Consumentengedrag, de basis / Druk 5

Voorzijde
Achterzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Consumentengedrag, de basis / Druk 5

ISBN: 9789001851101
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: André Weber
Druk: 5
Pagina's: 368
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Vervanger van: 9789001782542
Categorie: Marketing
NUR: Marketing

In deze vijfde editie zijn alle cases, voorbeelden, illustraties en (de meeste) afbeeldingen vernieuwd. Op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is er veel aandacht voor online consumentengedrag. In het hoofdstuk over het waarnemen en verwerken van informatie wordt nu stilgestaan bij de uitgangspunten van neuromarketing en in het hoofdstuk over segmentatie wordt het consumentengedrag van enkele klantsegmenten uitvoeriger beschreven. De bespreking van het onderwerp consumentisme is bij het deel over consument en maatschappij getrokken, waardoor het geen opzichzelfstaand thema meer is.