Marketing 3.0

Voorzijde
Achterzijde
Niet beschikbaar
ISBN: 9789052617886
Uitgever: Boom
Auteur: Philip Kotler, Hermawan Katajaya & Iwan Setlawan
Pagina's: 192

In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften,zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit temaken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellenen – principes sluiten hier niet meer op aan.Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers – die bewuster, actieveren invloedrijker zijn dan ooit – als integraal onderdeel van je marketing- enbusinessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. Je leert je marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van je doelgroep om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren.Dit langverwachte boek onthult de toekomst van marketing en laat zien¬ waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden;¬ welke vooruitstrevende bedrijven Marketing 3.0 al in de praktijkbrengen;¬ hoe je je missie, visie en waarden kunt delen met je belangrijkstebelanghebbenden: klanten, werknemers, distributeurs, handelarenen leveranciers.Philip Kotler is een van de grondleggers van het huidige begrip marketing en isbekend van de 4 P’s van marketing. Hij schreef diverse marketingbestsellers,waaronder het meest invloedrijke marketingboek allertijden, Marketing Management.Hermanwan Kartajaya is oprichter en CEO van het bureau MarkPlus, Inc. en werddoor het Britse Chartered Institute of Marketing uitgeroepen tot een van de ‘50Gurus Who Have Shaped the Future of Marketing’.Iwan Setiawan is marketingstrateeg en als senior consultant werkzaam bij Mark-Plus, Inc.