Zoekfilters
› Marjolein Visser (6)
› Tim Gorter (6)
› René Ter Beke (5)
» Toon alle opties (19)
› Berend Sikkenga (3)
› Danny Oosterveer (3)
› Frank Wouters (3)
› Gerbrand Rustenburg (3)
› Andy Mosmans (2)
› Bert Van Thilborgh (2)
› Bronis Verhage (2)
› David den Besten (2)
› Erik Kostelijk (2)
› Frank Quix (2)
› Gert Koot (2)
› Guy van Liemt (2)
› Jean-Pierre Thomassen (2)
› Karel Jan Alsem (2)
› Ment Kuiper (2)
› Nicol Tadema (2)
› Patrick Petersen (2)
› Stefan Renkema (2)
› Communicatie (12)
› Commerciële Economie (8)
› Ondernemerschap & Reta... (6)
» Toon alle opties (27)
› E-commerce & Entrepren... (5)
› Ad Ondernemerschap & R... (4)
› Global Marketing en Sa... (4)
› International Business... (4)
› International Event Ma... (4)
› Technische Bedrijfskun... (4)
› Ad Eventmanager (3)
› Ad Sales & Accountmana... (3)
› Creative Business (3)
› Finance & Control (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Hotel & ... (3)
› International Tourism ... (3)
› Ad Crossmediale commun... (2)
› Bedrijfskunde (2)
› Commercieel Management (2)
› Crossmediale communica... (2)
› Facility Management (2)
› Internationale Communi... (2)
› Journalistiek (2)
› Marketing of Social Bu... (2)
› Ondernemen (2)
› Sales & Accountmanagem... (2)
› Sportcommunicatie (2)
› Hogeschool Rotterdam (18)
› Hogeschool Utrecht (14)
› EuroCollege (10)
» Toon alle opties (7)
› Noordhoff (48)
› Boom (18)
› BIS Publishers (9)
» Toon alle opties (16)
› Edufocus (6)
› Pelckmans (6)
› SAGE (6)
› Duuren Media, Van (5)
› Acco (4)
› Owl Press (3)
› Pearson (3)
› Reality Bites Publishi... (3)
› Taylor & Francis (3)
› Arko Sports Media BV (2)
› Concept uitgeefgroep (2)
› Lannoo (2)
› Lannoo Campus (2)
› Vakmedianet (2)
› Van Duuren Media (2)
› Marketing (15)
› Economie & management (5)
› Marketingcommunicatie ... (4)
» Toon alle opties (3)
Studieboeken (151)
morgen verzonden
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
- state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren v...
morgen verzonden
Digital marketing en E-commerce expert / Druk 1
2022 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus
Deze methode is specifiek voor niveau 4 opleidingen die bezighouden met digital marketing, zoals voor de opleiding E-commerce manager. De student leert hoe hij succesvol een digitale strategie moet opzetten met de inzet van diverse applicaties, waaronder websites, webshops, social media apps en advertentie tools. De student krijgt een gedegen inzicht in de mogelijkheden en beschikt daarmee over alle nodige en beschikbare kennis binnen dit interessante werkveld. Hij is in staat om voor opdrach...
Basisboek online marketing / Druk 5
Van strategie tot conversie
2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || ook als eBook
- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te creÃ...
morgen verzonden
Positioneren / Druk 5
Stappenplan voor een scherpe positionering
2022 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.
Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.
Deze vijfde druk is op tal van ...
morgen verzonden
Contentbijbel (Heruitgave)
2018 || Paperback || Cor Hospes || Boom
Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De Contentbijbel leert je hoe.'Een uitweg in het contentcircus. In klare en kleurrijke taal. Hospes maakt je gedachten los en helpt je nieuwe wegen te ...
morgen verzonden
De journalist als zzp'er / Druk 1
2015 || Paperback || Yolan Witterholt || Boom
Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt ze aan. Voor jezelf beginnen is lang niet eenvoudig, want de concurrentie is moordend. Je moet de zaken dus praktisch aanpakken wil je bedrijf van de grond komen en overeind blijven.
Wil jij ook een journalistieke onderneming beginnen e...
morgen verzonden
Werkboek Digital Marketing en E-commerce Expert / Druk 1
2022 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus
Deze methode is specifiek voor niveau 4 opleidingen die bezighouden met digital marketing. Dit betreft het werkboek waarin een verscheidenheid aan opdrachten is opgenomen. De student leert hoe hij succesvol een digitale strategie moet opzetten met de inzet van diverse applicaties, waaronder websites, webshops, social media apps en advertentie tools. De student krijgt inzicht in de diverse mogelijkheden en kan daarmee de opgedane kennis direct toepassen in de praktijk. Hij is in staat om voor ...
morgen verzonden
Pitching Ideas (Heruitgave)
Make People Fall in Love With Your Ideas
2023 || Paperback || Jeroen van Geel || BIS Publishers
We are good at designing beautiful products and we offer good services. We always know exactly what the user wants and we know dozens of methodologies. However, if we have to convince our customers and colleagues, we find it to be rather difficult.
For one reason or another, pitching ideas is one of the most undervalued practices in the creative field. From convincing a colleague to opt for a certain methodology to persuading a customer to go for a certain concept. You can have the best ideas...
morgen verzonden
Sustainability Marketing / 2nd edition
A Global Perspective
2012 || Paperback || Frank Belz || Wiley
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step...
morgen verzonden
Copy & Concept / Druk 7
2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;
bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;
schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.
Sinds het verschijnen van de eerste e...