Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (17)
2019 (12)
2020 (12)
» Toon alle opties (9)
Verschijningsvorm
Paperback (75)
Hardcover (20)
Opleiding
Technische Bedrijfskun... (21)
Bedrijfskunde (16)
Management in de Zorg (15)
» Toon alle opties (58)
Business IT & Manageme... (12)
Finance & Control (12)
Ondernemerschap & Reta... (12)
Facility Management (11)
Human Resource Managem... (11)
Commerciële Economie (10)
Master Begeleidingskun... (8)
Ondernemen (7)
Ad Management in de Zo... (6)
Ad Ondernemen (6)
Communicatie (6)
Marketing of Social Bu... (6)
Ad Management (5)
HBO-ICT (5)
Managing New Retail (5)
Master Leren en Innove... (5)
Bouwkunde (4)
Global Marketing en Sa... (4)
Integrale Veiligheidsk... (4)
International Business... (4)
International Business... (4)
Logistics Management (4)
Management (4)
Sportkunde (4)
Tourism Management (4)
Accountancy (3)
Ad Engineering (3)
Creative Marketing en ... (3)
Hotel Management (3)
Informatica (3)
International Hotel & ... (3)
Learning and Developme... (3)
Logopedie (3)
Ruimtelijke Ontwikkeli... (3)
Ad Facility Management (2)
Ad ICT (2)
Ad Integraal BouwManag... (2)
Ad Maintenance & Mecha... (2)
Ad Pedagogisch Educati... (2)
Ad Sales & Accountmana... (2)
Automotive (2)
Bedrijfsmanagement MKB... (2)
Bestuurskunde/Overheid... (2)
Built Environment (2)
Communication and Mult... (2)
Crossmediale communica... (2)
Elektrotechniek (2)
Farmakunde (2)
Finance, Tax and Advic... (2)
Godsdienst & Levensbes... (2)
Huidtherapie (2)
Integraal Bouwmanageme... (2)
Logistiek Management (2)
Mens en Techniek (2)
Pedagogisch Educatief ... (2)
Social Work (2)
Verpleegkunde (2)
Werktuigbouwkunde (2)

Studieboeken (96)

38,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

29,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Leer als een speer / Druk 1

Leer sneller, beter en leuker

2020 || Paperback || Jan-Willem van den Brandhof || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wie slim is leest dit boek..............

wie niet slim is moet het zéker lezen.

Leer als een speer

Leven is leren. Alles wat je kunt, heb je moeten leren. Er zijn technieken waarmee je beter leert leren en die het ook leuker en sneller maken.

Dit boek geeft een overzicht van deze technieken. Het is geschreven voor jonge mensen, en voor ieder ander die zijn hersens beter wil gebruiken.

De technieken zijn simpel en voor iedereen toepasbaar. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je ze dage...

28,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

69,90
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 66,41
+
Bestel

Supervisiekunde

meerperspectivisch

2015 || Paperback || Marjo Boer e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Supervisie is een vak in ontwikkeling. Het boek werkt de competentieaspecten van een supervisor uit, beschrijft contexten waarin supervisie een rol speelt, verheldert wat mensen doen die met leren bezig zijn (leeractiviteiten) en wat een begeleider van leerprocessen kan bieden (krachtige leeromgevingen). Supervisie wordt gepositioneerd ten opzichte van andere begeleidingsvormen in termen van keuzes op een reeks van spanningsvelden.

Ook supervisoren onderling verschillen in hun keuzes die zij...

37,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

Mijn Binnenste Buiten / Druk 1

werken aan je professionele identiteit

2019 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Het wordt steeds belangrijker om te weten waar je als professional voor staat, wat je basis is, waar je van bent, wat onvervreemdbaar van jou is en je kleur geeft. Dat helpt je in sturing geven aan je eigen ontwikkeling, in het vergroten van veerkracht en wijsheid, en het verstevigen van je eigen expertise.

Waar de auteurs in het boek 'Je Binnenste Buiten' een model hebben ontwikkeld rondom professionele identiteit en de theorie uiteenzetten, is dit een praktijkboek. In dit boek wisselen pra...

31,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Het sales canvas

Door onderzoek sneller naar de deal

2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiële klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...

39,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Duurzaam organiseren

Template voor het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen

2020 || Paperback || Jan Jonker e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

‘Duurzaam organiseren’ is noodzakelijk geworden; de tijd van praten is voorbij. Dit vraagt om passende businessmodellen met positieve impact. In de praktijk van alledag geeft dit de nodige problemen. Het vraagt immers om een andere kijk op het organiseren van waardecreatie, van financiële naar meervoudige waardecreatie. Deze publicatie reikt het Business Model Template aan om in deze lacune te voorzien. Het biedt ondernemers en studenten een gestructureerde aanpak om te komen tot een duu...

92,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 88,30
+
Bestel

Implementatie / Druk 8

Effectieve verbetering van de patiëntenzorg

2023 || Paperback || Michel Wensing e.a. || Bohn Stafleu van Loghum

Dit boek helpt zorgverleners, leidinggevenden, staffunctionarissen, beleidsmakers en onderzoekers om patiëntenzorg op een effectieve manier te verbeteren. Het geeft een praktische, stapsgewijze aanpak voor de implementatie van innovaties in de gezondheidszorg, die rekening houdt met de weerbarstigheid van de praktijk.In Implementatie ligt de nadruk op het verbeteren van het handelen van artsen, verpleegkundigen, paramedici, andere zorgverleners, en de teams waarin zij wer...

37,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,05
+
Bestel

CRM in de praktijk / Druk 3

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...

49,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van pr...