Zoekfilters
› Economie, recht en bed... (8)
› Mens en maatschappij H... (6)
› Gezondheidsvakken, lic... (4)
» Toon alle opties (2)
› Hogeschool Rotterdam (7)
› Avans Hogeschool (6)
› Hogeschool Utrecht (5)
» Toon alle opties (4)
Studieboeken (27)
vandaag verzonden
Communicatieve vaardigheden voor verpleegkundigen / Druk 2
(custom editie HU) Hogeschool Utrecht
2022 || Paperback || Gerlien Roke e.a. || Pearson Benelux B.V.
t.b.v. de Hogeschool Utrecht
Je docent heeft dit gepersonaliseerde studieboek gecreëerd om je een optimale leerervaring te bieden. Het bevat Pearson content van onze gerenommeerde auteurs en bevat net die extra’s waarvan je docent weet dat je ze nodig hebt – niets meer en niets minder! Sommige docenten hebben er ook hun eigen, op maat gemaakte, leermaterialen aan toegevoegd, die specifiek gericht zijn op jouw opleiding.
Pearson werkt nauw samen met docenten en zet zich in voor het creë...
vandaag verzonden
Psychologie met MyLab / 8e herziene editie
Een inleiding
2022 || Paperback || Philip Zimbardo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Psychologie, een inleiding behandelt de basis van de psychologische wetenschap op gedegen wijze. Elk hoofdstuk van dit overzichtelijke en toegankelijke handboek begint met één centrale vraag uit de psychologie, en meerdere kernvragen met bijbehorende kernconcepten die uit die centrale vraag voortkomen. Aan de hand hiervan wordt de student vertrouwd gemaakt met de klassieke studies, nieuwe ontwikkelingen, historische trends en de verschillende perspectieven binnen de psychologie. Veel aandac...
vandaag verzonden
Natuurkunde - Deel 1 (met MyLab) / Druk 5
Mechanica en thermodynamica
2022 || Paperback || Douglas C. Giancoli || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Natuurkunde is de meest complete inleiding in natuurkunde die in de Nederlandse taal beschikbaar is. De auteur presenteert alle onderwerpen op heldere wijze aan de hand van talrijke illustraties, voorbeelden, vragen en opgaven. Elk onder werp begint met concrete observaties en herkenbare ervaringen, waarna de auteur de theorie op een toegankelijke wijze uitwerkt.
Dit eerste deel gaat over mechanica – waaronder vloeistoffen, trillingen en golven – plus warmte en thermodynamica. Het boek c...
maandag verzonden
Sociale psychologie (met MyLab) / Druk 10
2022 || Paperback || Elliot Aronson e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De sociale psychologie onderzoekt hoe onze gedachten, gevoelens en gedragingen worden beïnvloed door anderen. In een wereld waarin het menselijk gedrag steeds weer blijft verrassen en onderzoeksresultaten totaal anders kunnen uitpakken dan verwacht, biedt dit boek een stevige basis waarop je jouw kennis van het vakgebied verder kunt verbreden. Door de theorie en onderzoeksresultaten in een herkenbare context te plaatsen en in verband te brengen met de dagelijkse werkelijkheid wordt de stof h...
maandag verzonden
Succesvol projectmanagement in de bouw met MyLab
2022 || Paperback || Ad Dane e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De ontwikkelingen op het gebied van projectmanagement in de bouw zijn de afgelopen jaren snel gegaan. Van studenten wordt verwacht dat ze naast technische vaardigheden ook vaardigheden als samenwerken, communicatie, teamontwikkeling en leiderschap ontwikkelen en leren beheersen.
Succesvol projectmanagement in de bouw is een duidelijke introductie voor studenten in het vakgebied, inclusief aandacht voor de meest actuele technieken. De student doet kennis op van de belangrijkste vaardigheden di...
maandag verzonden
Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5
2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...
maandag verzonden
Natuurkunde - Deel 2 (met MyLab) / Druk 5
Elektriciteit, magnetisme, optica en moderne fysica
2022 || Paperback || Douglas C. Giancoli || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Natuurkunde is de compleetste inleiding in natuurkunde die in het Nederlandse taalgebied beschikbaar is. Alle relevante onderwerpen worden op heldere wijze gepresenteerd aan de hand van talrijke illustraties, voorbeelden, vragen en opgaven. Elk onderwerp wordt geïntroduceerd met concrete observaties en ervaringen die herkenbaar zijn voor de student. Vervolgens wordt het onderwerp op toegankelijke wijze uitgewerkt.
Dit tweede deel behandelt elektriciteit, en magnetisme, plus licht en optica ...
maandag verzonden
Kwaliteit verbeteren in de zorg met MyLab / Druk 3
2022 || Paperback || Jonas Rubrech e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Kwaliteit verbeteren in de zorg is een praktisch handboek voor (toekomstige) zorgverleners. Het helpt de student de kennis en vaardigheden te ontwikkelen die nodig zijn om concrete verbeteringen in de zorgpraktijk door te voeren.
Na een inleiding en een theoretisch kader in het eerste deel, wordt in deel twee stapsgewijs beschreven hoe je van een knelpunt tot een geïmplementeerde verbetering komt. Dit gebeurt aan de hand van vijftien concrete activiteiten. Deel drie vormt een naslagwerk va...
maandag verzonden
Brand Design met MyLab / Druk 7
Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken
2022 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.
Aan de hand van het centrale Brand Design-model wordt de student meegenomen van merkstrategie tot merkactivatie. Door de aansprekende casuïstiek...
maandag verzonden
Marketing: modellen en berekeningen, 2e herziene editie
2022 || Paperback || Ton Borchert e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Er wordt ruime aandacht besteed aan digitale marketing. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modell...