Zoekfilters
› Management algemeen (4)
› Economie en bedrijf al... (2)
› Economie, recht en bed... (2)
» Toon alle opties (2)
Studieboeken (22)
vandaag verzonden
Business Partner B1 Coursebook w/eBook MEL MyGrammarLab A1 to C2
2024 || Paperback || Margaret O'Keeffe e.a. || Pearson
Dit pakket bevat: Business Partner B1 cursusboek met een e-boekversie, een online Business Partner B1-werkboek op MyEnglishLab en een acces card voor Elementary, Intermediate en Advanced niveaus van MyGrammarLab.
vandaag verzonden
De zeven eigenschappen van effectief leiderschap / Druk 100
2010 || Paperback || Stephen R. Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook
'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.
vandaag verzonden
Management accounting: berekenen, beslissen, beheersen / Druk 7
2023 || Paperback || Wim Koetzier || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Management accounting in relatie tot aanpalende vakken en vakgebieden;
- leert kwalitatief kijken naar kwantitatieve gegevens;
- herziene hoofdstukken over besluitvorming en budgettering.
Management accounting: berekenen, beslissen, beheersen behandelt het berekenen van kostprijzen, het maken van beslissingscalculaties en het beheersen van bedrijfsprocessen. Deze opzet sluit aan bij de driedeling die binnen management accounting gebruikelijk is.
Het vakgebied wordt integraal behandeld doord...
vandaag verzonden
Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 2
2022 || Paperback || Nino Adamo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen.
Online marketing, de essentie geeft een compleet overzicht van het vakgebied en beschrijft...
vandaag verzonden
Design Thinking / Druk 2
2023 || Paperback || Teun den Dekker || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- De aanpak Design Thinking vertaald naar een eenvoudig toepasbaar model;
- bevat een uitgebreid deel over tooling en gereedschap;
- duidelijke koppeling tussen de theorie en de designpraktijk.
Hedendaagse organisaties zien zich geconfronteerd met complexe problemen en vraagstukken die niet langer eenduidig en eenvoudig te definiëren zijn. Bij het adequaat inspelen op deze maatschappelijke vraagstukken komt de creatieve oplossingsstrategie die Design Thinking biedt goed van pas. Dit boek ont...
vandaag verzonden
Strategische marketingplanning / Druk 9
2023 || Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.
In deze negende, herziene editie blijft de kern van dit succesvolle boek ongewijzigd: een degelijke, praktische, stapsgewijze aanpak van strategische marketing. ...
vandaag verzonden
Handboek Organisatie en management / Druk 10
Een praktijkgerichte benadering
2023 || Paperback || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Praktijkgerichte inleiding op het vakgebied;
- behandelt actuele thema’s zoals digitale business transformatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen;
- met uitgebreide online ondersteuning, talrijke opdrachten en actuele cases.
Handboek organisatie en management - Een praktijkgerichte benadering is een interactieve inleiding op het vakgebied. De theorie van management en organisatie wordt door de bekende auteurs Jos Marcus en Nick van Dam helder uitgelegd aan de hand van veel praktijk...
vandaag verzonden
Leerboek HRM / Druk 4
2021 || Paperback || Frits Kluijtmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;
- wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;
- volop handige hulpmiddelen en voorbeelden.
Leerboek HRM beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties. Het boek is ingedeeld in drie overzichtelijke thematische blokken: het plannen en stromen, het motiveren, sturen en ontwikkelen van medewerkers en het ve...
morgen verzonden
Algemene economie voor het bedrijf / Druk 1
Macro-, meso- en micro-economie voor de onderneming
2022 || Paperback || Hieronimus van Sassen || Boom || met inkijkexemplaar
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.
Economische kennis speelt een hoofdrol bij het opzetten en voortbestaan van iedere commerciële organisatie. De methode Algemene economie voor het bedrijf geeft een integraal beeld van het samenspel tussen economie in het groot, economie in de directe omgeving van het bedrijf en de economie in de onderneming zelf.
De samenhang die deze methode zo aanbrengt tussen de macro-, meso- en micro-economie, maakt dat s...
morgen verzonden
Prikkel de Koopknop / Druk 3
Kansen voor het fysieke winkelspel - nu en in de toekomst
2017 || Paperback || Carin Frijters || Carin Frijters || met inkijkexemplaar
Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis.
Prikkel de Koopknop − dat alweer zijn derde druk beleeft − helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen i...