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 59,80
+
Bestel

Ontwerpen van Technische Innovaties / Druk 3

2022 || Paperback || Inge Oskam || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Breed inzetbaar en praktisch studieboek;

- reikt studenten concrete tools aan;

- bevat de nieuwste ontwikkelingen en innovaties.

Ontwerpen van technische innovaties biedt studenten een praktische ontwerpmethode voor het doen van onderzoek en het maken van innovatieve ontwerpen in multidisciplinaire teams. Het volledige ontwerpproces komt aan bod, vanaf de innovatievraag tot en met het ontwikkelen en testen van een effectieve oplossing.

Per thema – samenwerken, onderzoeken, creatief denke...

37,10
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 35,25
+
Bestel

Werken aan stem / Druk 1

2018 || Paperback || M. Bodt e.a. || Garant

Deze herwerkte editie van het boek 'Stemstoornissen' is bedoeld voor logopedisten en NKO-artsen met bijzondere interesse voor het onderzoek en de behandeling van stemstoornissen. Voor studenten biedt dit boek een volledig referentiekader van alle relevante aspecten van de stemzorg. Voor professionelen is het een handig naslagwerk waarvan de volledige inhoud aangepast werd aan het ICF-referentiekader, de actueel geldende internationale richtlijnen en 'best clinical practices'. Een trefwoordreg...

49,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Procestechniek deel 1 voor Operator C antwoordenboek

2021 || Paperback || Corporatie || VAPRO B.V.

Dit boek bevat de vragen die gemaakt kunnen worden met het theorieboek Procestechnologie deel 1 (9789086303281). Ook staan hier de antwoorden in uitgewerkt.

71,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 68,35
+
Bestel

Gedrag in Organisaties met MyLab / Druk 14

2020 || Paperback || Stephen P. Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Gedrag in organisaties biedt een complete maar compacte inleiding in de studie van gedrag van mensen in organisaties. De belangrijkste aspecten van gedrag in organisaties worden op overzichtelijke wijze in drie delen gepresenteerd: het individu in de organisatie, groepen in organisaties en het systeem van de organisatie.

Het boek is uniek door de verschillende perspectieven op gedrag in organisaties, de diepgaande informatie over persoonlijkheid, normen, emoties en stemmingen, en doordat er e...

85,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Procestechniek deel 2 voor Operator C

2021 || Paperback || Corporatie || VAPRO B.V.

Dit theorieboek geeft een beeld van procestechniek waar operators mee te maken krijgen. Onderwerpen die aan de orde komen zijn:

- Destillatie en rectificatie.

- Drogen en bevochtigen.

- Extractie.

- Bezinken.

- Filtratie.

- Reactorkunde.

- Absorptie.

75,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 72,15
+
Bestel

Hospitality Experience / Nederlandse editie

Een inleiding in hospitality management

2021 || Paperback || Frans Melissen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en complete inleiding in hospitality management;

- theoretische inzichten uitvoerig toegelicht met behulp van cases en praktijkvoorbeelden;

- inclusief hoofdstuk over interculturele hospitality experiences.

Deze eerste Nederlandstalige editie van Hospitality Experience biedt een boeiende introductie in de belangrijkste aspecten van hospitality management.

Op basis hiervan krijgt de lezer duidelijke antwoorden op de volgende drie hoofdvragen:

Wat is hospitality management?

Wie ...

44,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Afwijkende mondgewoonten / Druk 5

inleiding, onderzoek en behandeling

2019 || Paperback || K. Jansonius-Schultheiss e.a. || Acco

Afwijkende mondgewoonten kunnen ontstaan door het niet goed functioneren van lippen, tong, wangen, gehemelte en kaak of door een stoornis in de vorm van het spraakapparaat. Bij kinderen kan men denken aan klachten over kwijlen, mondademen, duimzuigen en tongpersen. Volwassenen kunnen klachten hebben over verslikken, een gebitsprothese die niet past of pijn in de kaakgewrichten. Deze klachten kunnen van functionele aard zijn: de mondgewoonten zijn verkeerd aangeleerd. Zij kunnen echter ook een...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Ondernemen en innoveren in zorg en welzijn / Druk 3

van signaal naar succesverhaal

2022 || Paperback || Petra Verhagen e.a. || Coutinho || ook als eBook

Als zorg- en welzijnsprofessional moet je ondernemend en innovatief zijn. Het betekent dat je actief en flexibel kunt inspelen op nieuwe ontwikkelingen, nieuwe ideeën opdoet en deze weet te realiseren. Je neemt daartoe zelf initiatieven en werkt nauw samen met belanghebbenden als klanten, financiers en samenwerkingspartners. Ondernemen en innoveren in zorg en welzijn biedt een stevige basis voor het eigen maken van deze vaardigheden.

In Ondernemen en innoveren in zorg en welzijn staan de Duu...