Marketing 3.0

vind de klik met je klant

Voorzijde
Achterzijde

Niet beschikbaar

ISBN: 9789462201248
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Druk: 1
Pagina's: 192
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Vervanger van: 9789052617886
NUR: Marketing

In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.

Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften, zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit te

maken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellen

en - principes sluiten hier niet meer op aan.

Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers - die bewuster, actiever

en invloedrijker zijn dan ooit - als integraal onderdeel van je marketing- en

businessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. Je leert je marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van je doelgroep om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren.

* waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden;

* welke vooruitstrevende bedrijven Marketing 3.0 al in de praktijk brengen;

* hoe je je missie, visie en waarden kunt delen met je belangrijkste

belanghebbenden: klanten, werknemers, distributeurs, handelaren en leveranciers.

Philip Kotler is een van de grondleggers van het huidige begrip marketing en is

bekend van de 4 P's van marketing. Hij schreef diverse marketingbestsellers, waaronder het meest invloedrijke marketingboek allertijden, Marketing Management.

Hermanwan Kartajaya is oprichter en CEO van het bureau MarkPlus, Inc. en werd door het Britse Chartered Institute of Marketing uitgeroepen tot een van de '50 Gurus Who Have Shaped the Future of Marketing'.

Iwan Setiawan is marketingstrateeg en als senior consultant werkzaam bij Mark-

Plus, Inc.