Zoekfilters

Auteur
Berend Sikkenga (2)
Bronis Verhage (2)
Eldert de Jager (2)
» Toon alle opties (3)
Opleiding
Commerciële Economie (17)
Bedrijfskunde (16)
Finance & Control (16)
» Toon alle opties (56)
Verschijningsjaar
2020 (16)
2021 (15)
2022 (14)
» Toon alle opties (5)

Studieboeken (71)

61,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 58,43
+
Bestel

Communicatie voor Accountants

Zeggen hoe het is

2017 || Paperback || Elina Bos || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Communicatie voor accountants verenigt de twee disciplines accountancy en communicatie in een gebruiksvriendelijk boek. Het boek is bedoeld om (aankomende) accountants praktische handvatten te bieden om het communicatieproces te verbeteren, met als doel het vertrouwen van het maatschappelijk verkeer te (her)winnen.

Waarom kiezen voor Communicatie voor Accountants?

* het eerste studieboek dat communicatie en accountancy integraal behandelt;

* toegankelijke inleiding in communicatie, toegespitst...

51,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Design Thinking / Druk 2

2023 || Paperback || Teun den Dekker || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De aanpak Design Thinking vertaald naar een eenvoudig toepasbaar model;

- bevat een uitgebreid deel over tooling en gereedschap;

- duidelijke koppeling tussen de theorie en de designpraktijk.

Hedendaagse organisaties zien zich geconfronteerd met complexe problemen en vraagstukken die niet langer eenduidig en eenvoudig te definiëren zijn. Bij het adequaat inspelen op deze maatschappelijke vraagstukken komt de creatieve oplossingsstrategie die Design Thinking biedt goed van pas. Dit boek ont...

86,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 82,60
+
Bestel

Financieel management en financiering / Druk 3

Waardering, financiering en risicobeheersing

2021 || Paperback || P. de Keijzer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Totaalbeeld van de wereld van financieel management en investerings- en projectanalyse;

- integrale behandeling van het vakgebied;

- centrale aspecten: waarderen, financieren en risicobeheer.

Grote investeringsprojecten worden steeds complexer en internationaler. De risicoprofielen wisselen voortdurend en er zijn veel verschillende stakeholders. Met Financieel management en Financiering krijgen studenten een totaalbeeld van de wereld van financieel management en investerings- en projectanal...

48,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 46,50
+
Bestel

Verhalen vertellen en vragen stellen / Druk 3

Levensbeschouwelijk leren en Betekenisvol Burgerschap

2023 || Paperback || Tamar Kopmels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit boek bereidt studenten voor op het begeleiden van levensbeschouwelijk leren en het verzorgen van betekenisvol burgerschapsonderwijs op zowel openbare als bijzondere scholen. Door in te zetten op de ontwikkeling van de eigen (levensbeschouwelijke) identiteit en dialoogvaardigheden bij leerlingen, bereidt de basisschool hen voor op deelname aan de samenleving vanuit openheid en betrokkenheid.

De ruim 90 verhalen en bijbehorende reflectievragen in dit boek zijn in de eerste plaats bedoeld om...

42,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

52,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Basisboek Statistiek met SPSS / Druk 6

2019 || Paperback || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Praktische en toegankelijke kennismaking met statistiek en SPSS;

- breed toepasbaar databestand voor diverse opleidingen;

- sluit aan op gangbare onderzoekuitgaven.

Het Basisboek Statistiek met SPSS biedt studenten alle nodige hulp bij het snel verwerken, analyseren en presenteren van (onderzoeks)gegevens. Al doende raken zij vertrouwd met het programma SPSS en met statistiek.

Uitgangspunt van het boek is een gefingeerd databestand met als thema ‘Maakt geld gelukkig?’ – over de relati...

98,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 94,00
+
Bestel

Warmteleer voor technici / Druk 10

2010 || Paperback || A.J.M. van Kimmenaede || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Warmteleer voor technici van Van Kimmenaede is in de loop der jaren hét standaardwerk voor het hbo geworden. Het behandelt een aantal fundamentele onderwerpen uit de klassieke thermodynamica. In samenwerking met diverse hbo-docenten is het boek uitgebreid met extra ondersteunend materiaal w.o. toetsvragen.

74,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 70,78
+
Bestel

Inkoop / Druk 4

Werken vanuit een ketenbenadering

2023 || Paperback || Brigitte Faber-de Lange e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt de basistheorie van inkoop op toegankelijke wijze;

- stelt samenwerken in de keten centraal;

- met aansprekende praktijkvoorbeelden en cases.

Goed inkopen begint met een stevige kennis van het inkoopvak. Inkoop - Werken vanuit een ketenbenadering behandelt op toegankelijke wijze alle aspecten die daarvoor van belang zijn. Hierbij staat de gedachte centraal dat een goede samenwerking met andere afdelingen in een bedrijf, leveranciers en eindafnemers cruciaal is voor een succesvolle...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

91,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Organisation & Management, An International Approach / Druk 4

A practical Approach

2019 || Paperback || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Organisation and Management – An International Approach is an interactive and hands-on introduction to the field. The theory behind management and organisation is accessibly explained by renowned authors Jos Marcus and Nick van Dam using many practical examples.

This fully renewed edition has been expanded with six new chapters on digital business transformation, internationalisation, corporate social responsibility, the future of work, human resource management, and culture. In addition, t...